Johán roept wel vaker iets ongefundeerds.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Derksen had trouwens wel ongelijk over Lieuwe Westra (die overleden is aan omstandigheden gerelateerd aan een levensstijl met middelengebruik). Hij zei dat niemand hem in de gaten hield nadat ie stopt ,maar dat is dus wel zo, z'n omgeving en ex ploeggenoten etc hebben 'm wel geholopen
Niet wel vaker. Maar voortdurend. Het wordt geslikt als zoete koek. Daarom zijn de gasten aan tafel alleen maar gedweeë ja-en mee-knikkers.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Johán roept wel vaker iets ongefundeerds.
Alleen Eus gaat er af en toe tegeninquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet wel vaker. Maar voortdurend. Het wordt geslikt als zoete koek. Daarom zijn de gasten aan tafel alleen maar gedweeë ja-en mee-knikkers.
Vind ik niet. 9 van de 10 keer zit ie bij Derksen in z'n reet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen Eus gaat er af en toe tegenin
vind je het nog wel leukquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik niet. 9 van de 10 keer zit ie bij Derksen in z'n reet.
Ja. Door het onverwachte en onvoorspelbare. En ik erger me soms omdat ik er ook van kan genieten. Over voetbal zijn ze meestal wel deskundig. Ik erger me ook aan Veronica Off Side of Jinek en hlf8. Die zap ik dan weg omdat er niks leuks tegenover Andy van der Meijden, piepkuiken en Robert Molendijk staat als ondeskundige megalomane randdebielen.quote:
ik vond offside wel leuk met advocaatquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Door het onverwachte en onvoorspelbare. En ik erger me soms omdat ik er ook van kan genieten. Over voetbal zijn ze meestal wel deskundig. Ik erger me ook aan Veronica Off Side of Jinek en hlf8. Die zap ik dan weg omdat er niks leuks tegenover Andy van der Meijden, piepkuiken en Robert Molendijk staat als ondeskundige megalomane randdebielen.
Als ik iemand haat is het dat nietszeggende non wezen wel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vond offside wel leuk met advocaat
Ik kom niet meer in ONZ door jou. Nu blijkt weer dat dat terecht is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:53 schreef Maanvis het volgende:
ik had nog een topique geopend over de harige kut dame
ONZ / Noemi Calzavara...
nou dan blijf je toch lekker wegquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in ONZ door jou. Nu blijkt weer dat dat terecht is.
Doe ik ook. Net zoals tientallen anderen door je niet-leuke gebagger. Stop je kop verder in het zand en zie niet dat ONZ dood is.quote:
Jaja, nounou, ik probeer er tenmiste iets van te maken. Jouw topiqiues waren ook geen pareltjesquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Net zoals tientallen anderen door je niet-leuke gebagger. Stop je kop verder in het zand en zie niet dat ONZ dood is.
Mijn slechtste ONZ-topics waren Nobelprijs voor de literatuur waardig ten opzichte van jouw beste topics.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaja, nounou, ik probeer er tenmiste iets van te maken. Jouw topiqiues waren ook geen pareltjes
We pakken ze er wel even bij.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn slechtste ONZ-topics waren Nobelprijs voor de literatuur waardig ten opzichte van jouw beste topics.
Je bent niet eens op peuterzaal niveau vergeleken met mij in ONZquote:
Doe eens wat goede topiques danquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent niet eens op peuterzaal niveau vergeleken met mij in ONZ
Alsof je aan Johan Cruijff vraagt: 'Laat eens een mooie beweging zien.'quote:
die is doodquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je aan Johan Cruijff vraagt: 'Laat eens een mooie beweging zien.'
Ik kijk al dagen niet meer. Gezien de posts in dit topic terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:53 schreef Maanvis het volgende:
@:tong80 vindt het vanavond niets aan
ja ik dacht ik review het effe voor je.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk al dagen niet meer. Gezien de posts in dit topic terecht.
Ik lag in bed. Vergeten pc uit te zetten. Ik ga verder dromen over de 1-4. Trusten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:22 schreef Maanvis het volgende:
tong80 zit vast te genieten van op1 nu.
En dan op zondag kijken hoe Ajax verliest
vergeet niet te pissenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag in bed. Vergeten pc uit te zetten. Ik ga verder dromen over de 1-4. Trusten.
Eens. Al ben ik wel blij met één lang blok. Even de honden laten plassen en tanden poetsen en na de uitzending meteen mijn nest in.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef Maanvis het volgende:
vinden jullie het ook zo kut dat de reclame niet halverwege zit... nu krijgen we 7 minuten reclame en dan nog 10 minuten VI
Wel leuk dat ze zijn auto afzekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maar ik moet wel kijken![]()
Chris komt langs![]()
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehadquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:22 schreef Paul het volgende:
Ze mogen wel wat meer nieuwe gasten uitnodigen. Roxy ken ik nu wel
Blame Johan en rene. Die kunnen er niet mee omgaan helaas. Of branden ze de volgende dagen finaal af zodat ze zelf helaas niet meer willen. Echt zonde want af en toe verrassende nieuwe gast zou erg leuk zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehad
Hooo chris mag blijvenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehad
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mathijs Manders is toch Graydon mannetje
Dit is geil.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
Het meisje achter Johan heeft wat mannelijks
Vrij links type. Die scheert sowieso niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
Lachte ook niet toen het om behaarde kutjes gingquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vrij links type. Die scheert sowieso niet.
Het meisje naast hem ook.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |