Ik kijk al dagen niet meer. Gezien de posts in dit topic terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:53 schreef Maanvis het volgende:
@:tong80 vindt het vanavond niets aan
ja ik dacht ik review het effe voor je.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk al dagen niet meer. Gezien de posts in dit topic terecht.
Ik lag in bed. Vergeten pc uit te zetten. Ik ga verder dromen over de 1-4. Trusten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:22 schreef Maanvis het volgende:
tong80 zit vast te genieten van op1 nu.
En dan op zondag kijken hoe Ajax verliest
vergeet niet te pissenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag in bed. Vergeten pc uit te zetten. Ik ga verder dromen over de 1-4. Trusten.
Eens. Al ben ik wel blij met één lang blok. Even de honden laten plassen en tanden poetsen en na de uitzending meteen mijn nest in.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef Maanvis het volgende:
vinden jullie het ook zo kut dat de reclame niet halverwege zit... nu krijgen we 7 minuten reclame en dan nog 10 minuten VI
Wel leuk dat ze zijn auto afzekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maar ik moet wel kijken![]()
Chris komt langs![]()
Vandaag Roxy/Chris en morgen zal het wel Hélène/Bas zijn en dan hebben we alle vaste gasten deze week gehadquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:22 schreef Paul het volgende:
Ze mogen wel wat meer nieuwe gasten uitnodigen. Roxy ken ik nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |