Ik vergeet het gewoon vaak, komt omdat ik normaal nooit die baggerzender op heb staan.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om elke dag te kijken.
Hoe was het ?quote:
Genee is gewoon niks zonder Gijp en Derksenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het vorig seizoen best prima wegkijken eigenlijk al klinkt dit niet best.
Echt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Genee is gewoon niks zonder Gijp en Derksen
Bnr friday move godenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Genee is gewoon niks zonder Gijp en Derksen
Vanavond met KNOEPERTquote:
Hij vond dus Paul de leeuw maar te druk aanwezig. Het werd volgens Derksen te veel de Paul de Leeuw show. Kortom hij was jaloers en wil zelf de show stelen. Liever meepratende eenheidsworsten.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Maanvis het volgende:
hier waarom Johan Kemps een mongool vindt
Koffie met Johan: over programma Rob Kemps, Claudia de Breij, Vandaag Inside en eigen nummer | DEEL1
Daarom is hij zo'n fan van Knoepert.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vond dus Paul de leeuw maar te druk aanwezig. Het werd volgens Derksen te veel de Paul de Leeuw show. Kortom hij was jaloers en wil zelf de show stelen. Liever meepratende eenheidsworsten.
Precies, en Hendriks.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarom is hij zo'n fan van Knoepert.
Johan heeft wel het gevaar dat ie idd straks geen enkele goede gast meer aan tafel heeft die nog wil..... dus dan is het ook meteen voorbij met het programma.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vond dus Paul de leeuw maar te druk aanwezig. Het werd volgens Derksen te veel de Paul de Leeuw show. Kortom hij was jaloers en wil zelf de show stelen. Liever meepratende eenheidsworsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |