Ik niet, want ik wil vroeg naar bed. Morgen weer naar kantoor na twee dagen vanuit bed te hebben gewerkt.quote:
Ik moet morgen ook naar kantoor. Maar ach, ga toch nooit voor twaalven naar bed.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik niet, want ik wil vroeg naar bed. Morgen weer naar kantoor na twee dagen vanuit bed te hebben gewerkt.
Vriend, het is januari. Denk ff aan je buikquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu even een vette hap bestellen. #Viesdik
is de OP van 2 januariquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een geweldige OP en een nog geweldigere TS.
Het is inderdaad de taak van de scheidsrechter om er op in te grijpen. Liefst gewoon omdat hij het zelf ziet in plaats van er door de tegenstander op gewezen te moeten worden of nadat er onenigheid ontstaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat stel je voor dan? Dat de scheids ingrijpt? Leg inleveren, bij herhaling set inleveren, of diskwalificatie? Net als bij tennis zeg maar?
Heel even danquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vriend, het is januari. Denk ff aan je buik
ja maar die kijkt naar het bord. Altijd alleen maar naar het bord.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is inderdaad de taak van de scheidsrechter om er op in te grijpen. Liefst gewoon omdat hij het zelf ziet in plaats van er door de tegenstander op gewezen te moeten worden of nadat er onenigheid ontstaat.
Wat ga je nu eten?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie net dat mijn favoriete toko gewoon gesloten is vandaag en ik dus niet kan bestellen.
Getverderrie.
Ik kom in de diepvries nog een heerlijk bakje bami tegen. Gemaakt door mijn mama.quote:
Wat een lieve mama heb jijquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kom in de diepvries nog een heerlijk bakje bami tegen. Gemaakt door mijn mama.
Dat wordt smullen.
Wat lekker! Geniet ervanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kom in de diepvries nog een heerlijk bakje bami tegen. Gemaakt door mijn mama.
Dat wordt smullen.
HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELDquote:
Voor Michaelquote:
niemand boven de 60 % ?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:04 schreef Nober het volgende:
Na 94 wedstrijden
864 maximums
1754 legs
49,25%
Je begrijpt dat die statistiek niet echt ergens op slaat?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit gaat over het aantal maximums gedeeld door het aantal gespeelde legs.
Ilagan het hoofst met 58.8%quote:
Niet helemaal, in de laatste set kun je maximaal 6 legs winnen en 5 verliezenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Uitgaande van een maximum van 33 gewonnen legs vandaag (7x3 + 6x2)
Oh ja, maar dan gaat het inderdaad hooguit een procentpuntje omhoogquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet helemaal, in de laatste set kun je maximaal 6 legs winnen en 5 verliezen![]()
Maar denk niet dat dat nog voldoende verschil gaat maken![]()
MvG 103/190 naar dat is inderdaad 54%quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ilagan het hoofst met 58.8%
MvG
9/18
15/39
13/30
15/39 (ja, twee keer exact dezelfde finishcijfers)
18/31
-
70/157
Uitgaande van een maximum van 33 gewonnen legs vandaag (7x3 + 6x2) komt hij op 91/190 uit als hij élke pijl op een dubbel raakt, wat nog altijd maar iets in de 54% is.
Smith
9/23
17/42
12/30
16/34
22/51
-
76/180
Met 33 gewonnen legs, allemaal met één pijl op een dubbel, komt hij dan uit op 109/213, wat iets meer dan 51% is. Voor zover ik zie is het mathematisch dus niet meer mogelijk dat iemand boven de 60% uit gaat komen.
Graag duiding.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVG speelde wel een vuil psychologisch spel tegen Dimitri
maarja zonder psychologisch spel was het mss 6-1
blijkbaar tijdens het darten "op zijn bakkes" naar dimi geschreeuwd en ging treiterend met zijn voet in die rode zone staan.quote:
snap je de grapquote:
Boeeee slechte verliezer gespotquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom, omwille van dit reden supporter ik snoeihard voor Michael Smith
De meeste weten niet wie 'thuis' speelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat wordt de uitslag:
[poll=4905]
Wie?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap je de grap
MICHAEL Smith tegen MICHAEL Van Gerwin![]()
![]()
Tellen uit gewonnen sets niet dubbel?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
De meeste weten niet wie 'thuis' speelt.
Smith v Van Gerwen
Al 7 stemmen van de 9 op Smith. Vier keer 7-4.
Hoop het, nog ff douchen na de voetbal.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF op PDC live staat ineens dat we om 21:30 pas beginnen![]()
Na de eerste set naar bed allen.
Mooi niet, wij supporten de sloopkogel!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:51 schreef Caland het volgende:
Heel FOK! support vanavond SmissGod uiteraard
Verstandige mensen hebben niks met arrogante zwakbegaafden
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:51 schreef Caland het volgende:
Barney wordt hier anders keihard aangepakt op zijn -altijd tegen mij depri- gedrag, dus het allemaal oké vinden zie ik hier totaal niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 01:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan het zelf wel een beetje uitleggen (perspectief vanuit iemand die in de regionale pingpongcompetitie alles al staat te overdenken) : het is een emotioneel knulletje, die in zijn emoties niet wil doorslaan. Als iedere pijl die je gooit het verschil kan zijn tussen succes en tienduizenden euro’s, dan gaat er veel om in je kop. Je kan twee dingen doen: je brein uitzetten door te versnellen, of de tijd nemen om op een ritme te blijven en focus te vinden. vGerwen en Smith zijn voorbeelden van het eerste, Cross en Dimitri doen het tweede. Je hebt ook nog een paar darters die het beter verbergen (Wright), die compleet relaxed kunnen blijven (Anderson) of die zo dom zijn dat er sowieso niks in omgaat (Chisnall), maar je moet een methode hebben.
Ik vind het net als Stijn wel jammer dat sommigen het gedrag van Dimitri zo negatief opvatten, het hoeft je stijl niet te zijn en ja zo’n preek als gisteren is tenenkrommend, maar er zit niks verkeerds achter. Hij is altijd oprecht enorm positief over zijn tegenstanders, intimideert nooit en hij toont ook vaak genoeg karakter. Het is alleen geen adrenalinedarts- maar dat kan je net zo goed zeggen over Barney, iemand met een jezuscomplex die nooit aan zijn eigen narcisme kan voldoen waardoor hij zichzelf haat, met enkel negativiteit naar zichzelf én de tegenstander als gevolg. Dat wel allemaal oké vinden omdat vlaggetje maar tegen Dimitri zijn want ‘hij is zo dood’ vind ik nogal hypocriet, eigenlijk.
Bepaalde stijl/voorkeur oke, dat geldt voor veel verschillende darters. Allemaal verschillende figuren waar we een mening over hebben. Maar om je dan te verstoppen van dit topic omdat je niet tegen posts kan over een van je favoriete darters? Zo belandt je in een echo kamer, net als op bv twitter. Ik vind dat raar en jammer, je kan juist wat tegengas hier bieden dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan best dat het jouw stijl/voorkeur niet is, maar het heeft heel weinig te maken met bewust vertragen of de tegenstander pesten. Ik denk uiteindelijk ook dat het niet de heilige weg is, want je moet een beetje leeghoofdig zijn om het ver te schoppen in darts.
dankjewel lieverdquote:
Onzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
blijkbaar tijdens het darten "op zijn bakkes" naar dimi geschreeuwd en ging treiterend met zijn voet in die rode zone staan.
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Avatar 2Bohhhh wat een meesterwerk, broekje uit
Zijn jullie het nieuwe testament aan het schrijven ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Barney wordt hier anders keihard aangepakt op zijn -altijd tegen mij depri- gedrag, dus het allemaal oké vinden zie ik hier totaal niet.
Ik vind het overdreven hoe Dimi hier in bescherming wordt genomen 'want het is zo'n goede jongen'. De dartswereld is hard. Als je als een depri zombie staat te darten dan is dat niet leuk voor een toeschouwer en medespeler. De intentie/reden verandert niets aan het gevolg.
[..]
Bepaalde stijl/voorkeur oke, dat geldt voor veel verschillende darters. Allemaal verschillende figuren waar we een mening over hebben. Maar om je dan te verstoppen van dit topic omdat je niet tegen posts kan over een van je favoriete darters? Zo belandt je in een echo kamer, net als op bv twitter. Ik vind dat raar en jammer, je kan juist wat tegengas hier bieden dan.
Dan kan ik mij ook verstoppen als MvG weer eens speelt, die wordt hier met de grond gelijk gemaakt als achterlijke downie.
Ik post 10x inhoudelijk per jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn jullie het nieuwe testament aan het schrijven ofzo?
Tot over anderhalve maand!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik post 10x inhoudelijk per jaar.
Dit was er 1.
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap je de grap
![]()
Ik kan prima de meerdere zijden van een zaak zien. In dit geval vind ik het gebash contextloos, obsessief en zoekerig. Dat is mijn hele probleem hiermee.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:00 schreef Coco het volgende:
Bepaalde stijl/voorkeur oke, dat geldt voor veel verschillende darters. Allemaal verschillende figuren waar we een mening over hebben. Maar om je dan te verstoppen van dit topic omdat je niet tegen posts kan over een van je favoriete darters? Zo belandt je in een echo kamer, net als op bv twitter. Ik vind dat raar en jammer, je kan juist wat tegengas hier bieden dan.
Dan kan ik mij ook verstoppen als MvG weer eens speelt, die wordt hier met de grond gelijk gemaakt als achterlijke downie.
Dagjesvolk komt de boel verstierenquote:
Alle darters zijn zwakbegaafdequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:51 schreef Caland het volgende:
"Ze hebben nog net niet het syndroom van down"quote:
Doet ie elke wedstrijd. In ieder geval tegen Dobey ook al gezien, en vraag over gesteld, maar toen waren de snacks even belangrijkerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
blijkbaar tijdens het darten "op zijn bakkes" naar dimi geschreeuwd en ging treiterend met zijn voet in die rode zone staan.
Daarom kijken we het ook zo graag, net als down met sjonnie ook altijd goed bekeken werdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Ze hebben nog net niet het syndroom van down"
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog ff uurtje voorgeslapen![]()
Bad al warm hier?
Oh dat betekent dat ik @wimderon niet meer had hoeven taggen voor zijn laatste antwoorden want hij kan toch niet meer winnenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef heywoodu het volgende:
En iedereen die nog kans maakt op de Nostradamuswinst, dus met minstens 40 punten, heeft hetzelfde antwoord voor vraag 23 (die nu neerkomt op Van Gerwen of Smith), dus dat gaat het verschil niet maken
Dat vind ik niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een ouderwets ongeschoren flamoes.
Ben jij Koos @capuchon_jongen?quote:STOMPÉ PLEIT VOOR ANDER SPELSYSTEEM: "GEEF TELKENS NOG DE KANS OP EEN GELIJKMAKENDE BEURT"
Co Stompé was tijdens het PDC-WK te gast als analist bij Viaplay. De voormalige profdarter pleitte daar voor een ander spelsysteem.
In het huidige systeem wordt er voor het begin van de wedstrijd naar de bull gegooid om te bepalen wie mag beginnen. "Ik zou graag eens een spelsysteem zien met een gelijkmakende beurt. Stel dat de ene speler heeft uitgegooid, dan mag de andere vervolgens ook nog proberen om zijn finish met drie pijlen uit te gooien. Dat iedere speler om beurt aan de leg mag beginnen zou ik wel behouden", zegt Stompé.
"Zo lopen wedstrijden heel anders en blijven ze veel spannender", vervolgt Stompé. "Nu heb je immers heel veel legs waarbij één speler net niet aan een finish toekomt."
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap je de grap
![]()
En als ze hem allebei uitgooien, ieder een halve leg ofzo?quote:
Waanzinnig idee. En dan? Dat een leg in remise eindigt?quote:
En omdat je er zo druk mee bent: de NEE bij vraag 13 brengt @BufordTJustice en jou op gelijke hoogtequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, maar dan gaat het inderdaad hooguit een procentpuntje omhoog
Dus alsnog mathematisch onmogelijk inmiddels lijkt me
Ben benieuwd of hij vanavond weer errors in z'n hoofd krijgtquote:
Hoe goed is zij met pijltjesquote:
Je kunt toch gewoon op de beelden zien dat Van Gerwen zijn voet in de zone (waar hij niet mag staan) neerplant en Van den Bergh exact op dat moment omkijkt en Van Gerwen daar op aanspreekt. Wat is daar goedkoop en niet waar aan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:03 schreef polderturk het volgende:
[..]
Onzin.
Dimitri begon. Omdat hij ingemaakt werd beschuldigde hij van Gerwen van stampen. Heel goedkoop en niet waar. Daar kan MVG boos om geworden zijn.
Hij kan nog wel @Szura voorbij en vijfde worden!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat betekent dat ik @:wimderon niet meer had hoeven taggen voor zijn laatste antwoorden want hij kan toch niet meer winnenDa's wel sneu
Dat mag minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx voor de gif
De FOK! serverruimte is weer 10 graden opgewarmdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx voor de gif
Jep, ik heb net de virtuele stand klaar, en alle openstaande vragen op een rijtje gezetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En omdat je er zo druk mee bent: de NEE bij vraag 13 brengt @:bufordtjustice en jou op gelijke hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
OM ingeschakeld, Geertquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, ik heb net de virtuele stand klaar, en alle openstaande vragen op een rijtje gezet
Rood is beslist, geel maakt geen verschil (want dezelfde antwoorden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijgen we dat dan ook linksonder in het beeldscherm geprojecteerd?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach, vrij simpel in de gaten te houden: negendarter is goed voor de nummers twee en drie en niet voor de nummers één en vier, 25 180's is goed voor mij en niet voor de rest van de overgebleven kanshebbersquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Krijgen we dat dan ook linksonder in het beeldscherm geprojecteerd?
35 minuten betalen om naar aids te kijken. Wedstrijd begint om 2130 pas Genot allen.quote:
ja dat groene vakje gaat wim ook niet meer reddenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, vrij simpel in de gaten te houden: negendarter is goed voor de nummers twee en drie en niet voor de nummers één en vier, 25 180's is goed voor mij en niet voor de rest van de overgebleven kanshebbers
Sterker nog, er zijn nog maar drie mensen over die kunnen winnen.
En Coelho staat nu drie punten achter, maar heeft niet drie verschillende antwoorden, dus kan onmogelijk drie punten goedmakenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat groene vakje gaat wim ook niet meer redden
Ik had al afscheid genomen van m’n titel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, vrij simpel in de gaten te houden: negendarter is goed voor de nummers twee en drie en niet voor de nummers één en vier, 25 180's is goed voor mij en niet voor de rest van de overgebleven kanshebbers
Picsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:53 schreef Ronzz het volgende:
Heb Anne-Marie geDMt om te vragen of ze er zit vanavond.
Maar mijn dartbord is inmiddels oud en ranzig door de bij nat weer vochtige garage, dus ik wil die titel heel graag overnemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had al afscheid genomen van m’n titel hoor
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Maarmaar, ook de nummer 2 krijgt nog een leuke prijsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
quote:Onze vrienden van DartsWarehouse hebben voor de winnaar een spiksplinternieuw Bull's Advantage Dartboard klaarliggen
Ook de runner-up gaat niet met lege handen naar huis: voor hem of haar ligt er een cadeaubon van ¤25 van DartsWarehouse klaar
Wat zou jij dan doen als je gefrustreerd was.... beter dat ik ff schreeuw dan dat ik een gat in mijn laptop sla toch?quote:
Het is wel finaledag zo te zienquote:
Jij was heel snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis, had iemand dat al gezegd?
Dit is echt al eeuwen zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:56 schreef Maanvis het volgende:
EN JA HOOR
[ afbeelding ]
NOG EEN KEER 5 MINUTEN.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel finaledag zo te zienalle registers gaan open
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel finaledag zo te zienalle registers gaan open
Ik lees al even mee!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel voordat @:Tagliano thuis is.
MvG loopt een paar wereldtitels achter, vanavond even afvinken.quote:
Dat is ditquote:
Dat zegt precies niks, alles is beter dan Maijeraidsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, beter dan Marcel Maijer Tering Laijer (copyright @:heywoodu)
Oneens.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En als ze hem allebei uitgooien, ieder een halve leg ofzo?
jA MAAR bij voetbal heb je ook altijd aparte topics voor de finale enzo, nouja ik zal wel moeten wennen aan het dartswereldjequote:
fastenseatbelts.gifquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd zelfs, bij het WK, maar dat is hier allemaal niet nodig joh.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
jA MAAR bij voetbal heb je ook altijd aparte topics voor de finale enzo, nouja ik zal wel moeten wennen aan het dartswereldje
Zou ze ook trots kijken als ze het over grote bruine piemels heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Annemarie kijkt alsof ze heel trots is dat ze het woord darts heeft gezegd.
Wat een rare vraag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou ze ook trots kijken als ze het over grote bruine piemels heeft?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd zelfs, bij het WK, maar dat is hier allemaal niet nodig joh.
bIJ darts zijn jullie zo gewoon geblevenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd zelfs, bij het WK, maar dat is hier allemaal niet nodig joh.
16%quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:05 schreef BB-King het volgende:
Wat zou de kans zijn dat Smiss met een miezerige 95 gemiddeld komt aankakken?
Helaas, niet leren pijpen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Veel spijkerstof, misschien dan toch weer hameren.nl?
Sky.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:05 schreef Hallojo het volgende:
Is dit nog ergens te zien zonder viaplay?
Dezelfde kans dat MvG boeeaaahhh gaat roepen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:05 schreef BB-King het volgende:
Wat zou de kans zijn dat Smiss met een miezerige 95 gemiddeld komt aankakken?
VTM, SkySportsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:05 schreef Hallojo het volgende:
VTM zendt het ook uitquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:05 schreef Hallojo het volgende:
Geen Koert en Marcel om het honderd keer over hun 'goede band' te hebben, dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vincent, Michael is een goede vriend van je. Wat denkt hij vanavond?
Heb jij liever Annemarie dan Koert?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen Koert en Marcel om het honderd keer over hun 'goede band' te hebben, dat scheelt.
Totaal niet, nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij liever Annemarie dan Koert?
Leuk sprookjequote:Vincent van der Voort: 'Ik zit nu aan de wortels en komkommers'
In deze aflevering spreken presentatoren Robert Hüsken en Martijn Baars uitgebreid met Vincent van der Voort. Hij vertelt onder meer dat je zijn chagrijnige kop op het podium niet meer zo snel zal zien en dat hij zich zorgen maakt over de sport
Amai zenne.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Paul het volgende:
Ik kijk op VTM, kreeg de tip dat je gratis kan inloggen op de VTM app met AD.nl inlogDEZE MAN
@Poepz0r en ik willen naaldhakjes zien.quote:
Alleen snijdt Annemarie dat Vincent - Michael niet zo vaak aan als de anderenquote:
Ja en hoe moet ik dat waten als je er niet bij zet wie de eerste en wie de tweede speler is?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat wordt de uitslag:
[poll=4905]
Vooral omdat ze het, hoogstwaarschijnlijk, niet eens weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen snijdt Annemarie dat Vincent - Michael niet zo vaak aan als de anderen
Annemarie snijdt neit zoveel aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen snijdt Annemarie dat Vincent - Michael niet zo vaak aan als de anderen
Zo is dat maat. Dit is niksquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:poepz0r en ik willen naaldhakjes zien.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Helemaal geen energie om me op voetbal te focussen nu. Vanaf morgen wel weer, misschien.
In tegenstelling tot Vincent.quote:
munne maatquote:
Nou Barney is ook depressief zeg!quote:
Als je dit met 5 minuten kan uitrekken kan je zo aan tafel als analistquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:12 schreef BB-King het volgende:
Ik zie de winnaar sowieso 7 sets pakken.
Voor zover mijn voorspelling.
Ik las uittrekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als je dit met 5 minuten kan uitrekken kan je zo aan tafel als analist
Lisa is echt zo dom als een stoeptegelquote:
Dat is echt een belediging voor de stoeptegelquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lisa is echt zo dom als een stoeptegel
Chroestsjov, Andropov, Tsjernenkoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Medvedev, Gorbachov, Lenin, Stalin, Putin, Yeltsin
Dan loop ik ook wel even vast
Ja, je zou de tsaren natuurlijk ook nog kunnen noemen.quote:
Goedenavond.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand een goede stream voor mij? (geen ViaPlay)
Niet dat Rasputin daarbj hoorde maar okeequote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, je zou de tsaren natuurlijk ook nog kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |