Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Maarmaar, ook de nummer 2 krijgt nog een leuke prijsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
Sterker nog, er zijn nog maar drie mensen over die kunnen winnen.
quote:Onze vrienden van DartsWarehouse hebben voor de winnaar een spiksplinternieuw Bull's Advantage Dartboard klaarliggen
Ook de runner-up gaat niet met lege handen naar huis: voor hem of haar ligt er een cadeaubon van ¤25 van DartsWarehouse klaar
Wat zou jij dan doen als je gefrustreerd was.... beter dat ik ff schreeuw dan dat ik een gat in mijn laptop sla toch?quote:
Het is wel finaledag zo te zienquote:
Jij was heel snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis, had iemand dat al gezegd?
Dit is echt al eeuwen zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:56 schreef Maanvis het volgende:
EN JA HOOR
[ afbeelding ]
NOG EEN KEER 5 MINUTEN.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel finaledag zo te zienalle registers gaan open
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel finaledag zo te zienalle registers gaan open

Ik lees al even mee!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel voordat @:Tagliano thuis is.
MvG loopt een paar wereldtitels achter, vanavond even afvinken.quote:
Dat is ditquote:
Dat zegt precies niks, alles is beter dan Maijeraidsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, beter dan Marcel Maijer Tering Laijer (copyright @:heywoodu)
Oneens.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En als ze hem allebei uitgooien, ieder een halve leg ofzo?
jA MAAR bij voetbal heb je ook altijd aparte topics voor de finale enzo, nouja ik zal wel moeten wennen aan het dartswereldjequote:
fastenseatbelts.gifquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd zelfs, bij het WK, maar dat is hier allemaal niet nodig joh.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
jA MAAR bij voetbal heb je ook altijd aparte topics voor de finale enzo, nouja ik zal wel moeten wennen aan het dartswereldje
Zou ze ook trots kijken als ze het over grote bruine piemels heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Annemarie kijkt alsof ze heel trots is dat ze het woord darts heeft gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |