Oh dat betekent dat ik @wimderon niet meer had hoeven taggen voor zijn laatste antwoorden want hij kan toch niet meer winnenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef heywoodu het volgende:
En iedereen die nog kans maakt op de Nostradamuswinst, dus met minstens 40 punten, heeft hetzelfde antwoord voor vraag 23 (die nu neerkomt op Van Gerwen of Smith), dus dat gaat het verschil niet maken
Dat vind ik niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een ouderwets ongeschoren flamoes.
Ben jij Koos @capuchon_jongen?quote:STOMPÉ PLEIT VOOR ANDER SPELSYSTEEM: "GEEF TELKENS NOG DE KANS OP EEN GELIJKMAKENDE BEURT"
Co Stompé was tijdens het PDC-WK te gast als analist bij Viaplay. De voormalige profdarter pleitte daar voor een ander spelsysteem.
In het huidige systeem wordt er voor het begin van de wedstrijd naar de bull gegooid om te bepalen wie mag beginnen. "Ik zou graag eens een spelsysteem zien met een gelijkmakende beurt. Stel dat de ene speler heeft uitgegooid, dan mag de andere vervolgens ook nog proberen om zijn finish met drie pijlen uit te gooien. Dat iedere speler om beurt aan de leg mag beginnen zou ik wel behouden", zegt Stompé.
"Zo lopen wedstrijden heel anders en blijven ze veel spannender", vervolgt Stompé. "Nu heb je immers heel veel legs waarbij één speler net niet aan een finish toekomt."
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap je de grap
MICHAEL Smith tegen MICHAEL Van Gerwin![]()
![]()
En als ze hem allebei uitgooien, ieder een halve leg ofzo?quote:
Waanzinnig idee. En dan? Dat een leg in remise eindigt?quote:
En omdat je er zo druk mee bent: de NEE bij vraag 13 brengt @BufordTJustice en jou op gelijke hoogtequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, maar dan gaat het inderdaad hooguit een procentpuntje omhoog
Dus alsnog mathematisch onmogelijk inmiddels lijkt me
Ben benieuwd of hij vanavond weer errors in z'n hoofd krijgtquote:
Hoe goed is zij met pijltjesquote:
Je kunt toch gewoon op de beelden zien dat Van Gerwen zijn voet in de zone (waar hij niet mag staan) neerplant en Van den Bergh exact op dat moment omkijkt en Van Gerwen daar op aanspreekt. Wat is daar goedkoop en niet waar aan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:03 schreef polderturk het volgende:
[..]
Onzin.
Dimitri begon. Omdat hij ingemaakt werd beschuldigde hij van Gerwen van stampen. Heel goedkoop en niet waar. Daar kan MVG boos om geworden zijn.
Hij kan nog wel @Szura voorbij en vijfde worden!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat betekent dat ik @:wimderon niet meer had hoeven taggen voor zijn laatste antwoorden want hij kan toch niet meer winnenDa's wel sneu
Dat mag minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx voor de gif
De FOK! serverruimte is weer 10 graden opgewarmdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx voor de gif
Jep, ik heb net de virtuele stand klaar, en alle openstaande vragen op een rijtje gezetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En omdat je er zo druk mee bent: de NEE bij vraag 13 brengt @:bufordtjustice en jou op gelijke hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
OM ingeschakeld, Geertquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, ik heb net de virtuele stand klaar, en alle openstaande vragen op een rijtje gezet
Rood is beslist, geel maakt geen verschil (want dezelfde antwoorden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijgen we dat dan ook linksonder in het beeldscherm geprojecteerd?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach, vrij simpel in de gaten te houden: negendarter is goed voor de nummers twee en drie en niet voor de nummers één en vier, 25 180's is goed voor mij en niet voor de rest van de overgebleven kanshebbersquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Krijgen we dat dan ook linksonder in het beeldscherm geprojecteerd?
35 minuten betalen om naar aids te kijken. Wedstrijd begint om 2130 pas Genot allen.quote:
ja dat groene vakje gaat wim ook niet meer reddenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, vrij simpel in de gaten te houden: negendarter is goed voor de nummers twee en drie en niet voor de nummers één en vier, 25 180's is goed voor mij en niet voor de rest van de overgebleven kanshebbers
Sterker nog, er zijn nog maar drie mensen over die kunnen winnen.
En Coelho staat nu drie punten achter, maar heeft niet drie verschillende antwoorden, dus kan onmogelijk drie punten goedmakenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat groene vakje gaat wim ook niet meer redden
Ik had al afscheid genomen van m’n titel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, vrij simpel in de gaten te houden: negendarter is goed voor de nummers twee en drie en niet voor de nummers één en vier, 25 180's is goed voor mij en niet voor de rest van de overgebleven kanshebbers
Picsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:53 schreef Ronzz het volgende:
Heb Anne-Marie geDMt om te vragen of ze er zit vanavond.
Maar mijn dartbord is inmiddels oud en ranzig door de bij nat weer vochtige garage, dus ik wil die titel heel graag overnemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had al afscheid genomen van m’n titel hoor
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Maarmaar, ook de nummer 2 krijgt nog een leuke prijsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
quote:Onze vrienden van DartsWarehouse hebben voor de winnaar een spiksplinternieuw Bull's Advantage Dartboard klaarliggen
Ook de runner-up gaat niet met lege handen naar huis: voor hem of haar ligt er een cadeaubon van ¤25 van DartsWarehouse klaar
Wat zou jij dan doen als je gefrustreerd was.... beter dat ik ff schreeuw dan dat ik een gat in mijn laptop sla toch?quote:
Het is wel finaledag zo te zienquote:
Jij was heel snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis, had iemand dat al gezegd?
Dit is echt al eeuwen zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:56 schreef Maanvis het volgende:
EN JA HOOR
[ afbeelding ]
NOG EEN KEER 5 MINUTEN.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel finaledag zo te zienalle registers gaan open
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel finaledag zo te zienalle registers gaan open

Ik lees al even mee!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel voordat @:Tagliano thuis is.
MvG loopt een paar wereldtitels achter, vanavond even afvinken.quote:
Dat is ditquote:
Dat zegt precies niks, alles is beter dan Maijeraidsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, beter dan Marcel Maijer Tering Laijer (copyright @:heywoodu)
Oneens.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En als ze hem allebei uitgooien, ieder een halve leg ofzo?
jA MAAR bij voetbal heb je ook altijd aparte topics voor de finale enzo, nouja ik zal wel moeten wennen aan het dartswereldjequote:
fastenseatbelts.gifquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd zelfs, bij het WK, maar dat is hier allemaal niet nodig joh.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
jA MAAR bij voetbal heb je ook altijd aparte topics voor de finale enzo, nouja ik zal wel moeten wennen aan het dartswereldje
Zou ze ook trots kijken als ze het over grote bruine piemels heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Annemarie kijkt alsof ze heel trots is dat ze het woord darts heeft gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |