OM ingeschakeld, Geertquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, ik heb net de virtuele stand klaar, en alle openstaande vragen op een rijtje gezet
Rood is beslist, geel maakt geen verschil (want dezelfde antwoorden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijgen we dat dan ook linksonder in het beeldscherm geprojecteerd?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach, vrij simpel in de gaten te houden: negendarter is goed voor de nummers twee en drie en niet voor de nummers één en vier, 25 180's is goed voor mij en niet voor de rest van de overgebleven kanshebbersquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Krijgen we dat dan ook linksonder in het beeldscherm geprojecteerd?
35 minuten betalen om naar aids te kijken. Wedstrijd begint om 2130 pas Genot allen.quote:
ja dat groene vakje gaat wim ook niet meer reddenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, vrij simpel in de gaten te houden: negendarter is goed voor de nummers twee en drie en niet voor de nummers één en vier, 25 180's is goed voor mij en niet voor de rest van de overgebleven kanshebbers
Sterker nog, er zijn nog maar drie mensen over die kunnen winnen.
En Coelho staat nu drie punten achter, maar heeft niet drie verschillende antwoorden, dus kan onmogelijk drie punten goedmakenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat groene vakje gaat wim ook niet meer redden
Ik had al afscheid genomen van m’n titel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, vrij simpel in de gaten te houden: negendarter is goed voor de nummers twee en drie en niet voor de nummers één en vier, 25 180's is goed voor mij en niet voor de rest van de overgebleven kanshebbers
Sterker nog, er zijn nog maar drie mensen over die kunnen winnen.
Picsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:53 schreef Ronzz het volgende:
Heb Anne-Marie geDMt om te vragen of ze er zit vanavond.
Maar mijn dartbord is inmiddels oud en ranzig door de bij nat weer vochtige garage, dus ik wil die titel heel graag overnemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had al afscheid genomen van m’n titel hoor
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |