Leuk sprookjequote:Vincent van der Voort: 'Ik zit nu aan de wortels en komkommers'
In deze aflevering spreken presentatoren Robert Hüsken en Martijn Baars uitgebreid met Vincent van der Voort. Hij vertelt onder meer dat je zijn chagrijnige kop op het podium niet meer zo snel zal zien en dat hij zich zorgen maakt over de sport
Amai zenne.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Paul het volgende:
Ik kijk op VTM, kreeg de tip dat je gratis kan inloggen op de VTM app met AD.nl inlogDEZE MAN
@Poepz0r en ik willen naaldhakjes zien.quote:
Alleen snijdt Annemarie dat Vincent - Michael niet zo vaak aan als de anderenquote:
Ja en hoe moet ik dat waten als je er niet bij zet wie de eerste en wie de tweede speler is?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat wordt de uitslag:
[poll=4905]
Vooral omdat ze het, hoogstwaarschijnlijk, niet eens weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen snijdt Annemarie dat Vincent - Michael niet zo vaak aan als de anderen
Annemarie snijdt neit zoveel aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen snijdt Annemarie dat Vincent - Michael niet zo vaak aan als de anderen
Zo is dat maat. Dit is niksquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:poepz0r en ik willen naaldhakjes zien.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Helemaal geen energie om me op voetbal te focussen nu. Vanaf morgen wel weer, misschien.
In tegenstelling tot Vincent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |