Je had hier ook 10 jaar eerder kunnen komen hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:16 schreef SQ het volgende:
Nou ja ik val pas net binnen maar zo voelt het niet
Ik kom hier ook wel eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had hier ook 10 jaar eerder kunnen komen hoor
oh maar ik hou wel van relletjes. Die zijn er tegenwoordig niet zo veel meerquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
Er wordt hier nogal eens gezeken over leeftijd ... onterecht .. iedereen is welkom .. verder zijn er hier ook wel eens relletjes maar die worden dan meestal wel opgelost
paar dagen terug nog hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef SQ het volgende:
[..]
oh maar ik hou wel van relletjes. Die zijn er tegenwoordig niet zo veel meer
(of ik kom niet meer in reltopics...)
Hoi ik ben SQ. Ik begon op dit forum als Stormqueen maar heb in het jubeljaar mijn naam veranderd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja doe maar als dat je voorstel is
Welkom!quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoi ik ben SQ. Ik begon op dit forum als Stormqueen maar heb in het jubeljaar mijn naam veranderd.
Ik begon als jonge twintiger in de Eindhoventopics en raakte daar aan de praat met bleiblei. Lang verhaal kort: we trouwden, verbouwden wat huizen, kregen drie kinderen, ik ben nu veertiger en hij wordt het in 2023.
Ik ben niet meer zo allround als vroeger omdat het gejank van de meeste mensen me niet meer zo veel kan schelen maar beschouw mezelf nog steeds wel als rasfokkert.
Hoi.
Oh ja, da was t, eindhovenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoi ik ben SQ. Ik begon op dit forum als Stormqueen maar heb in het jubeljaar mijn naam veranderd.
Ik begon als jonge twintiger in de Eindhoventopics en raakte daar aan de praat met bleiblei. Lang verhaal kort: we trouwden, verbouwden wat huizen, kregen drie kinderen, ik ben nu veertiger en hij wordt het in 2023.
Ik ben niet meer zo allround als vroeger omdat het gejank van de meeste mensen me niet meer zo veel kan schelen maar beschouw mezelf nog steeds wel als rasfokkert.
Hoi.
Zoiets ja, volgens mij woon(de) jij vlakbij waar ik woonde.quote:
apotheek>quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, volgens mij woon(de) jij vlakbij waar ik woonde.
Iets met een kerk met een groen kruis.
De naam Stormqueen zegt me wel iets. Welkom in 40+!quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoi.
ik ken de kerk en ik ken het topic en ik weet dus dat het ingridh007 was die daar woonde.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, volgens mij woon(de) jij vlakbij waar ik woonde.
Iets met een kerk met een groen kruis.
Ah nee, dan was jij het nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:38 schreef SQ het volgende:
[..]
ik ken de kerk en ik ken het topic en ik weet dus dat het ingridh007 was die daar woonde.
Woon je daar nog?
Wij woonden vlakbij de st Joriskerk. Tegenwoordig resideren we nog dichter bij een kerk, maar dan in een dorp ten zuidoosten van Eindje
dat gebeurt als je ouder wordt... ik zou 't eigenlijk ook niet meer moeten doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En laat maar bed doen we hier ook weinig meer
Was meer als referentie naar de rest hier ...quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:53 schreef SQ het volgende:
[..]
dat gebeurt als je ouder wordt... ik zou 't eigenlijk ook niet meer moeten doen
Tja, als ik om 4 uur mijn bed uit moet ga ik er ook op tijd in.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Was meer als referentie naar de rest hier ...
echt niet tegenover mij Sode, want ik ben nog ff wakkerquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik had hier net een heel verhaal staan, maar weer weggehaald.
Het voelt alsof ik me moet verantwoorden over de tijden dat ik online ben. En dat verdom ik.
Ik ben er ook nog wel ff. Heb nog een paar dagen voor ik weer in het gareel mag moet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
echt niet tegenover mij Sode, want ik ben nog ff wakker
Net als overal, het personeelstekort. Dat gaat komend jaar ook niet gelijk opgelost worden. Ben ook penningmeester van een vereniging en dit is de drukste periode. Balansen, jaar afsluiten en begroting voor komend jaar maken. Deadline eind februari.quote:
ok zorgen ... maak ik nog kans als ouwe netoperator of zo?quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Net als overal, het personeelstekort. Dat gaat komend jaar ook niet gelijk opgelost worden. Ben ook penningmeester van een vereniging en dit is de drukste periode. Balansen, jaar afsluiten en begroting voor komend jaar maken. Deadline eind februari.
Vacatures zat bij NS. En je bent hoog opgeleid, dus mogelijkheden zijn er zeker. Veel ICT gevraagd. Laat maar weten welke richting. NS doet niet aan leeftijdsdiscriminatie, dus dat is geen belemmering.quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ok zorgen ... maak ik nog kans als ouwe netoperator of zo?
ga ff kijken denk ik maar thanks anywayquote:Op zaterdag 31 december 2022 02:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook daar plek zat.
Kijk eens op www.werkenbijns.nl
Kijk maar. Voor informatie weet je me wel te vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ga ff kijken denk ik maar thanks anyway
Niet nodigquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik had hier net een heel verhaal staan, maar weer weggehaald.
Het voelt alsof ik me moet verantwoorden over de tijden dat ik online ben. En dat verdom ik.
quote:
Zou ik toch machinist adviseren. Opleiding is een stuk pittiger maar wel meer verdienen en in mijn ogen leuker werk.quote:
OK misverstandigquote:Op zaterdag 31 december 2022 02:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nope, ook volledig bevoegd machinist en opleider. Net als ik. En net zo lang als ik.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 06:34 schreef pullup het volgende:
Toch mooi een topicje verder
[ afbeelding ]
Precies, ze hebben goed gewerktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Weer een psychopaat minderquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:32 schreef pullup het volgende:
Oh noes mensen die ouwe paus is dood![]()
RIP PAPA!!!
Dan weet hij nu echt of hij gelijk had.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:32 schreef pullup het volgende:
Oh noes mensen die ouwe paus is dood![]()
RIP PAPA!!!
Volgens marc heeft ie het behoorlijk heet nu waarschijnlijkquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan weet hij nu echt of hij gelijk had.
Dat zou zomaar kunnen. Of hij heeft Rowan ontmoet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens marc heeft ie het behoorlijk heet nu waarschijnlijk
Ook voor jullie een fijne jaarwisseling.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
SF en ik wensen iedereen alvast een fijne jaarwisseling. Maak er wat leuks van.![]()
[ afbeelding ]
Heel fijne jaarwisseling ook voor julliequote:Op zaterdag 31 december 2022 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
SF en ik wensen iedereen alvast een fijne jaarwisseling. Maak er wat leuks van.![]()
[ afbeelding ]
Uh, waarom dat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens marc heeft ie het behoorlijk heet nu waarschijnlijk
Sodeknetters had hem wel doorquote:
Je bent 7 uur te vroeg.quote:
Beterschap Chanelquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:30 schreef Chanel5 het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal.
We kregen niet veel visite maar moesten ze toch afbellen, Corona dus. Bijna 3 jaar het weten te ontlopen. Absoluut niet weten waar we het opgelopen hebben.
Afgelopen week werd ik verkouden (schijtbenauwd want vorig jaar in zkh beland met een longaanval) dacht dat weer van kleinkinderen te hebben gekregen.
Dochter vroeg vandaag, heb je al getest? man deed toch maar een test en ja hoor.
Alleen balen dat je smaak weg is en je een grote visschotel hebt besteld.
Beterschap.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:30 schreef Chanel5 het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal.
We kregen niet veel visite maar moesten ze toch afbellen, Corona dus. Bijna 3 jaar het weten te ontlopen. Absoluut niet weten waar we het opgelopen hebben.
Afgelopen week werd ik verkouden (schijtbenauwd want vorig jaar in zkh beland met een longaanval) dacht dat weer van kleinkinderen te hebben gekregen.
Dochter vroeg vandaag, heb je al getest? man deed toch maar een test en ja hoor.
Alleen balen dat je smaak weg is en je een grote visschotel hebt besteld.
Ik heb voor het eerst sinds jaren weer oliebollen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
Geen oliebollen dit jaar ... ik had toch geen poedersuiker meer...
Pixels zijn wat ......quote:
Jij ook D.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:57 schreef D. het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen! [ afbeelding ]
Ik geloof het zelfs maar half. HOE DAN !quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
Hoe dan? Iedereen zit te klagen en in de kou https://www.telegraaf.nl/(...)oor-110-miljoen-euro.
Even wat miljoenen erdoorheen blazenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
T was hier heel lang rustig,
maar de inleidende beschietingen zijn zojuist begonnen
In de jaren 70/80 zekerquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger werd er gewacht tot het 24.00 uur was.
Haha wtf manquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
Hoe dan? Iedereen zit te klagen en in de kou https://www.telegraaf.nl/(...)oor-110-miljoen-euro.
Ja, en?quote:
Nee want ik kan mij dat niet herinneren vandaarquote:
Wel heel vroegerquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Zijn wel leuke herinneringen. Sinterklaas werd met de familie bij ons gevierd en oud en nieuw bij mijn tante.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee want ik kan mij dat niet herinneren vandaar
Ah dat zijn zeker leuke herinneringenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn wel leuke herinneringen. Sinterklaas werd met de familie bij ons gevierd en oud en nieuw bij mijn tante.
Zeker, ik kan ze ook nog goed herinneren ook al was ik een klein jochie.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dat zijn zeker leuke herinneringen
Wanneer is dat vroeger van jou?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer is dat vroeger van jou?
quote:
Met een kerstbomenvuur.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel vroeger gingen we slepen ... en dan om middernacht gewoon vuurwerk
In de jaren 80 werd het afgestoken zodra ik het in mijn handen kreegquote:
Idd, bij mijn tante lag een braakliggend terrein voor het huis en daar werd dan wel vuur gestookt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
Wat los stond werd verplaatst ... Kerstbomen kwam pas later
Ik snap er ook helemaal niets vanquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik voor het eerst sinds jaren wel, ik heb er 2 op en ik zit nu al vol.quote:
das mooi klotenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Shit ik heb gezeik met een forum adim
Ik ga altijd door ik kan niet andersquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok... dan moet je vooral doorgaan
Misschien ook wel beterquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga altijd door ik kan niet anders
Totdat ze uitgeluld zijn, dan krijg je ook een ban.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga altijd door ik kan niet anders
Ze doen maarquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totdat ze uitgeluld zijn, dan krijg je ook een ban.
Ervaringsdeskundige aan het woordquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totdat ze uitgeluld zijn, dan krijg je ook een ban.
quote:
De Jan Rot bokaalquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Jij gaat voor de oliebollenschaal.
Jij ook en dat ik nog veel spelvouten mag maken.quote:
haat je lukkerquote:Op zondag 1 januari 2023 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook en dat ik nog veel spelvouten mag maken.
Er word hier ook goed doorgeknald, alhoewel dat afgezien van de laatste 2 jaar eilk altijd wel het geval was.quote:
Tis meer dan ever...quote:Op zondag 1 januari 2023 00:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er word hier ook goed doorgeknald, alhoewel dat afgezien van de laatste 2 jaar eilk altijd wel het geval was.
Das nog afwachten, voorheen ging het in het wijkje waar ik tegenover woon tot een uurtje of 3-4 door.quote:
Wilde ik ook zeggen, terwijl er nog een grote doos in de fik gezet werd.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
T begint hier al weer stiller te worden
zei hij voorzichtig
Tis hier al 3 dagen bezig of zo.... vanochtend werd ik er zelfs tegen 8 uur wakker van ...quote:Op zondag 1 januari 2023 00:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Das nog afwachten, voorheen ging het in het wijkje waar ik tegenover woon tot een uurtje of 3-4 door.
Er is natuurlijk altijd een nadeel aan het voorspellen van slecht weer.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis hier al 3 dagen bezig of zo.... vanochtend werd ik er zelfs tegen 8 uur wakker van ...
Ook dat kan meespelen... begin van de avond wat jochies die dus bewust op mn flat schoten ... gelukkig zit er een gracht tussen en was het net te ver... strenger optreden dusquote:Op zondag 1 januari 2023 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is natuurlijk altijd een nadeel aan het voorspellen van slecht weer.
ik ook wel watquote:Op zondag 1 januari 2023 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb hier wel een hoop mooi vuurwerk gezien.
Als ze het hier met mooi vuurwerk moeten compenseren....quote:Op zondag 1 januari 2023 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh hier weinig last van jeugdtuig, hier gaat er doorgaans om wie de grootste pik heeft.
Niet degene met het meeste vuurwerk toch?quote:Op zondag 1 januari 2023 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh hier weinig last van jeugdtuig, hier gaat er doorgaans om wie de grootste pik heeft.
niet meeste maar mooiste.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet degene met het meeste vuurwerk toch?
Maar waarom terug daarheen? Wat is daar leuk/bijzonder/.....?quote:Op zondag 1 januari 2023 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Was daar ooit bij een kennis ... tijdens OS 19nogwat
Denk verkeerde interpretatie ... ik was er dus in 1996 op logies bij een cipier in Las Palmasquote:Op zondag 1 januari 2023 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom terug daarheen? Wat is daar leuk/bijzonder/.....?
Heb je lang aan de ketting gelegen?quote:Op zondag 1 januari 2023 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk verkeerde interpretatie ... ik was er dus in 1996 op logies bij een cipier in Las Palmas
Ik volg het idd niet helemaal meerquote:Op zondag 1 januari 2023 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk verkeerde interpretatie ... ik was er dus in 1996 op logies bij een cipier in Las Palmas
We hadden vrij spel, maar was een ok verblijf bij een beste vriend van mn zwagerquote:Op zondag 1 januari 2023 01:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je lang aan de ketting gelegen?
Hallom in deze scquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:38 schreef SQ het volgende:
[..]
ik ken de kerk en ik ken het topic en ik weet dus dat het ingridh007 was die daar woonde.
Woon je daar nog?
Wij woonden vlakbij de st Joriskerk. Tegenwoordig resideren we nog dichter bij een kerk, maar dan in een dorp ten zuidoosten van Eindje
Ja ik ben er maar uitgeroldquote:
quote:
En jij beterschap. Hopelijk ben je er niet te ziek van.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:12 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen en de beste wensen voor een vooral gezond 2023..
Leugens ende bedrogquote:Op zondag 1 januari 2023 11:00 schreef Domnivoor het volgende:
En het hele jaar:
[ afbeelding ] Top 100 van forum 40+ - Memory Lane van 01-01-2022 t/m 31-12-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 23307 chufi
02 11394 marcb1974
03 09767 pullup
04 08530 aloa
05 07089 Deisyy
06 06207 Soury
07 05464 engine
08 05319 Domnivoor
09 04908 mario390
10 04624 Koen66
Dat kostte nog moeite ook, ben die laatste pagina maar wezen scrollenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat kan teruglezen toch leuk zijn ..![]()
Oudejaarsavond... Wat maakt een mens zich druk![]()
FB / Paul
Puur vermaakquote:Op zondag 1 januari 2023 12:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat kan teruglezen toch leuk zijn ..![]()
Oudejaarsavond... Wat maakt een mens zich druk![]()
FB / Paul
Kreeg hij een euro voor iedere x dat zijn naam genoemd wordt..quote:Op zondag 1 januari 2023 13:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kostte nog moeite ook, ben die laatste pagina maar wezen scrollen
Dat kan je wel zeggen. FB zijn vaak de mooiste topicsquote:
Ik moet inderdaad nog een paar leuke Feedbacktopics aan Myats toevoegenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen. FB zijn vaak de mooiste topics
Heb je tipsquote:Op zondag 1 januari 2023 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad nog een paar leuke Feedbacktopics aan Myats toevoegen
Zonde van het papierquote:Op zondag 1 januari 2023 13:15 schreef Loveable het volgende:
Je kan ook FB topics uit printen, kan je het lekker op de bank lezen
Kan je toch hergebruiken als je klaar bent met lezenquote:
Daar zijn tablets of laptops toch voor?quote:Op zondag 1 januari 2023 13:15 schreef Loveable het volgende:
Je kan ook FB topics uit printen, kan je het lekker op de bank lezen
Een stapeltje papier is lichter dan mijn tabletquote:Op zondag 1 januari 2023 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn tablets of laptops toch voor?
En nee, een telefoon is geen optie voor fok
Ik ook wel jaquote:Op zondag 1 januari 2023 13:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Een stapeltje papier is lichter dan mijn tablet
Mwa lees en post wel geregeld op mijn mobiel op Fok!
Hergebruikenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan je toch hergebruiken als je klaar bent met lezen
Boodschappenlijstje bijvquote:Op zondag 1 januari 2023 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
HergebruikenAls WC papier wellicht ja
Foei, dat soort papier mag je dus echt niet doorspoelenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
HergebruikenAls WC papier wellicht ja
Oh ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei, dat soort papier mag je dus echt niet doorspoelen
quote:
Aantal ogen per rotje?quote:
Jemigquote:
110 miljoen euroquote:
Ja ik las het gisteren lquote:
Is dat inclusief het illegale vuurwerk?quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 14:00 schreef drakin het volgende:
De oliebollen zijn op.
Mijn nieuwjaarsontbijt voor het eerst zonder oliebol
Een jaar?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]Ik heb kwart voor 12 de laatste gesnackt gisteren. Nu weer een jaartje oliebolloos doen
Ik eet ze bijna alleen maar tussen kerst en nieuwjaarquote:Op zondag 1 januari 2023 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Een jaar?
Dat hou ik niet vol, ik neem een dag eerder weer 1
Ik heb 31 december een zak gekocht, ergens in het laatste uur van het jaar 1 gehad en in het nieuwe jaar na een flinke wandeling tegen 2 uur de laatstequote:Op zondag 1 januari 2023 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eet ze bijna alleen maar tussen kerst en nieuwjaarNu weer gewoon krentenbolletjes
Wij hadden ook vuurwerkquote:
Ik heb nog wel een argument tegen eigenlijk.quote:
Ben al weer bij gelezen.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk nog op tips van @:Notturna en @:soury te wachten
Prima toch, ik vind er zelf geen zak aan, maar genoeg mensen die het geweldig vinden. Maar ik kan niet rijmen dat er voor zoveel geld de lucht in is gegaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wij hadden ook vuurwerken vond het nog leuk ook
Vertelquote:Op zondag 1 januari 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een argument tegen eigenlijk.
Er was weer genoeg leuks van de afgelopen 2 dagenquote:
Natuurlijke selectie. En dan mag er dus best nog wat zwaarder vuurwerk bijquote:
Het verbaasde mij ook. Ik zag later dat wij gestemd hadden en het was 8-8quote:Op zondag 1 januari 2023 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima toch, ik vind er zelf geen zak aan, maar genoeg mensen die het geweldig vinden. Maar ik kan niet rijmen dat er voor zoveel geld de lucht in is gegaan.
Meestal zijn de vuurwerkslachtoffers degenen die niet het vuurwerk zelf aangestoken hebben of gekocht.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie. En dan mag er dus best nog wat zwaarder vuurwerk bij
Ja precies, dat is toch niet te verklarenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:11 schreef engine het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook. Ik zag later dat wij gestemd hadden en het was 8-8![]()
Lees overal dat mensen tegen zijn maar toch meer verkopen dan ooit.
Die was echt dom ookquote:Op zondag 1 januari 2023 14:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Meestal zijn de vuurwerkslachtoffers degenen die niet het vuurwerk zelf aangestoken hebben of gekocht.
Zoals dat kind die nu 1 oog kwijt is dankzij vuurwerkliefhebbende vader.
Wat ik al een beetje zei. Ik denk veel meer siervuurwerk en dat is vele malen duurderquote:Op zondag 1 januari 2023 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, dat is toch niet te verklaren
Dat is natuurlijk ook zo, al het vuurwerk is duurder geworden en omdat er misschien meer siervuurwerk is haalt de de prijs ook nog eens omhoog.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat ik al een beetje zei. Ik denk veel meer siervuurwerk en dat is vele malen duurder
Die had ook beter geen nageslacht kunnen hebbenquote:
Nou echtquote:Op zondag 1 januari 2023 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had ook beter geen nageslacht kunnen hebben
Mjah, met zo'n vader is het wachten op.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Meestal zijn de vuurwerkslachtoffers degenen die niet het vuurwerk zelf aangestoken hebben of gekocht.
Zoals dat kind die nu 1 oog kwijt is dankzij vuurwerkliefhebbende vader.
Hadden beter de rollen om kunnen draaienquote:Op zondag 1 januari 2023 14:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou echthij heeft nog geluk dat het 1 oog is. Hij had wel dood kunnen zijn.
Vader hield vast, niet de gewonde jongenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, met zo'n vader is het wachten op.
Hij hield zelf het ding wel vast
Ja, datquote:Op zondag 1 januari 2023 14:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Vader hield vast, niet de gewonde jongen
En volgend jaar steken ze weer vuurwerk af.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat
Dus het was wachten op gewonden of doden.
Nu is het zijn eigen zoon.
Betwijfel het eigenlijk. Zie die vader niet snel meer vuurwerk pakken. Misschien en sterretje ofzo.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:33 schreef drakin het volgende:
[..]
En volgend jaar steken ze weer vuurwerk af.
Dat is lekkere thee.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:55 schreef Loveable het volgende:
Net mijn eerst thee hier uit gehaald
[ afbeelding ]
Ik speel elke dag dezequote:Op zondag 1 januari 2023 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Voor als je je verveelt,
welke landen zijn dit:
https://www.travelbook.de(...)ON%20UNSEREN%20BOOKS
Is idd prima thee, heb ik ieder geval een mooi voorraadje aan theequote:
Haha die Quiz was wel veel makkelijker dan mijn spel 13/13 goedquote:Op zondag 1 januari 2023 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik speel elke dag deze
https://worldle.teuteuf.fr/
Soms heel makkelijk en vaak niet met een of ander mini eiland in de stille zuidzee haha
T was niet de moeilijkste nee,quote:Op zondag 1 januari 2023 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die Quiz was wel veel makkelijker dan mijn spel 13/13 goed
Net als ik 35 pakjes?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is idd prima thee, heb ik ieder geval een mooi voorraadje aan thee
Dat krijg je toch nooit allemaal opgedronkenquote:
Ik zei donderdag nog dat ik hem nog minstens een week wilde laten staan, maar ik was hem vanmorgen helemaal zat, dus alles zit weer in de doos. Behalve de buitenverlichting, maar met temperaturen van 15 graden vind ik daar ook geen zak aan, dus die gaat er deze week misschien ook nog aan.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:49 schreef Soury het volgende:
Hoe lang laten jullie de boom en meuk staan. Ik vind het nog wel gezellig maar ik denk dat ik morgen ofzo het ook wel weer zat ben. De kaarsen dingen laat ik wel staan.
Het geeft weer een opgeruimd gevoel. Ik noem januari altijd de maandag maand. Er zitten ook wat kilot'jes aan denk ik. (heb geen weegschaal)quote:Op zondag 1 januari 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei donderdag nog dat ik hem nog minstens een week wilde laten staan, maar ik was hem vanmorgen helemaal zat, dus alles zit weer in de doos. Behalve de buitenverlichting, maar met temperaturen van 15 graden vind ik daar ook geen zak aan, dus die gaat er deze week misschien ook nog aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |