Je had hier ook 10 jaar eerder kunnen komen hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:16 schreef SQ het volgende:
Nou ja ik val pas net binnen maar zo voelt het niet
Ik kom hier ook wel eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had hier ook 10 jaar eerder kunnen komen hoor
oh maar ik hou wel van relletjes. Die zijn er tegenwoordig niet zo veel meerquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
Er wordt hier nogal eens gezeken over leeftijd ... onterecht .. iedereen is welkom .. verder zijn er hier ook wel eens relletjes maar die worden dan meestal wel opgelost
paar dagen terug nog hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef SQ het volgende:
[..]
oh maar ik hou wel van relletjes. Die zijn er tegenwoordig niet zo veel meer
(of ik kom niet meer in reltopics...)
Hoi ik ben SQ. Ik begon op dit forum als Stormqueen maar heb in het jubeljaar mijn naam veranderd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja doe maar als dat je voorstel is
Welkom!quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoi ik ben SQ. Ik begon op dit forum als Stormqueen maar heb in het jubeljaar mijn naam veranderd.
Ik begon als jonge twintiger in de Eindhoventopics en raakte daar aan de praat met bleiblei. Lang verhaal kort: we trouwden, verbouwden wat huizen, kregen drie kinderen, ik ben nu veertiger en hij wordt het in 2023.
Ik ben niet meer zo allround als vroeger omdat het gejank van de meeste mensen me niet meer zo veel kan schelen maar beschouw mezelf nog steeds wel als rasfokkert.
Hoi.
Oh ja, da was t, eindhovenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoi ik ben SQ. Ik begon op dit forum als Stormqueen maar heb in het jubeljaar mijn naam veranderd.
Ik begon als jonge twintiger in de Eindhoventopics en raakte daar aan de praat met bleiblei. Lang verhaal kort: we trouwden, verbouwden wat huizen, kregen drie kinderen, ik ben nu veertiger en hij wordt het in 2023.
Ik ben niet meer zo allround als vroeger omdat het gejank van de meeste mensen me niet meer zo veel kan schelen maar beschouw mezelf nog steeds wel als rasfokkert.
Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |