Je had hier ook 10 jaar eerder kunnen komen hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:16 schreef SQ het volgende:
Nou ja ik val pas net binnen maar zo voelt het niet
Ik kom hier ook wel eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had hier ook 10 jaar eerder kunnen komen hoor
oh maar ik hou wel van relletjes. Die zijn er tegenwoordig niet zo veel meerquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
Er wordt hier nogal eens gezeken over leeftijd ... onterecht .. iedereen is welkom .. verder zijn er hier ook wel eens relletjes maar die worden dan meestal wel opgelost
paar dagen terug nog hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef SQ het volgende:
[..]
oh maar ik hou wel van relletjes. Die zijn er tegenwoordig niet zo veel meer
(of ik kom niet meer in reltopics...)
Hoi ik ben SQ. Ik begon op dit forum als Stormqueen maar heb in het jubeljaar mijn naam veranderd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja doe maar als dat je voorstel is
Welkom!quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoi ik ben SQ. Ik begon op dit forum als Stormqueen maar heb in het jubeljaar mijn naam veranderd.
Ik begon als jonge twintiger in de Eindhoventopics en raakte daar aan de praat met bleiblei. Lang verhaal kort: we trouwden, verbouwden wat huizen, kregen drie kinderen, ik ben nu veertiger en hij wordt het in 2023.
Ik ben niet meer zo allround als vroeger omdat het gejank van de meeste mensen me niet meer zo veel kan schelen maar beschouw mezelf nog steeds wel als rasfokkert.
Hoi.
Oh ja, da was t, eindhovenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoi ik ben SQ. Ik begon op dit forum als Stormqueen maar heb in het jubeljaar mijn naam veranderd.
Ik begon als jonge twintiger in de Eindhoventopics en raakte daar aan de praat met bleiblei. Lang verhaal kort: we trouwden, verbouwden wat huizen, kregen drie kinderen, ik ben nu veertiger en hij wordt het in 2023.
Ik ben niet meer zo allround als vroeger omdat het gejank van de meeste mensen me niet meer zo veel kan schelen maar beschouw mezelf nog steeds wel als rasfokkert.
Hoi.
Zoiets ja, volgens mij woon(de) jij vlakbij waar ik woonde.quote:
apotheek>quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, volgens mij woon(de) jij vlakbij waar ik woonde.
Iets met een kerk met een groen kruis.
De naam Stormqueen zegt me wel iets. Welkom in 40+!quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoi.
ik ken de kerk en ik ken het topic en ik weet dus dat het ingridh007 was die daar woonde.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, volgens mij woon(de) jij vlakbij waar ik woonde.
Iets met een kerk met een groen kruis.
Ah nee, dan was jij het nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:38 schreef SQ het volgende:
[..]
ik ken de kerk en ik ken het topic en ik weet dus dat het ingridh007 was die daar woonde.
Woon je daar nog?
Wij woonden vlakbij de st Joriskerk. Tegenwoordig resideren we nog dichter bij een kerk, maar dan in een dorp ten zuidoosten van Eindje
dat gebeurt als je ouder wordt... ik zou 't eigenlijk ook niet meer moeten doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En laat maar bed doen we hier ook weinig meer
Was meer als referentie naar de rest hier ...quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:53 schreef SQ het volgende:
[..]
dat gebeurt als je ouder wordt... ik zou 't eigenlijk ook niet meer moeten doen
Tja, als ik om 4 uur mijn bed uit moet ga ik er ook op tijd in.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Was meer als referentie naar de rest hier ...
echt niet tegenover mij Sode, want ik ben nog ff wakkerquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik had hier net een heel verhaal staan, maar weer weggehaald.
Het voelt alsof ik me moet verantwoorden over de tijden dat ik online ben. En dat verdom ik.
Ik ben er ook nog wel ff. Heb nog een paar dagen voor ik weer in het gareel mag moet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
echt niet tegenover mij Sode, want ik ben nog ff wakker
Net als overal, het personeelstekort. Dat gaat komend jaar ook niet gelijk opgelost worden. Ben ook penningmeester van een vereniging en dit is de drukste periode. Balansen, jaar afsluiten en begroting voor komend jaar maken. Deadline eind februari.quote:
ok zorgen ... maak ik nog kans als ouwe netoperator of zo?quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Net als overal, het personeelstekort. Dat gaat komend jaar ook niet gelijk opgelost worden. Ben ook penningmeester van een vereniging en dit is de drukste periode. Balansen, jaar afsluiten en begroting voor komend jaar maken. Deadline eind februari.
Vacatures zat bij NS. En je bent hoog opgeleid, dus mogelijkheden zijn er zeker. Veel ICT gevraagd. Laat maar weten welke richting. NS doet niet aan leeftijdsdiscriminatie, dus dat is geen belemmering.quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ok zorgen ... maak ik nog kans als ouwe netoperator of zo?
ga ff kijken denk ik maar thanks anywayquote:Op zaterdag 31 december 2022 02:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook daar plek zat.
Kijk eens op www.werkenbijns.nl
Kijk maar. Voor informatie weet je me wel te vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ga ff kijken denk ik maar thanks anyway
Niet nodigquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik had hier net een heel verhaal staan, maar weer weggehaald.
Het voelt alsof ik me moet verantwoorden over de tijden dat ik online ben. En dat verdom ik.
quote:
Zou ik toch machinist adviseren. Opleiding is een stuk pittiger maar wel meer verdienen en in mijn ogen leuker werk.quote:
OK misverstandigquote:Op zaterdag 31 december 2022 02:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nope, ook volledig bevoegd machinist en opleider. Net als ik. En net zo lang als ik.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 06:34 schreef pullup het volgende:
Toch mooi een topicje verder
[ afbeelding ]
Precies, ze hebben goed gewerktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |