Ik een glaasje cubaanse rumquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Isorden het volgende:
Net een glaasje Schotse Whiskey ingeschonken
On Fire vond ik eigenlijk beter dan Discoteque.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij zou The Roop er ook nog wel in kunnen. Was echt een goed jaar, veel beter dan dit matige ESF-jaar
Spinvis?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is best wel wat aangename Franse muziek, zoals er eigenlijk in praktisch ieder land wel mooie muziek wordt gemaakt. Met uitzondering van Nederland.
Daft Punk bestaat gelukkig nogquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus we negeren Franse muziek, tenzij Songfestival.
Tja.
Eefje de Visser?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is best wel wat aangename Franse muziek, zoals er eigenlijk in praktisch ieder land wel mooie muziek wordt gemaakt. Met uitzondering van Nederland.
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daft Punk bestaat gelukkig nog
Jezebel heeft het als enige gehaald van dit jaar hier.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij zou The Roop er ook nog wel in kunnen. Was echt een goed jaar, veel beter dan dit matige ESF-jaar
Spinvis, Eefje, Hang Youth, dan heb je het wel ongeveer gehad.quote:
Die ken ik niet en ga ik in het nieuwe jaar luisteren! thanks.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds goed op haar nummer met Tom Cardy.
Niet functionerende zon antigenotquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En toen kwam het gedrocht in Turijn
The Roop is On Fire is toch van de Bloodhound Gang?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
On Fire vond ik eigenlijk beter dan Discoteque.
Ik ken Rellende een beetje en weet dat hij liefhebber isquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was zijn punt. Spinvis is ook walgelijk
Doet Justice ook mee in dat rijtje? Die hebben vast geen top2000 noteringenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Tot vorig jaar, ja...quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier had ook een nummer van Kacey Musgraves kunnen staan, als we countryplaten 1:1 konden ruilenquote:
Welk liedje?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Go_A.
Die staan in de Mex2000
Cheers!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Proost mensen. Op een mooie avond
Ach, zo blijft het genre wel een beetje leven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef Kopiko het volgende:
Stukje niet al teveel zeggende doorsnee-blues.
Proost ouwe!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
PhD gehaald en getrouwdquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Vertel eens... is er iets in het afgelopen jaar waar je echt trots op bent?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ken ik niet en ga ik in het nieuwe jaar luisteren! thanks.
Ja, ik heb de 200.000 posts aangetikt op FOK!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Warum?? Er is heel veel toffe Franse muziek , en dan heb ik het niet over ESF shitquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus we negeren Franse muziek, tenzij Songfestival.
Tja.
Waylon komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Senja Sargeant (bekend (?) van The Voice) woont tegenwoordig in Den Helder en treedt regelmatig op. Zij speelt dit nummer ook.
Ze schijnt te zijn genaaid door Waylon.
Weggestuurde Voice-favoriet Senja neemt wraak bij SBS: ‘Heb meteen kippenvel’
Roryquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:36 schreef cafca het volgende:
Hier had ook iets van SRV of Rory Gallagher kunnen staan. Dat was terechter geweest
Rory Gallagher. Jaren geprobeerd om million miles away in de lijst te krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:36 schreef cafca het volgende:
Hier had ook iets van SRV of Rory Gallagher kunnen staan. Dat was terechter geweest
Knap.quote:
quote:
Er is inderdaad heel veel toffe Franse muziek, maar die muziek haalt hier de radio nooit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Warum?? Er is heel veel toffe Franse muziek , en dan heb ik het niet over ESF shit
Op de fiets van Zeeland naar Disneyland Parijs fietsen in 3,5 dag (op vrij normale stadsfietsen!) is wel de prestatie waar ik het meest trots op ben, misschien nog wel meer op de anderen die meegingen, zaten er een paar tussen die normaal niet zoveel op de fiets zittenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Net zoals de goede Nederlandse muziekquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is inderdaad heel veel toffe Franse muziek, maar die muziek haalt hier de radio nooit.
Maar ze kunnen altijd nog besluiten de helmen weer op te zetten.quote:
Dubbel gefeliciteerdquote:
ja, heeft vaak vroeg in de ochtend gestaan de jaren hiervoor van wat ik me kon herinneren.quote:
Nee, ze zijn te druk met 100 keer per dag Noodgeval draaien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Net zoals de goede Nederlandse muziek
dan scheiden hier onze wegenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee die komt morgen pas binnen druppelen
Bourbons zijn altijd wel redelijk smooth tochquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sinds wanneer is tennessee whiskey smooth trouwens?
True, maar dat komt denk ik meer opdat er een wettelijk percentage nederlands product is afgesproken, bij de NPO althans.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is inderdaad heel veel toffe Franse muziek, maar die muziek haalt hier de radio nooit.
Jammen is geweldig jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar een paar keer met collega's een muziekstudio gehuurd om een paar uur te jammen. Dat vond ik zo verdomd leuk.
Samen muziek maken is echt gruwelijk
Ik zou niet durven om anderen mijn gitaarspel te laten horenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar een paar keer met collega's een muziekstudio gehuurd om een paar uur te jammen. Dat vond ik zo verdomd leuk.
Als je een instrument kunt bespelen en/of zingen vast wel jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
maar is het whisky?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bourbons zijn altijd wel redelijk smooth toch
Ik heb alle instrumenten ook geprobeerd. Ik kon redelijk meedrummen op Seven Nation Army. Dat is ook niet heel moeiljkquote:
Jammen is tofquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Teveel airplay gekregen op Radio 2quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer ken ik en ik vind het niet eens slecht, ik snap alleen niet helemaal waarom dit of all places de Top 2000 haalt.
ik kan bassen en een beetje drummen, dan kom je al een heel eind, zo kan ik dan ook wat power chords op de gitaar doen als ritme gitaar indien nodigquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb alle instrumenten ook geprobeerd. Ik kon redelijk meedrummen op Seven Nation Army. Dat is ook niet heel moeiljk
Dat hangt van de hoeveelheid mais af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |