dan scheiden hier onze wegenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee die komt morgen pas binnen druppelen
Bourbons zijn altijd wel redelijk smooth tochquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sinds wanneer is tennessee whiskey smooth trouwens?
True, maar dat komt denk ik meer opdat er een wettelijk percentage nederlands product is afgesproken, bij de NPO althans.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is inderdaad heel veel toffe Franse muziek, maar die muziek haalt hier de radio nooit.
Jammen is geweldig jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar een paar keer met collega's een muziekstudio gehuurd om een paar uur te jammen. Dat vond ik zo verdomd leuk.
Samen muziek maken is echt gruwelijk
Ik zou niet durven om anderen mijn gitaarspel te laten horenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar een paar keer met collega's een muziekstudio gehuurd om een paar uur te jammen. Dat vond ik zo verdomd leuk.
Als je een instrument kunt bespelen en/of zingen vast wel jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
maar is het whisky?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bourbons zijn altijd wel redelijk smooth toch
Ik heb alle instrumenten ook geprobeerd. Ik kon redelijk meedrummen op Seven Nation Army. Dat is ook niet heel moeiljkquote:
Jammen is tofquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Teveel airplay gekregen op Radio 2quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer ken ik en ik vind het niet eens slecht, ik snap alleen niet helemaal waarom dit of all places de Top 2000 haalt.
ik kan bassen en een beetje drummen, dan kom je al een heel eind, zo kan ik dan ook wat power chords op de gitaar doen als ritme gitaar indien nodigquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb alle instrumenten ook geprobeerd. Ik kon redelijk meedrummen op Seven Nation Army. Dat is ook niet heel moeiljk
Dat hangt van de hoeveelheid mais af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |