Er wordt mij ook geen Ed Sheeran vrije dag gegundquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NailQueen, ik moet kotsen van je UserIcon
Go_A.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker.
Zitti e Buoni
Maar eigenlijk had Blind Channel natuurlijk moeten winnen.
Was zoals besproken een inzending voor het Eurosongfestival. Hier in NLquote:
Mijn winnaar was Fyr og Flamme. Maar did haalden de finale niet eensquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker.
Zitti e Buoni
Maar eigenlijk had Blind Channel natuurlijk moeten winnen.
Mwah, voor mij wel, maar Frankrijk wint tegenwoordig nooit, dus ik had 4e ofzo verwacht toen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Magisch, toen ze klaar was dacht ik echt dat ze het in de tas had
Dus we negeren Franse muziek, tenzij Songfestival.quote:
Shumquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Go_A.
Die staan in de Mex2000
Blind Channel, Måneskin (met ZeB) en Go_A staan er alledrie in hier.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Go_A.
Die staan in de Mex2000
Haalt het nog niet bij Winter > Smack My Bitch Up van een paar jaar geleden.quote:
Ik ga nog steeds goed op haar nummer met Tom Cardy.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
Australië had moeten winnen. Montaigne <3
Als rockfanaat vond ik Zitte e buoni toch lekkerder, en zoals ik al zei vond ik dit eerst erg matig klinken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond dat ze moest winnen, dat weet ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |