Kappen nou Mexiquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Tijdmachine had wel in de lijst gemogen
dragonforce kan ik niks meequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb ook wel veel metal hoog staan tegenwoordig, maar wel andere metal
Naast het Eftelingspul hebben we het dan over Dragonforce, Avantasia, Demon Hunter, et cetera.
3-1 voor de Groene Sloopkogelquote:
Matige rapper, die Dioquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben steiekem wel teleurgesteld dat Dio geen Stranger Things boost heeft gekregen
Ohja, toen was Pim natuurlijk weer wegquote:
Ik heb haar live in Rotterdam bezig gezienquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef Gretzl het volgende:
Barbara Pravi nog niet live gezien(terwijl het wel had gekund)
En nu ligt m'n stream eruitquote:
Magisch, toen ze klaar was dacht ik echt dat ze het in de tas hadquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb haar live in Rotterdam bezig gezien
Ik ben niet jaloersquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze vrouw
Live gezien in Nijmegen. Wat een mooie, innemende, spontane vrouw.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Voila![]()
Dit had gewoon moeten winnen van Maneskin
Ik heb het afgelopen jaar Fyr og Flamme, Dadi en Go_A gezien. Barbara volgend jaar in Arnhem.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb haar live in Rotterdam bezig gezien
Alsnog 1 plek te laagquote:
Best mooi maar erg hoog jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Dit doet me niets en staat veel en veel te hoog.
Er wordt mij ook geen Ed Sheeran vrije dag gegundquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NailQueen, ik moet kotsen van je UserIcon
Go_A.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker.
Zitti e Buoni
Maar eigenlijk had Blind Channel natuurlijk moeten winnen.
Was zoals besproken een inzending voor het Eurosongfestival. Hier in NLquote:
Mijn winnaar was Fyr og Flamme. Maar did haalden de finale niet eensquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker.
Zitti e Buoni
Maar eigenlijk had Blind Channel natuurlijk moeten winnen.
Mwah, voor mij wel, maar Frankrijk wint tegenwoordig nooit, dus ik had 4e ofzo verwacht toen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Magisch, toen ze klaar was dacht ik echt dat ze het in de tas had
Dus we negeren Franse muziek, tenzij Songfestival.quote:
Shumquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Go_A.
Die staan in de Mex2000
Blind Channel, Måneskin (met ZeB) en Go_A staan er alledrie in hier.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Go_A.
Die staan in de Mex2000
Haalt het nog niet bij Winter > Smack My Bitch Up van een paar jaar geleden.quote:
Ik ga nog steeds goed op haar nummer met Tom Cardy.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
Australië had moeten winnen. Montaigne <3
Als rockfanaat vond ik Zitte e buoni toch lekkerder, en zoals ik al zei vond ik dit eerst erg matig klinken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond dat ze moest winnen, dat weet ik wel.
Winterquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Haalt het nog niet bij Winter > Smack My Bitch Up van een paar jaar geleden.
En klaar, over en uitquote:
Bij mij zou The Roop er ook nog wel in kunnen. Was echt een goed jaar, veel beter dan dit matige ESF-jaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Blind Channel, Måneskin (met ZeB) en Go_A staan er alledrie in hier.
Heb toch al meer Frans gehoord vandaag wat niet aan het Songfestival mee heeft gedaan!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus we negeren Franse muziek, tenzij Songfestival.
Tja.
Als rockfanaat vond ik die Italianen maar niets.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als rockfanaat vond ik Zitte e buoni toch lekkerder, en zoals ik al zei vond ik dit eerst erg matig klinken.
Was ook mijn favo. Beetje de modern talking van die editie. Legendsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mijn winnaar was Fyr og Flamme. Maar did haalden de finale niet eens
Das doodjammer idd. Dankzij Classic Rock 21 kan ik nog wel eens wat franstalig meepikken: Eiffel, Arno, Indochine, No one is innocentquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus we negeren Franse muziek, tenzij Songfestival.
Tja.
En in elk geval ook een goed georganiseerde editie in Nederland.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch fantastisch wat het ESF de laatste jaren aan kwaliteit heeft afgeleverd, en dan met name Duncan en de editie van 2021 met Maneskin en Barbara Pravi
En toen kwam het gedrocht in Turijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch fantastisch wat het ESF de laatste jaren aan kwaliteit heeft afgeleverd, en dan met name Duncan en de editie van 2021 met Maneskin en Barbara Pravi
Er is best wel wat aangename Franse muziek, zoals er eigenlijk in praktisch ieder land wel mooie muziek wordt gemaakt. Met uitzondering van Nederland.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heb toch al meer Frans gehoord vandaag wat niet aan het Songfestival mee heeft gedaan!
Desalniettemin zou er meer Franse muziek in moeten staan, zeker waar
Zoveel ballads dit jaar, mi gado. Al heb ik nog steeds een zwak voor Monika Liuquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij zou The Roop er ook nog wel in kunnen. Was echt een goed jaar, veel beter dan dit matige ESF-jaar
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Go_A.
Die staan in de Mex2000
Goed zoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Go_A.
Die staan in de Mex2000
2021 was echt een van de beste edities ever ja qua kwaliteit van de liedjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij zou The Roop er ook nog wel in kunnen. Was echt een goed jaar, veel beter dan dit matige ESF-jaar
Barbara Praviquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |