Er is inderdaad heel veel toffe Franse muziek, maar die muziek haalt hier de radio nooit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Warum?? Er is heel veel toffe Franse muziek , en dan heb ik het niet over ESF shit
Op de fiets van Zeeland naar Disneyland Parijs fietsen in 3,5 dag (op vrij normale stadsfietsen!) is wel de prestatie waar ik het meest trots op ben, misschien nog wel meer op de anderen die meegingen, zaten er een paar tussen die normaal niet zoveel op de fiets zittenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Vertel eens... is er iets in het afgelopen jaar waar je echt trots op bent?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Proost mensen. Op een mooie avond
Net zoals de goede Nederlandse muziekquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is inderdaad heel veel toffe Franse muziek, maar die muziek haalt hier de radio nooit.
Maar ze kunnen altijd nog besluiten de helmen weer op te zetten.quote:
Dubbel gefeliciteerdquote:
ja, heeft vaak vroeg in de ochtend gestaan de jaren hiervoor van wat ik me kon herinneren.quote:
Nee, ze zijn te druk met 100 keer per dag Noodgeval draaien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Net zoals de goede Nederlandse muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |