Tot vorig jaar, ja...quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daft Punk bestaat gelukkig nog
Inderdaad. Hier had ook een nummer van Kacey Musgraves kunnen staan, als we countryplaten 1:1 konden ruilenquote:
Welk liedje?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Go_A.
Die staan in de Mex2000
Cheers!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Proost mensen. Op een mooie avond
Ach, zo blijft het genre wel een beetje leven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef Kopiko het volgende:
Stukje niet al teveel zeggende doorsnee-blues.
Proost ouwe!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Proost mensen. Op een mooie avond
PhD gehaald en getrouwdquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Vertel eens... is er iets in het afgelopen jaar waar je echt trots op bent?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ken ik niet en ga ik in het nieuwe jaar luisteren! thanks.
Ja, ik heb de 200.000 posts aangetikt op FOK!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Vertel eens... is er iets in het afgelopen jaar waar je echt trots op bent?
Warum?? Er is heel veel toffe Franse muziek , en dan heb ik het niet over ESF shitquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus we negeren Franse muziek, tenzij Songfestival.
Tja.
Waylon komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Senja Sargeant (bekend (?) van The Voice) woont tegenwoordig in Den Helder en treedt regelmatig op. Zij speelt dit nummer ook.
Ze schijnt te zijn genaaid door Waylon.
Weggestuurde Voice-favoriet Senja neemt wraak bij SBS: ‘Heb meteen kippenvel’
Roryquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:36 schreef cafca het volgende:
Hier had ook iets van SRV of Rory Gallagher kunnen staan. Dat was terechter geweest
Rory Gallagher. Jaren geprobeerd om million miles away in de lijst te krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:36 schreef cafca het volgende:
Hier had ook iets van SRV of Rory Gallagher kunnen staan. Dat was terechter geweest
Knap.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |