Ik een glaasje cubaanse rumquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Isorden het volgende:
Net een glaasje Schotse Whiskey ingeschonken
On Fire vond ik eigenlijk beter dan Discoteque.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij zou The Roop er ook nog wel in kunnen. Was echt een goed jaar, veel beter dan dit matige ESF-jaar
Spinvis?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is best wel wat aangename Franse muziek, zoals er eigenlijk in praktisch ieder land wel mooie muziek wordt gemaakt. Met uitzondering van Nederland.
Daft Punk bestaat gelukkig nogquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus we negeren Franse muziek, tenzij Songfestival.
Tja.
Eefje de Visser?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is best wel wat aangename Franse muziek, zoals er eigenlijk in praktisch ieder land wel mooie muziek wordt gemaakt. Met uitzondering van Nederland.
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daft Punk bestaat gelukkig nog
Jezebel heeft het als enige gehaald van dit jaar hier.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij zou The Roop er ook nog wel in kunnen. Was echt een goed jaar, veel beter dan dit matige ESF-jaar
Spinvis, Eefje, Hang Youth, dan heb je het wel ongeveer gehad.quote:
Die ken ik niet en ga ik in het nieuwe jaar luisteren! thanks.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds goed op haar nummer met Tom Cardy.
Niet functionerende zon antigenotquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En toen kwam het gedrocht in Turijn
The Roop is On Fire is toch van de Bloodhound Gang?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
On Fire vond ik eigenlijk beter dan Discoteque.
Ik ken Rellende een beetje en weet dat hij liefhebber isquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was zijn punt. Spinvis is ook walgelijk
Doet Justice ook mee in dat rijtje? Die hebben vast geen top2000 noteringenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daft Punk bestaat gelukkig nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |