Je bent al paar keer niet zo aardig tegen me geweestquote:
De dubbels moeten beter.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef BB-King het volgende:
Er is weinig mis met Dirk zijn 100+ finishes.
Alleen scorend moet het beter.
Mobiel FOK!ken is echt mokerkut.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Ronzz het volgende:
Deze reeks is echt lastig bij te houden op telefoon.
Geen Heineken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik twijfel; Nog een flesje Hertog Jan of een blikje Heineken?
HJ doe ik meequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Van Gerwen staat ook vrij matig te gooienquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef fetX het volgende:
Dirk probeert nog leuk mee te doen.
En dat gaat hem redelijk af.
dan maar een zakje capri-sonnequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Een flesje Hertog-Jan natuurlijk, en nou als de sodemieter halen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit is een vrij rustig jaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Ronzz het volgende:
Wat vind je ervan dat users zoals @de_boswachter roddelen achter je rugquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Wat staat die dikke goed te gooien he
Oke ik kijk helemaal niet betrapt
Zeker geen iphonequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Ronzz het volgende:
104 gemiddeld ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen staat ook vrij matig te gooien
200 topics.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een vrij rustig jaar
Vorig jaar was dubbel zo druk denk ik ofzo
Bij hem lijkt het soms matig, omdat de lat zo hoog ligt. Maar stiekem gewoon weer 105 gemiddeld.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen staat ook vrij matig te gooien
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel.
Dan doe je jezelf echt te kort.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel.
Ik vond zijn poll schandaligerquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat users zoals @:De_boswachter roddelen achter je rug
Ja ik heb het idee dat we dat dit jaar niet gaan reddenquote:
Ja precies, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bij hem lijkt het soms matig, omdat de lat zo hoog ligt. Maar stiekem gewoon weer 105 gemiddeld.
we hebben je geklungel gezienquote:
In DRT kunnen we gewoon met de billen bloot zonder vernederd te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we hebben je geklungel gezien
Komt door viaplay aids. Verwoest ons aller levensquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit voor de schermen al erg efficient afgehandeldquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond zijn poll schandaliger
Zoiets doe je gewoon niet
Nee ik kreeg net 5 mentionsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn mention/qoute dinges, berichtencentrum is kaput. Meer mensen last van?
Misschien was ik daarom vorig jaar ook minder actiefquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk dat je weer blauw bentquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit voor de schermen al erg efficient afgehandeld
Danny is te lui om zn website te fatsoeneren voor mobielquote:
Gewoon leukere posts plaatsen, krijg je vanzelf likes hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn mention/qoute dinges, berichtencentrum is kaput. Meer mensen last van?
POLLquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar kan ik stemmen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja achja, als ik ergens even bij moet springen is dat geen probleem!quote:
Behalve als je capuchon_jongen heetquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
In DRT kunnen we gewoon met de billen bloot zonder vernederd te worden
boeit me geen zak. Als ie leuk doet issie welkomquote:
Jawel maar jij reageert gelijk zo verongelijkt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Behalve als je capuchon_jongen heet![]()
Ik vind er weinig mis mee, fok eigenlijk altijd mobiel als ik niet aan het werk benquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Danny is te lui om zn website te fatsoeneren voor mobielEn dan klagen dat er weinig aanwas is
ach ga weg met je kutpollsquote:
Ik heb geloof ik dit WK nog niet een post verwijderd en eentje geeditquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik durf haast niks meer te posten.
Je hebt je laptop dus weggegooid?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind er weinig mis mee, fok eigenlijk altijd mobiel als ik niet aan het werk ben
Kunnen jullie twee niet eens gaan flikvlooien in het fietsenhok of zo?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ach ga weg met je kutpolls
heb wel ja gestemd
Eigenlijk moeten we een crowdfunding opstarten om Viaplay op te kopen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door viaplay aids. Verwoest ons aller levens
Ik Fok! altijd mobiel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Danny is te lui om zn website te fatsoeneren voor mobielEn dan klagen dat er weinig aanwas is
Stel je wat aan Belg.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Behalve als je capuchon_jongen heet![]()
Dat hoop ik wel, ik wil niet dat @GGMM ziet dat ik nee heb gestemd.quote:
Hier wordt anale seks gepromoot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen jullie twee niet eens gaan flikvlooien in het fietsenhok of zo?
ja en dan in de fik te stekenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een crowdfunding opstarten om Viaplay op te kopen.
Ik heb inderdaad geen (privé)laptop.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt je laptop dus weggegooid?
Toch een warm bad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dit WK nog niet een post verwijderd en eentje geedit
Dat kan ook uit luiheid zijn
Blijf jij niet op voorn The Bunt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Dit is definitief gespeeld
U kunt gaan slapen
ho ho ik ga wat anders doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
U kunt gaan slapen
Ik heb 2 seconden overwogen om mee te kijken, maar toen realiseerde ik me dat dit tegenwoordig op ViaPlay uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, ik wil niet dat @:ggmm ziet dat ik nee heb gestemd.
(Als hij trouwens meekijkt met darten is hij wel welkom. Iedereen is welkom.)
Ik verwacht een post morgen om 0:00:00quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even gepost om 22:22:22
Je bent een forumbeest of je bent het niet.
Ik ben eigenlijk vrij moequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Blijf jij niet op voorn The Bunt?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Viaplayquote:Toch waren er de eerste week na de lancering veel klachten over de beeldkwaliteit, Nederlandse abonnees kregen bij het kijken van Viaplay vaak last van haperend of stotterend beeld. Viaplay heeft gezegd dat ze dit probleem voor het begin van het Formule 1-seizoen zullen oplossen.[10]Ook tijdens het WK darts in december 2022 ondervonden Nederlands abonnees veel problemen. Zo klaagden veel abonnees over slecht geluid tijdens de uitzendingen.[11] Tijdens de partij tussen Raymond van Barneveld en Gerwyn Price op 27 december 2022 was het echter weer raak. Tijdens deze wedstrijd was er een storing waardoor het beeld wegviel met als gevolg dat veel kijkers het einde van de 2e set misten.[12]
Dus geen PL voor jou dit seizoen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 seconden overwogen om mee te kijken, maar toen realiseerde ik me dat dit tegenwoordig op ViaPlay uitgezonden wordt
Enn ik haat ViaPlay
Niet zo janken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben nog een goed werkende illegale stream voor je.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 seconden overwogen om mee te kijken, maar toen realiseerde ik me dat dit tegenwoordig op ViaPlay uitgezonden wordt
Enn ik haat ViaPlay
We hebben ook zeer hoge kwaliteit streams in de aanbiedingquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enn ik haat ViaPlay
Kleine kans makker. Er moet immers vuurwerk afgestoken worden met jr.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verwacht een post morgen om 0:00:00
ja je opoe. Alle Nostra vragen hangen van de laatste pot af vandaag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
U kunt gaan slapen
Correct.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus geen PL voor jou dit seizoen?
Extra plaatsen voor Nederland bbij het volgende wk?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed voor de coëfficiënten als vGerwen doorgaat.
@GGMM is van mening dat een stream voor paupers is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben nog een goed werkende illegale stream voor je.
Jammer dan.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat sowieso niet zo denderend.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan wens ik je een fijne nachtrustquote:
Gegnorkt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben nog een goed werkende illegale stream voor je.
Jammer dan.
Die TR die ik heb gezet had ik weggemodquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bedankt voor de gedachtequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben ook zeer hoge kwaliteit streams in de aanbieding
Maar die haat je ook
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iemand vast Dirk zn taxi bellen?
Een interview lijkt mij straks niet zo verstandig.
Eens. Ik vind fokken op mobiel eigenlijk ook best prima te doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet zo janken.
Mobiele layout werkt meer dan prima.
Zeker weten. Was echt geweldig om mee te maken. Volgend jaar weerquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent (minder voor jou misschien). Heb je het leuk gehad?
Suggesties? (Fok mobiel, dusquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Neem eens een UI.
DRT regels hier.
ja mag Top OSS dan ook de intertoto cup in of weetikhet?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed voor de coëfficiënten als vGerwen doorgaat.
Oke ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die TR die ik heb gezet had ik weggemod
ook als het andere users waren
Ik heb een pittige mening over mods die lukraak gastmodden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat leuk joh. Ik wil ook! Lijkt me tof sfeertjequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten. Was echt geweldig om mee te maken. Volgend jaar weer
Ik ben al de hele avond niks anders dan darts aan het kijken, verder ben ik bijquote:
Ik denk dat je "had" moest lezen als "zou"quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mods die lukraak gastmodden.
smaken verschillen. Maar het kan ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke ik niet
Ook als de poll over mezelf ging
Zeker, ik kan het aanradenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat leuk joh. Ik wil ook! Lijkt me tof sfeertje
Je gaat maar gewoon iets doen ongelooflijk lui schijtvarken, prutsmod die je er bent. Bestuur tegen de muur!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die mis ik ook. En @kapiteintjequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis forumgebruiker @:Lenny_Leonard
@:Pisces29
Oh ja, Belgquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je "had" moest lezen als "zou"
Ik zie hier een kwaliteitsverschil.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mods die janken als er een poll over hun wordt gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mods die lukraak gastmodden.
en nou ga je weer braaf op een frikandel sabbelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon iets doen ongelooflijk lui schijtvarken, prutsmod die je er bent. Bestuur tegen de muur!
Zo, hier heb je een reden. En anders roepen we @:de_boswachter erbij om plaatjes te delen.
Ik heb nog een leuk plaatje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon iets doen ongelooflijk lui schijtvarken, prutsmod die je er bent. Bestuur tegen de muur!
Zo, hier heb je een reden. En anders roepen we @:de_boswachter erbij om plaatjes te delen.
@GGMM laat nog even een vies koud plasje achter in het warme bad voordat hij er uit stapt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
kapiteintjr
Ben ik blij dat ik nog even ben blijven hangen hier
nee, dat retarded klotaplay loopt achter.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
De stream loopt voor op dat van viaplay
Mag dit?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als mensen viaplay zat zijn kan je op vtmgo.be een accountje aanmaken is gratis.
weet niet of je een ip adres nodig hebt uit België. Anders VPN'tje regelen
op vtmgo.be kan je darts livestreamen.
Nope. Wilden we nog wel, maar we werden gewoon bovenaan de ‘berg’ afgezet bij Ally Pally. En toen zijn we gewoon direct naar binnen gegaan.quote:
Wie heeft er gewonnen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als mensen viaplay zat zijn kan je op vtmgo.be een accountje aanmaken is gratis.
Laten we wel wezen, DRT is gewoon toe aan wat nieuwe modsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk, maar we houden het bij de sky stream.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al het hele WK seconde of 30 op de werkelijkheidquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, dat retarded klotaplay loopt achter.
Maar ik wil Jacques horen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
MVG staat met zijn stappers steeds net in de exclusion zone. Mag dat?
Denk je dat die post van @Drizzt ook was gemaakt met die AI?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, DRT is gewoon toe aan wat nieuwe mods
In feite moeten de FA's nu al bezig zijn met mods voor het komende WK. Haal een bult stevige kerels die het duel met de users niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar woordkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la @:de_boswachter ). DRTis vechtvoetbal, maar als je wat leuke mods kunt halen is er een grote kans dat DRT gewoon bovenin meedoet. Moet je wel mods hebben die het toetsenbord opvreten, desnoods de muis, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Haal oude koeien uit de gracht. pipoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mods die janken als er een poll over hun wordt gemaaktwat een kleinzerig figuur zeg. Zonde. Het warme bad is ineens pislauw.
En dan floept de stream eruit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk, maar we houden het bij de sky stream.
Nee die is gewoon knettergekquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk je dat die post van @:drizzt ook was gemaakt met die AI?
KOM VECHTENquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haal oude koeien uit de gracht. pipo![]()
Was het al vergeten jij maakt er een ijskoud bad van
Laat die stakkers ook een keer, kunnen wij ff pissenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Nu worden we echt keihard uitgelachten door die viaplay nerds
Op KPN 225 ook wederom nietquote:
Breng al je vrienden meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Wat zou jij met deze post doen @capuchon_jongen ?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alles naar de kk tering. We kunnen naar bed.
Nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alles naar de kk tering. We kunnen naar bed.
Kan altijd nog.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Zoveel verwacht van dit potje. Vaseline stond al klaar. Nooit open hoeven te draaien helaas.
Nu gewoon droog naar binnen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Zoveel verwacht van dit potje. Vaseline stond al klaar. Nooit open hoeven te draaien helaas.
Ik denk dat ik die oversla.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, hopelijk kunnen Humphries en Bunting de dag redden.
Ja, dat is raar. Als je gelijk na de wedstrijd bedoelt tenminste, ik lette even niet op, maar dan helemaal niks zeggen is vreemd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar dat ze gewoon helemaal niks zeggen tegen elkaar?!
Dat was het ook jarenlang.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
kom op zeg Darts moet toch in Nederland op het open net. In België kunnen ze het.....
Die twee kunnen elkaar wel doodschietenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar dat ze gewoon helemaal niks zeggen tegen elkaar na afloop?!
Dat was het in Nederland ook toen we nog in de kinderschoentjes stonden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
kom op zeg Darts moet toch in Nederland op het open net. In België kunnen ze het.....
picsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien heeft Van Gerwen aan Dirk's nichtje gezeten
Ja, meteen na de wedstrijd. Van Gerwen liep niet direct naar het bord, maar draaide om om hem een handje te geven, maar ze leken niks te zeggen of zelfs aan te kijken... misschien verkeerd gezien echter ...quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat is raar. Als je gelijk na de wedstrijd bedoelt tenminste, ik lette even niet op, maar dan helemaal niks zeggen is vreemd.
Zin in de interviews dan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, meteen na de wedstrijd. Van Gerwen liep niet direct naar het bord, maar draaide om om hem een handje te geven, maar ze leken niks te zeggen of zelfs aan te kijken... misschien verkeerd gezien echter ...
Nooit meer samen gourmettenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die twee kunnen elkaar wel doodschieten
Volgens vdVoort geen vrienden, maar ook niet dat ze elkaar niet liggen. Gewoon redelijk onbekend.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die twee kunnen elkaar wel doodschieten
Dat gelooft niemand.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens vdVoort geen vrienden, maar ook niet dat ze elkaar niet liggen.
En vd Voort kan het weten. Uit betrouwbare bronnen ooit eens vernomen dat hij erg close is met van Gerwen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens vdVoort geen vrienden, maar ook niet dat ze elkaar niet liggen. Gewoon redelijk onbekend.
¤15 of zoietsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben wel nieuwsgierig hoeveel jullie betalen voor een maandje viaplay
En als Klompvoet altijd verliest een dom duimpje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
MVG lekker hard juichen en debiel doen. Hopelijk stompt Dirk hem hard op z’n muil in de coulissen.
Kwartiertje werken per maandquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo is het. Aan de andere kant gaat hij niet op live tv een stuk haat / drama bloot leggen tussen die twee lijkt me zo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En vd Voort kan het weten. Uit betrouwbare bronnen ooit eens vernomen dat hij erg close is met van Gerwen.
En we hebben een winnaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef RipCity het volgende:
Volgens moet je echt verplicht mentale en sociale problemen hebben om darter te zijn he. Altijd die mini gevechtjes onderling. Doe normaal man
Stjonkfabriek in Burgumquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En als Klompvoet altijd een dom duimpje.
Naar Rendac ermee.
Gratis aangeboden gekregen omdat ik al 4 jaar bij Youfone zitquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |