Ik heb 2 seconden overwogen om mee te kijken, maar toen realiseerde ik me dat dit tegenwoordig op ViaPlay uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, ik wil niet dat @:ggmm ziet dat ik nee heb gestemd.
(Als hij trouwens meekijkt met darten is hij wel welkom. Iedereen is welkom.)
Ik verwacht een post morgen om 0:00:00quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even gepost om 22:22:22
Je bent een forumbeest of je bent het niet.
Ik ben eigenlijk vrij moequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Blijf jij niet op voorn The Bunt?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Viaplayquote:Toch waren er de eerste week na de lancering veel klachten over de beeldkwaliteit, Nederlandse abonnees kregen bij het kijken van Viaplay vaak last van haperend of stotterend beeld. Viaplay heeft gezegd dat ze dit probleem voor het begin van het Formule 1-seizoen zullen oplossen.[10]Ook tijdens het WK darts in december 2022 ondervonden Nederlands abonnees veel problemen. Zo klaagden veel abonnees over slecht geluid tijdens de uitzendingen.[11] Tijdens de partij tussen Raymond van Barneveld en Gerwyn Price op 27 december 2022 was het echter weer raak. Tijdens deze wedstrijd was er een storing waardoor het beeld wegviel met als gevolg dat veel kijkers het einde van de 2e set misten.[12]
Dus geen PL voor jou dit seizoen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 seconden overwogen om mee te kijken, maar toen realiseerde ik me dat dit tegenwoordig op ViaPlay uitgezonden wordt
Enn ik haat ViaPlay
Niet zo janken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Danny is te lui om zn website te fatsoeneren voor mobielEn dan klagen dat er weinig aanwas is
We hebben nog een goed werkende illegale stream voor je.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 seconden overwogen om mee te kijken, maar toen realiseerde ik me dat dit tegenwoordig op ViaPlay uitgezonden wordt
Enn ik haat ViaPlay
We hebben ook zeer hoge kwaliteit streams in de aanbiedingquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enn ik haat ViaPlay
Kleine kans makker. Er moet immers vuurwerk afgestoken worden met jr.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verwacht een post morgen om 0:00:00
ja je opoe. Alle Nostra vragen hangen van de laatste pot af vandaag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Dit is definitief gespeeld
U kunt gaan slapen
Correct.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus geen PL voor jou dit seizoen?
Extra plaatsen voor Nederland bbij het volgende wk?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed voor de coëfficiënten als vGerwen doorgaat.
@GGMM is van mening dat een stream voor paupers is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben nog een goed werkende illegale stream voor je.
Jammer dan.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat sowieso niet zo denderend.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan wens ik je een fijne nachtrustquote:
Gegnorkt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben nog een goed werkende illegale stream voor je.
Jammer dan.
Die TR die ik heb gezet had ik weggemodquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dit WK nog niet een post verwijderd en eentje geedit
Dat kan ook uit luiheid zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |