Wat leuk joh. Ik wil ook! Lijkt me tof sfeertjequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten. Was echt geweldig om mee te maken. Volgend jaar weer
Ik ben al de hele avond niks anders dan darts aan het kijken, verder ben ik bijquote:
Ik denk dat je "had" moest lezen als "zou"quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mods die lukraak gastmodden.
smaken verschillen. Maar het kan ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke ik niet
Ook als de poll over mezelf ging
Zeker, ik kan het aanradenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat leuk joh. Ik wil ook! Lijkt me tof sfeertje
Je gaat maar gewoon iets doen ongelooflijk lui schijtvarken, prutsmod die je er bent. Bestuur tegen de muur!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dit WK nog niet een post verwijderd en eentje geedit
Dat kan ook uit luiheid zijn
Die mis ik ook. En @kapiteintjequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis forumgebruiker @:Lenny_Leonard
@:Pisces29
Oh ja, Belgquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je "had" moest lezen als "zou"
Ik zie hier een kwaliteitsverschil.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die TR die ik heb gezet had ik weggemod
ook als het andere users waren
Ik heb een pittige mening over mods die janken als er een poll over hun wordt gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mods die lukraak gastmodden.
en nou ga je weer braaf op een frikandel sabbelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon iets doen ongelooflijk lui schijtvarken, prutsmod die je er bent. Bestuur tegen de muur!
Zo, hier heb je een reden. En anders roepen we @:de_boswachter erbij om plaatjes te delen.
Ik heb nog een leuk plaatje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon iets doen ongelooflijk lui schijtvarken, prutsmod die je er bent. Bestuur tegen de muur!
Zo, hier heb je een reden. En anders roepen we @:de_boswachter erbij om plaatjes te delen.
@GGMM laat nog even een vies koud plasje achter in het warme bad voordat hij er uit stapt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
kapiteintjr
Ben ik blij dat ik nog even ben blijven hangen hier
nee, dat retarded klotaplay loopt achter.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
De stream loopt voor op dat van viaplay
Mag dit?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als mensen viaplay zat zijn kan je op vtmgo.be een accountje aanmaken is gratis.
weet niet of je een ip adres nodig hebt uit België. Anders VPN'tje regelen
op vtmgo.be kan je darts livestreamen.
Nope. Wilden we nog wel, maar we werden gewoon bovenaan de ‘berg’ afgezet bij Ally Pally. En toen zijn we gewoon direct naar binnen gegaan.quote:
Wie heeft er gewonnen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als mensen viaplay zat zijn kan je op vtmgo.be een accountje aanmaken is gratis.
Laten we wel wezen, DRT is gewoon toe aan wat nieuwe modsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk, maar we houden het bij de sky stream.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al het hele WK seconde of 30 op de werkelijkheidquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, dat retarded klotaplay loopt achter.
Maar ik wil Jacques horen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
MVG staat met zijn stappers steeds net in de exclusion zone. Mag dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |