Dat klopt, maar bedankt voor de gedachtequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben ook zeer hoge kwaliteit streams in de aanbieding
Maar die haat je ook
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iemand vast Dirk zn taxi bellen?
Een interview lijkt mij straks niet zo verstandig.
Eens. Ik vind fokken op mobiel eigenlijk ook best prima te doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet zo janken.
Mobiele layout werkt meer dan prima.
Zeker weten. Was echt geweldig om mee te maken. Volgend jaar weerquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent (minder voor jou misschien). Heb je het leuk gehad?
Suggesties? (Fok mobiel, dusquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Neem eens een UI.
DRT regels hier.
ja mag Top OSS dan ook de intertoto cup in of weetikhet?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed voor de coëfficiënten als vGerwen doorgaat.
Oke ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die TR die ik heb gezet had ik weggemod
ook als het andere users waren
Ik heb een pittige mening over mods die lukraak gastmodden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat leuk joh. Ik wil ook! Lijkt me tof sfeertjequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten. Was echt geweldig om mee te maken. Volgend jaar weer
Ik ben al de hele avond niks anders dan darts aan het kijken, verder ben ik bijquote:
Ik denk dat je "had" moest lezen als "zou"quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mods die lukraak gastmodden.
smaken verschillen. Maar het kan ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke ik niet
Ook als de poll over mezelf ging
Zeker, ik kan het aanradenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat leuk joh. Ik wil ook! Lijkt me tof sfeertje
Je gaat maar gewoon iets doen ongelooflijk lui schijtvarken, prutsmod die je er bent. Bestuur tegen de muur!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dit WK nog niet een post verwijderd en eentje geedit
Dat kan ook uit luiheid zijn
Die mis ik ook. En @kapiteintjequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis forumgebruiker @:Lenny_Leonard
@:Pisces29
Oh ja, Belgquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je "had" moest lezen als "zou"
Ik zie hier een kwaliteitsverschil.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |