Ik vond zijn poll schandaligerquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat users zoals @:De_boswachter roddelen achter je rug
Ja ik heb het idee dat we dat dit jaar niet gaan reddenquote:
Ja precies, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bij hem lijkt het soms matig, omdat de lat zo hoog ligt. Maar stiekem gewoon weer 105 gemiddeld.
we hebben je geklungel gezienquote:
In DRT kunnen we gewoon met de billen bloot zonder vernederd te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we hebben je geklungel gezien
Komt door viaplay aids. Verwoest ons aller levensquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een vrij rustig jaar
Vorig jaar was dubbel zo druk denk ik ofzo
Ik heb dit voor de schermen al erg efficient afgehandeldquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond zijn poll schandaliger
Zoiets doe je gewoon niet
Nee ik kreeg net 5 mentionsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn mention/qoute dinges, berichtencentrum is kaput. Meer mensen last van?
Misschien was ik daarom vorig jaar ook minder actiefquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een vrij rustig jaar
Vorig jaar was dubbel zo druk denk ik ofzo
Leuk dat je weer blauw bentquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit voor de schermen al erg efficient afgehandeld
Danny is te lui om zn website te fatsoeneren voor mobielquote:
Gewoon leukere posts plaatsen, krijg je vanzelf likes hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn mention/qoute dinges, berichtencentrum is kaput. Meer mensen last van?
POLLquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar kan ik stemmen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja achja, als ik ergens even bij moet springen is dat geen probleem!quote:
Behalve als je capuchon_jongen heetquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
In DRT kunnen we gewoon met de billen bloot zonder vernederd te worden
boeit me geen zak. Als ie leuk doet issie welkomquote:
Jawel maar jij reageert gelijk zo verongelijkt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Behalve als je capuchon_jongen heet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |