Je bent al paar keer niet zo aardig tegen me geweestquote:
De dubbels moeten beter.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef BB-King het volgende:
Er is weinig mis met Dirk zijn 100+ finishes.
Alleen scorend moet het beter.
Mobiel FOK!ken is echt mokerkut.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Ronzz het volgende:
Deze reeks is echt lastig bij te houden op telefoon.
Geen Heineken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik twijfel; Nog een flesje Hertog Jan of een blikje Heineken?
HJ doe ik meequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Van Gerwen staat ook vrij matig te gooienquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef fetX het volgende:
Dirk probeert nog leuk mee te doen.
En dat gaat hem redelijk af.
dan maar een zakje capri-sonnequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Een flesje Hertog-Jan natuurlijk, en nou als de sodemieter halen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit is een vrij rustig jaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Ronzz het volgende:
Wat vind je ervan dat users zoals @de_boswachter roddelen achter je rugquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Wat staat die dikke goed te gooien he
Oke ik kijk helemaal niet betrapt
Zeker geen iphonequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Ronzz het volgende:
104 gemiddeld ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen staat ook vrij matig te gooien
200 topics.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een vrij rustig jaar
Vorig jaar was dubbel zo druk denk ik ofzo
Bij hem lijkt het soms matig, omdat de lat zo hoog ligt. Maar stiekem gewoon weer 105 gemiddeld.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen staat ook vrij matig te gooien
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel.
Dan doe je jezelf echt te kort.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel.
Ik vond zijn poll schandaligerquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat users zoals @:De_boswachter roddelen achter je rug
Ja ik heb het idee dat we dat dit jaar niet gaan reddenquote:
Ja precies, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bij hem lijkt het soms matig, omdat de lat zo hoog ligt. Maar stiekem gewoon weer 105 gemiddeld.
we hebben je geklungel gezienquote:
In DRT kunnen we gewoon met de billen bloot zonder vernederd te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we hebben je geklungel gezien
Komt door viaplay aids. Verwoest ons aller levensquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een vrij rustig jaar
Vorig jaar was dubbel zo druk denk ik ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |