Nu gewoon droog naar binnen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Zoveel verwacht van dit potje. Vaseline stond al klaar. Nooit open hoeven te draaien helaas.

Ik denk dat ik die oversla.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, hopelijk kunnen Humphries en Bunting de dag redden.

heywoodu

heywoodu

Ja, dat is raar. Als je gelijk na de wedstrijd bedoelt tenminste, ik lette even niet op, maar dan helemaal niks zeggen is vreemd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar dat ze gewoon helemaal niks zeggen tegen elkaar?!

Dat was het ook jarenlang.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
kom op zeg Darts moet toch in Nederland op het open net. In België kunnen ze het.....

Die twee kunnen elkaar wel doodschietenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar dat ze gewoon helemaal niks zeggen tegen elkaar na afloop?!

heywoodu

heywoodu

Dat was het in Nederland ook toen we nog in de kinderschoentjes stonden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
kom op zeg Darts moet toch in Nederland op het open net. In België kunnen ze het.....

picsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien heeft Van Gerwen aan Dirk's nichtje gezeten

Ja, meteen na de wedstrijd. Van Gerwen liep niet direct naar het bord, maar draaide om om hem een handje te geven, maar ze leken niks te zeggen of zelfs aan te kijken... misschien verkeerd gezien echter ...quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat is raar. Als je gelijk na de wedstrijd bedoelt tenminste, ik lette even niet op, maar dan helemaal niks zeggen is vreemd.

heywoodu

heywoodu

Zin in de interviews dan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, meteen na de wedstrijd. Van Gerwen liep niet direct naar het bord, maar draaide om om hem een handje te geven, maar ze leken niks te zeggen of zelfs aan te kijken... misschien verkeerd gezien echter ...

Nooit meer samen gourmettenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die twee kunnen elkaar wel doodschieten

Volgens vdVoort geen vrienden, maar ook niet dat ze elkaar niet liggen. Gewoon redelijk onbekend.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die twee kunnen elkaar wel doodschieten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |