quote:Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
3 Michael van Gerwen 107,66quote:Op donderdag 29 december 2022 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vergeet vGerwen en Suljo.
De nr 2, 3, 4 en 6 liggen eruit (lol)
Wees blij dat je internet hebt op de trein. Hier in België krijgen ze het niet voor elkaar. Stelletjes amateurs de Belgische spoorwegen.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme kut IC Direct. Wie heeft bedacht om dat stukje zonder verbinding precies te gaan rijden als de deciding leg wordt gespeeld. En dan nog steeds janken om meer geld. Manmanman
Hebben jullie geen 4/5g in Belgie? Erg raar!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wees blij dat je internet hebt op de trein. Hier in België krijgen ze het niet voor elkaar. Stelletjes amateurs de Belgische spoorwegen.
Ik heb gewoon onbeperkt internet, ik ben geen zwerver die wi-fi nodig heeft.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wees blij dat je internet hebt op de trein. Hier in België krijgen ze het niet voor elkaar. Stelletjes amateurs de Belgische spoorwegen.
Eten in de kelder smijten en sleutel weer terug draaien.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:31 schreef franklop het volgende:
Kindje huilend wakker bij 4-5 in de laatste set
Huybrechts met z’n 91 gemiddeld doorquote:Op donderdag 29 december 2022 15:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
3 Michael van Gerwen 107,66
30 Mensur Suljovic 98,90
PT8 Jim Williams 98,45
10 Nathan Aspinall 98,19
11 Joe Cullen 98,09
25 Gabriel Clemens 97,55
19 Ross Smith 96,95
PT1 Josh Rock 95,92
4 Michael Smith 95,36
22 Chris Dobey 95,34
29 Martin Schindler 94,97
26 Brendan Dolan 94,07
22 Damon Heta 94,00
11 Gary Anderson 93,87
7 Jonny Clayton 93,76
1 Gerwyn Price 93,68
14 Dirk van Duijvenbode 93,44
PT17 Alan Soutar 93,38
15 Dimitri Van den Bergh 92,92
32 Raymond van Barneveld 92,64
18 Krzysztof Ratajski 92,38
17 Jose de Sousa 91,75
31 Kim Huybrechts 91,50
2 Peter Wright 91,28
9 Danny Noppert 90,42
16 Ryan Searle 87,51
dat wel. 5g ook. Maar wifi op de treinquote:Op donderdag 29 december 2022 15:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hebben jullie geen 4/5g in Belgie? Erg raar!
Ze hebben nog niet eens snelwegen in België. Weet je wie wel goed was in het aanleggen van snelwegen?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hebben jullie geen 4/5g in Belgie? Erg raar!
In België moeten ze eerst eens een weg goed asfalteren.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet eens snelwegen in België. Weet je wie wel goed was in het aanleggen van snelwegen?
Wifi nodig hebben is zo 2010.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dat wel. 5g ook. Maar wifi op de trein
Eisenhower?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet eens snelwegen in België. Weet je wie wel goed was in het aanleggen van snelwegen?
China, in Afrikaquote:Op donderdag 29 december 2022 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://isgeschiedenis.nl(...)ler-en-zijn-autobahnquote:Op donderdag 29 december 2022 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is daar nog een reden voor of gewoon zomaar?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verafschuw King
@:caland trouwens ook
Stop met deze actquote:Op donderdag 29 december 2022 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verafschuw King
@:caland trouwens ook
Dat gebruikt niemand meer. Stronttraagquote:Op donderdag 29 december 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dat wel. 5g ook. Maar wifi op de trein
Meest onsympathieke darter die ik ooit heb ontmoet. Ook altijd betrokken bij incidenten op het podium.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Is daar nog een reden voor of gewoon zomaar?
Genoeg over jezelf, we hebben het over Kingquote:Op donderdag 29 december 2022 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
150kg droog aan de haak? of overdrijf ik?
Zou hij er uberhaupt bijkomen?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef ZaZoe het volgende:
Zou King zij piemelmuis net zo vasthouden als zijn dartpijlen?
Walgelijke manquote:Op donderdag 29 december 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Stop met deze act
Fans die King verafschuwen hebben niets bij het darten te zoeken
Als King naar beneden kijkt ziet hij wss zijn eigen piemel niet. tenzij hij een hele grote heeft.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef ZaZoe het volgende:
Zou King zij piemelmuis net zo vasthouden als zijn dartpijlen?
@Dr_Flash wil al naar bedquote:Op donderdag 29 december 2022 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die met de tijd bezig zijn hebben een kleine piemel.
Daar mag jij over fantaseren als je dat wilt, maar betwijfel of iemand hier het antwoord weet.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef Machielovic het volgende:
Nog even opladen voor deze partij, tja voor wie zijn we?
King dan maar.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef Machielovic het volgende:
Nog even opladen voor deze partij, tja voor wie zijn we?
Andy Fordham, Martin Adams etc deden gewoon leuk mee. Bij King kon een foto er niet vanaf. Maar buiten mijn eigen anekdote is hij ook gewoon heel vaak hij vervelende incidenten betrokken.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:36 schreef Caland het volgende:
Rens doet net alsof hij aan de lopende band darters ontmoet
Waarom zou MervGOD aardig zijn tegen iemand uit de krochten van Nederland terwijl hij ook gewoon bier kan gaan drinken in zijn ééntje
Bier halen en leegpissen.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Publiek is nog aan het bekomen van de vorige wedstrijd
Hij lijkt ook andere te gooien door die zwemband.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De omvang van King begint bizarre vormen aan te nemen. De tandjes.
Nou meid het is allemaal watquote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Andy Fordham, Martin Adams etc deden gewoon leuk mee. Bij King kon een foto er niet vanaf. Maar buiten mijn eigen anekdote is hij ook gewoon heel vaak hij vervelende incidenten betrokken.
Mensen die een foto willen met een bekend persoon neem ik bij voorbaat al niet serieus.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Andy Fordham, Martin Adams etc deden gewoon leuk mee. Bij King kon een foto er niet vanaf. Maar buiten mijn eigen anekdote is hij ook gewoon heel vaak hij vervelende incidenten betrokken.
Heb je daar ook recente voorbeelden bij? Had ook altijd een tering hekel aan hem maar tegenwoordig valt het wat ik heb gezien een beetje mee.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meest onsympathieke darter die ik ooit heb ontmoet. Ook altijd betrokken bij incidenten op het podium.
Jij houdt dus van onsympathieke darters die continu ruzie zoeken en zeuren om alles. Leukquote:
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij houdt dus van onsympathieke darters die continu ruzie zoeken en zeuren om alles. Leuk
Ik heb überhaupt met geen darter een foto. Maar het ging er om dat die mensen betaald worden voor zo'n toernooi om leuk mee te doen en hij dat niet doet.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mensen die een foto willen met een bekend persoon neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Op de foto met een darter, leuk als je een jaar of 10 bent maar daar hou je toch geen trauma aan over?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee Kutbyquote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nicholson was met ruime afstand de irritantste darter.
10 maanden geleden nogquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb je daar ook recente voorbeelden bij? Had ook altijd een tering hekel aan hem maar tegenwoordig valt het wat ik heb gezien een beetje mee.
Die zijn ze nu nog aan het cremeren helaas.quote:
Ik was zelf ook een puber en heb überhaupt geen foto gemaakt. Maar dat ze worden ingehuurd bij zo'n toernooi is natuurlijk bedoeld voor de "fans".quote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op de foto met een darter, leuk als je een jaar of 10 bent maar daar hou je toch geen trauma aan over?
Nu komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
Bij King kon een foto er niet vanaf.
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zijn ze nu nog aan het cremeren helaas.
Aan het front geweest.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nee.
Is hij dood ?????? Wanneer ???
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
Stoom komt nog uit de oren van Dirk.
Al sinds juli 2021.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nee.
Is hij dood ?????? Wanneer ???
Bij Sky lopen zeuren over Dirk. Dat Dirk wel heel blij was met de overwinning, blijer dan dat Ross was met zijn ek overwinning. Niks om je zorgen over te maken dusquote:Op donderdag 29 december 2022 15:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Watsgeburt? Ik heb alleen de pauperstream want ik haat VIA PLEE.
Mooie samenvatting heb je gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij Sky lopen zeuren over Dirk. Dat Dirk wel heel blij was met de overwinning, blijer dan dat Ross was met zijn ek overwinning. Niks om je zorgen over te maken dus
Bedankt.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie samenvatting heb je gemaakt.
Was ook gewoon zuur verlies dus ik heb wel begrip voor een zure reactie. Morgen weet ie weer waarom hij het zelf heeft laten liggen.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij Sky lopen zeuren over Dirk. Dat Dirk wel heel blij was met de overwinning, blijer dan dat Ross was met zijn ek overwinning. Niks om je zorgen over te maken dus
Dit filmpje is niet bekeken door @RensAjaciedquote:
Heb jij nog een leuke anekdote over een recent avontuurtje in bed?quote:
Schijnbaar wel. Vorig jaar nog kwartfinale. Talent heeft die zatquote:Op donderdag 29 december 2022 15:51 schreef bechirti het volgende:
Cultheld of niet, voor het oude type darter als King is in het huidige bestel geen plaats meer
Precies, enkeltje guillotinequote:Op donderdag 29 december 2022 15:51 schreef bechirti het volgende:
Cultheld of niet, voor het oude type darter als King is in het huidige bestel geen plaats meer
Ik heb niet zo’n spannend/boeiend seksleven…quote:Op donderdag 29 december 2022 15:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuke anekdote over een recent avontuurtje in bed?
waren laatste stuiptrekkingenquote:Op donderdag 29 december 2022 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Vorig jaar nog kwartfinale. Talent heeft die zat
Ik kijk er ook niet zo graag naar.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemde stijl hebben
Ook geen fan.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet zo graag naar.
Dat zeggen we al 10 jaar over King.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
King heeft sowieso een anoniem jaar gehad. Waarschijnlijk volgend jaar nog net aan één WK en dan kan het er wel eens op zitten.
2018 was zijn laatste nuttige jaar, toch? Of was het 2019, toen hij Gando eruit knikkerde op de WMP o.a?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeggen we al 10 jaar over King.
Toen bezorgde hij die pakketjes voor DHL?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2018 was zijn laatste nuttige jaar, toch?
Nee dit kan niet…quote:Op donderdag 29 december 2022 15:52 schreef BB-King het volgende:
2-0
KING wordt aan het CROSS genageld.
Dat was in een belachelijk lollerkwart. Met gemiddeldes van in de 80 Joyce, Lennon en Raymond Smith uitschakelen kan iedereen.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Vorig jaar nog kwartfinale. Talent heeft die zat
Dat was in de lockdownquote:Op donderdag 29 december 2022 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen bezorgde hij die pakketjes voor DHL?
King piekt altijd paar x p jaar. Ineens een finale, halve finale etcquote:Op donderdag 29 december 2022 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2018 was zijn laatste nuttige jaar, toch? Of was het 2019, toen hij Gando eruit knikkerde op de WMP o.a?
In 2020/begin 2021 schroeide hij een tijdje gigantisch. Nog twee majorfinales gehaald, hij had vGerwen bijna op de knieën in de PC Finals. Plus op het WK schakelde hij de Sousa in bloedvorm uit.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2018 was zijn laatste nuttige jaar, toch? Of was het 2019, toen hij Gando eruit knikkerde op de WMP o.a?
Een kwartfinale op de Euro Tour dit jaar, dat was het.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
King piekt altijd paar x p jaar. Ineens een finale, halve finale etc
100% is wel goed hoorquote:Op donderdag 29 december 2022 15:58 schreef tja77 het volgende:
King nog foutloos op de dubbels, ik ben benieuwd of hij dat kan blijven.
Wie moet erin Hansquote:Op donderdag 29 december 2022 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
King moet heel snel uit die top 32
Weet je waar ze ook een exclusion zone hebben?quote:
Weet niet of Bunzing tegen downie Chisnall zo'n leuk vooruitzicht is.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:01 schreef BB-King het volgende:
Na die lange partij van Dirk is het wel lekker dat deze pot over 20 minuten klaar is.
What's not to like about Chizzy?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet niet of Bunzing tegen downie Chisnall zo'n leuk vooruitzicht is.
Bij mij ook als ik lekker lig te neuken @de_boswachterquote:Op donderdag 29 december 2022 16:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het zweet gutst alweer van z’n kop.
Als Chizzy zijn dag heeft wel maar dat is vaker niet dan wel het geval.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet niet of Bunzing tegen downie Chisnall zo'n leuk vooruitzicht is.
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Stylist pur sang![]()
King nog steeds 100%
Je maakt je druk om niks, over hoe het pijltje wordt gegooid. Het gaat om waar het pijltje terecht komtquote:
Ik denk ik Braulio Roncero.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weetje: Bunzing is de allereerste darter die ik live zag spelen op TV.
Volg nog niet zo heel lang Darts
Walgelijke stijl met dat geduwquote:Op donderdag 29 december 2022 16:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Je maakt je druk om niks, over hoe het pijltje wordt gegooid. Het gaat om waar het pijltje terecht komt
BDO of PDC?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weetje: Bunzing is de allereerste darter die ik live zag spelen op TV.
Volg nog niet zo heel lang Darts
geen ideequote:
Sensation genotquote:Op donderdag 29 december 2022 16:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is Hankey v Essers 2006 denk ik.
Jawel joh. Scholten god werd wereldkampioen als eerste GENOTquote:Op donderdag 29 december 2022 16:07 schreef Perox het volgende:
Voor Barney gaf niemand in NL een neuk om dartsen. Of alleen downies misschien
https://en.wikipedia.org/wiki/Split_in_dartsquote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
snap die BDO PDC ding niet.
2 verschillende bonden?
Vlaanderen vs, Walloniëquote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
snap die BDO PDC ding niet.
2 verschillende bonden?
Bij boksen hebben ze volgens mij wel 8 bonden compleet achterlijkquote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Split_in_darts
Mvg is the MVPquote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze Cross gaat overigens ook Dobey gewoon aan de kant zetten, dat gaat pittig worden voor vGerwen (of Dirk).
Toernooien zoals Dutch Open explodeerden wel na 1999 qua aantallen deelnemers.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel joh. Scholten god werd wereldkampioen als eerste GENOT
Jup correctquote:Op donderdag 29 december 2022 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toernooien zoals Dutch Open explodeerden wel na 1999 qua aantallen deelnemers.
Acht wereld kampioenen, okeequote:Op donderdag 29 december 2022 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij boksen hebben ze volgens mij wel 8 bonden compleet achterlijk
quote:Zijn naam is toch belangrijker geworden want het is niet meer god save the queen maar god save the king
geen paniek.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet ik weer inschakelen of kan ik rustig even een oliebol gaan opwarmen?
Dat laatste vooralsnogquote:Op donderdag 29 december 2022 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet ik weer inschakelen of kan ik rustig even een oliebol gaan opwarmen?
moet wel zeggen dat het een zeldzame uitschuiver isquote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het kan dus NOG erger dan viaplee
Ik wel allenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zijn jullie met de dartpijl opgegroeid?
Ik ben er ook mee begonnen nadat Barney zijn 2e titel won bij de BDO. Aantal jaren vrij fanatiek gespeeld en best redelijk niveau gehaald zo nu en dan. Tegenwoordig gooi ik eigenlijk alleen nog af en toe een pijltje met wat mensen van de voetbalclub.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zijn jullie met de dartpijl opgegroeid?
Neequote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Wie vinden jullie de slechtste analist. Jerry Hendriks of Maik Kuivenhoven?
Verboden antwoord: Ja.
Vraagt om een poll.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
ik ging die grap makenquote:
Jerry heeft in elk geval nog wat enthousiasme, die Kuivenhoven is een dooie lul.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Arno Vermeulenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Darts analist is niet een vak.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
klopt wel een beetje hier bij VTM bijvoorbeeld nemen ze gewoon de sportjournalist die het vaakst cafésporten speeltquote:
het hele analyseren is debielquote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Vdvoort gaat slopenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks weer 180 keilen genot
Vdvoort godquote:Op donderdag 29 december 2022 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die jankerd mag verliezen
En dan wegblijven uit de studioquote:Op donderdag 29 december 2022 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die jankerd mag verliezen
Lekker in zo'n pyramide opsluiten.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik wil King nooit meer terug zien
Ik ooit eens een schaal snacks met Fordhamquote:Op donderdag 29 december 2022 16:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Heb ooit een bord patat met Dave weg lopen schransen
Maar vooral zijn begeleider die Deef een contract heeft laten ondertekenen waar hij 80% van het prijzengeld krijgt.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het gehandicapte broertje waar we allemaal zorg voor dragen.
Hoe gebeurt zoiets?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Heb ooit een bord patat met Dave weg lopen schransen
Hij dacht meer serieus genomen te worden zonder "Bird is the word."quote:Op donderdag 29 december 2022 16:38 schreef Slobeend het volgende:
Bunzing erkennen we niet met deze walk-on.
Bij een vloertoernooi, was weinig volk. Liep hij een beetje tussen ons in. Al wel jaren geleden.quote:
Treinquote:Op donderdag 29 december 2022 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, einde werkdag. Zo trein in, met een uurtje thuis allen. En er is bier dus alles komt goed.
12 gram bizarquote:Op donderdag 29 december 2022 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Bunzing met zijn fisher price pijlen.
Ik heb ook ooit met Fordham gedart. Toen dronk hij niet meer maar wel liters cola. Vast gezonderquote:Op donderdag 29 december 2022 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ooit eens een schaal snacks met Fordham(en nog een mannetje of 5)
Toevallig zag ik deze onder mijn pagina verschijnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toevallig zag ik deze onder mijn pagina verschijnen.Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |