Genoeg over jezelf, we hebben het over Kingquote:Op donderdag 29 december 2022 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
150kg droog aan de haak? of overdrijf ik?
Zou hij er uberhaupt bijkomen?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef ZaZoe het volgende:
Zou King zij piemelmuis net zo vasthouden als zijn dartpijlen?
Walgelijke manquote:Op donderdag 29 december 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Stop met deze act
Fans die King verafschuwen hebben niets bij het darten te zoeken
Als King naar beneden kijkt ziet hij wss zijn eigen piemel niet. tenzij hij een hele grote heeft.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef ZaZoe het volgende:
Zou King zij piemelmuis net zo vasthouden als zijn dartpijlen?
@Dr_Flash wil al naar bedquote:Op donderdag 29 december 2022 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die met de tijd bezig zijn hebben een kleine piemel.
Daar mag jij over fantaseren als je dat wilt, maar betwijfel of iemand hier het antwoord weet.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef Machielovic het volgende:
Nog even opladen voor deze partij, tja voor wie zijn we?
King dan maar.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef Machielovic het volgende:
Nog even opladen voor deze partij, tja voor wie zijn we?
Andy Fordham, Martin Adams etc deden gewoon leuk mee. Bij King kon een foto er niet vanaf. Maar buiten mijn eigen anekdote is hij ook gewoon heel vaak hij vervelende incidenten betrokken.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:36 schreef Caland het volgende:
Rens doet net alsof hij aan de lopende band darters ontmoet
Waarom zou MervGOD aardig zijn tegen iemand uit de krochten van Nederland terwijl hij ook gewoon bier kan gaan drinken in zijn ééntje
Bier halen en leegpissen.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Publiek is nog aan het bekomen van de vorige wedstrijd
Hij lijkt ook andere te gooien door die zwemband.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De omvang van King begint bizarre vormen aan te nemen. De tandjes.
Nou meid het is allemaal watquote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Andy Fordham, Martin Adams etc deden gewoon leuk mee. Bij King kon een foto er niet vanaf. Maar buiten mijn eigen anekdote is hij ook gewoon heel vaak hij vervelende incidenten betrokken.
Mensen die een foto willen met een bekend persoon neem ik bij voorbaat al niet serieus.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Andy Fordham, Martin Adams etc deden gewoon leuk mee. Bij King kon een foto er niet vanaf. Maar buiten mijn eigen anekdote is hij ook gewoon heel vaak hij vervelende incidenten betrokken.
Heb je daar ook recente voorbeelden bij? Had ook altijd een tering hekel aan hem maar tegenwoordig valt het wat ik heb gezien een beetje mee.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meest onsympathieke darter die ik ooit heb ontmoet. Ook altijd betrokken bij incidenten op het podium.
Jij houdt dus van onsympathieke darters die continu ruzie zoeken en zeuren om alles. Leukquote:
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij houdt dus van onsympathieke darters die continu ruzie zoeken en zeuren om alles. Leuk
Ik heb überhaupt met geen darter een foto. Maar het ging er om dat die mensen betaald worden voor zo'n toernooi om leuk mee te doen en hij dat niet doet.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mensen die een foto willen met een bekend persoon neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Op de foto met een darter, leuk als je een jaar of 10 bent maar daar hou je toch geen trauma aan over?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee Kutbyquote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nicholson was met ruime afstand de irritantste darter.
10 maanden geleden nogquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb je daar ook recente voorbeelden bij? Had ook altijd een tering hekel aan hem maar tegenwoordig valt het wat ik heb gezien een beetje mee.
Die zijn ze nu nog aan het cremeren helaas.quote:
Ik was zelf ook een puber en heb überhaupt geen foto gemaakt. Maar dat ze worden ingehuurd bij zo'n toernooi is natuurlijk bedoeld voor de "fans".quote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op de foto met een darter, leuk als je een jaar of 10 bent maar daar hou je toch geen trauma aan over?
Nu komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
Bij King kon een foto er niet vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |