Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij houdt dus van onsympathieke darters die continu ruzie zoeken en zeuren om alles. Leuk
Ik heb überhaupt met geen darter een foto. Maar het ging er om dat die mensen betaald worden voor zo'n toernooi om leuk mee te doen en hij dat niet doet.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mensen die een foto willen met een bekend persoon neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Op de foto met een darter, leuk als je een jaar of 10 bent maar daar hou je toch geen trauma aan over?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Andy Fordham, Martin Adams etc deden gewoon leuk mee. Bij King kon een foto er niet vanaf. Maar buiten mijn eigen anekdote is hij ook gewoon heel vaak hij vervelende incidenten betrokken.
Nee Kutbyquote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nicholson was met ruime afstand de irritantste darter.
10 maanden geleden nogquote:Op donderdag 29 december 2022 15:39 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb je daar ook recente voorbeelden bij? Had ook altijd een tering hekel aan hem maar tegenwoordig valt het wat ik heb gezien een beetje mee.
Die zijn ze nu nog aan het cremeren helaas.quote:
Ik was zelf ook een puber en heb überhaupt geen foto gemaakt. Maar dat ze worden ingehuurd bij zo'n toernooi is natuurlijk bedoeld voor de "fans".quote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op de foto met een darter, leuk als je een jaar of 10 bent maar daar hou je toch geen trauma aan over?
Nu komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
Bij King kon een foto er niet vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |