Nee.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zijn ze nu nog aan het cremeren helaas.
Aan het front geweest.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nee.
Is hij dood ?????? Wanneer ???
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
Stoom komt nog uit de oren van Dirk.
Al sinds juli 2021.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nee.
Is hij dood ?????? Wanneer ???
Bij Sky lopen zeuren over Dirk. Dat Dirk wel heel blij was met de overwinning, blijer dan dat Ross was met zijn ek overwinning. Niks om je zorgen over te maken dusquote:Op donderdag 29 december 2022 15:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Watsgeburt? Ik heb alleen de pauperstream want ik haat VIA PLEE.
Mooie samenvatting heb je gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij Sky lopen zeuren over Dirk. Dat Dirk wel heel blij was met de overwinning, blijer dan dat Ross was met zijn ek overwinning. Niks om je zorgen over te maken dus
Bedankt.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie samenvatting heb je gemaakt.
Was ook gewoon zuur verlies dus ik heb wel begrip voor een zure reactie. Morgen weet ie weer waarom hij het zelf heeft laten liggen.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij Sky lopen zeuren over Dirk. Dat Dirk wel heel blij was met de overwinning, blijer dan dat Ross was met zijn ek overwinning. Niks om je zorgen over te maken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |