Jawel joh. Scholten god werd wereldkampioen als eerste GENOTquote:Op donderdag 29 december 2022 16:07 schreef Perox het volgende:
Voor Barney gaf niemand in NL een neuk om dartsen. Of alleen downies misschien
https://en.wikipedia.org/wiki/Split_in_dartsquote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
snap die BDO PDC ding niet.
2 verschillende bonden?
Vlaanderen vs, Walloniëquote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
snap die BDO PDC ding niet.
2 verschillende bonden?
Bij boksen hebben ze volgens mij wel 8 bonden compleet achterlijkquote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Split_in_darts
Mvg is the MVPquote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze Cross gaat overigens ook Dobey gewoon aan de kant zetten, dat gaat pittig worden voor vGerwen (of Dirk).
Toernooien zoals Dutch Open explodeerden wel na 1999 qua aantallen deelnemers.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel joh. Scholten god werd wereldkampioen als eerste GENOT
Jup correctquote:Op donderdag 29 december 2022 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toernooien zoals Dutch Open explodeerden wel na 1999 qua aantallen deelnemers.
Acht wereld kampioenen, okeequote:Op donderdag 29 december 2022 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij boksen hebben ze volgens mij wel 8 bonden compleet achterlijk
quote:Zijn naam is toch belangrijker geworden want het is niet meer god save the queen maar god save the king
geen paniek.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet ik weer inschakelen of kan ik rustig even een oliebol gaan opwarmen?
Dat laatste vooralsnogquote:Op donderdag 29 december 2022 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet ik weer inschakelen of kan ik rustig even een oliebol gaan opwarmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |