moet wel zeggen dat het een zeldzame uitschuiver isquote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het kan dus NOG erger dan viaplee
Ik wel allenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zijn jullie met de dartpijl opgegroeid?
Ik ben er ook mee begonnen nadat Barney zijn 2e titel won bij de BDO. Aantal jaren vrij fanatiek gespeeld en best redelijk niveau gehaald zo nu en dan. Tegenwoordig gooi ik eigenlijk alleen nog af en toe een pijltje met wat mensen van de voetbalclub.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zijn jullie met de dartpijl opgegroeid?
Neequote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Wie vinden jullie de slechtste analist. Jerry Hendriks of Maik Kuivenhoven?
Verboden antwoord: Ja.
Vraagt om een poll.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
ik ging die grap makenquote:
Jerry heeft in elk geval nog wat enthousiasme, die Kuivenhoven is een dooie lul.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Arno Vermeulenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Darts analist is niet een vak.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
klopt wel een beetje hier bij VTM bijvoorbeeld nemen ze gewoon de sportjournalist die het vaakst cafésporten speeltquote:
het hele analyseren is debielquote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |