Dit filmpje is niet bekeken door @RensAjaciedquote:
Heb jij nog een leuke anekdote over een recent avontuurtje in bed?quote:
Schijnbaar wel. Vorig jaar nog kwartfinale. Talent heeft die zatquote:Op donderdag 29 december 2022 15:51 schreef bechirti het volgende:
Cultheld of niet, voor het oude type darter als King is in het huidige bestel geen plaats meer
Precies, enkeltje guillotinequote:Op donderdag 29 december 2022 15:51 schreef bechirti het volgende:
Cultheld of niet, voor het oude type darter als King is in het huidige bestel geen plaats meer
Ik heb niet zo’n spannend/boeiend seksleven…quote:Op donderdag 29 december 2022 15:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuke anekdote over een recent avontuurtje in bed?
waren laatste stuiptrekkingenquote:Op donderdag 29 december 2022 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Vorig jaar nog kwartfinale. Talent heeft die zat
Ik kijk er ook niet zo graag naar.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemde stijl hebben
Ook geen fan.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet zo graag naar.
Dat zeggen we al 10 jaar over King.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
King heeft sowieso een anoniem jaar gehad. Waarschijnlijk volgend jaar nog net aan één WK en dan kan het er wel eens op zitten.
2018 was zijn laatste nuttige jaar, toch? Of was het 2019, toen hij Gando eruit knikkerde op de WMP o.a?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeggen we al 10 jaar over King.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |