Vdvoort gaat slopenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks weer 180 keilen genot
Vdvoort godquote:Op donderdag 29 december 2022 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die jankerd mag verliezen
En dan wegblijven uit de studioquote:Op donderdag 29 december 2022 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die jankerd mag verliezen
Lekker in zo'n pyramide opsluiten.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik wil King nooit meer terug zien
Ik ooit eens een schaal snacks met Fordhamquote:Op donderdag 29 december 2022 16:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Heb ooit een bord patat met Dave weg lopen schransen
Maar vooral zijn begeleider die Deef een contract heeft laten ondertekenen waar hij 80% van het prijzengeld krijgt.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het gehandicapte broertje waar we allemaal zorg voor dragen.
Hoe gebeurt zoiets?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Heb ooit een bord patat met Dave weg lopen schransen
Hij dacht meer serieus genomen te worden zonder "Bird is the word."quote:Op donderdag 29 december 2022 16:38 schreef Slobeend het volgende:
Bunzing erkennen we niet met deze walk-on.
Bij een vloertoernooi, was weinig volk. Liep hij een beetje tussen ons in. Al wel jaren geleden.quote:
Treinquote:Op donderdag 29 december 2022 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, einde werkdag. Zo trein in, met een uurtje thuis allen. En er is bier dus alles komt goed.
12 gram bizarquote:Op donderdag 29 december 2022 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Bunzing met zijn fisher price pijlen.
Ik heb ook ooit met Fordham gedart. Toen dronk hij niet meer maar wel liters cola. Vast gezonderquote:Op donderdag 29 december 2022 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ooit eens een schaal snacks met Fordham(en nog een mannetje of 5)
Toevallig zag ik deze onder mijn pagina verschijnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op donderdag 29 december 2022 16:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toevallig zag ik deze onder mijn pagina verschijnen.Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |