quote:Tuesday, December 27
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dimitri Van den Bergh vs Krzysztof Ratajski
Nathan Aspinall vs Josh Rock
Jonny Clayton vs Brendan Dolan
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Steek jij geen vingertje op als je klaar bent gekomen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
Al 1,5 keer op keer klaar komen geblazen. En dan krijgen we hierna Brendan Dolan
Ik vond Cross wel een stuk indrukquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rock.
De weg naar een Crossje 2018 is voor hem een stuk of 86 keer pittiger, maar it's worth a try.
Ik vond Cross wel beterquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rock.
De weg naar een Crossje 2018 is voor hem een stuk of 86 keer pittiger, maar it's worth a try.
Dartstreams werkt gewoon weer. Weg bij die emotieloze kutbelgenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nul emotie bij de Belgen. Lijkzakken
De Steigerbouwerquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef The_Undertone het volgende:
Pure Albertino Essers vibes bij the Asp
Indrukwekkender of beter?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond Cross wel een stuk indruk
[..]
Ik vond Cross wel beter
Je krijgt het depressieve Dimitridansjequote:Op dinsdag 27 december 2022 16:16 schreef fetX het volgende:
Jammer. Een van de beste walk on songs. Die mis ik dan dus ook mooi.
Gelukkig zit ik zo ongeveer aan het podium dus hij zal mijn ‘boe’ duidelijk horen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je krijgt het depressieve Dimitridansje
Vijf jaar geleden won Cross in de laatste 32 ook met 4-3, van Smith.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond Cross wel een stuk indruk
[..]
Ik vond Cross wel beter
Je verstaat er alleen geen hout van. Alsof je Dave Chisnall achteruit afdraait.quote:
Wat ga jij nu doen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
De echte diehards blijven nog even zitten voor Dolan
De grote vraag is of hij vandaag zijn kerst shirt aan heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ga enorm op je letten, een screenshot van je maken en op dit forum zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik zo ongeveer aan het podium dus hij zal mijn ‘boe’ duidelijk horen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Veel plezier samen met @wimderon .quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Vanaf nu alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:18 schreef Nober het volgende:
Nu al beginnen over een wereldtitel, nog maar vier wedstrijden.
Dat niveau was wel hoger toch? Die wedstrijd was wel echt een klassieker net als MVG-Crossquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden won Cross in de laatste 32 ook met 4-3, van Smith.
En Smith won elke set dan weer met 0-3. Ook op het randje.
Hoeft alleen nog maar te winnen van Clayton, Wright /vdBergh en vGerwen/Cross om de finale te halenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:18 schreef Nober het volgende:
Nu al beginnen over een wereldtitel, nog maar vier wedstrijden.
Ik had wel verwacht dat Josh er uit zou gaan tegen Rydz of Asp. Zelfs Justicia was een lastige eerste ronde.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je verstaat er alleen geen hout van. Alsof je Dave Chisnall achteruit afdraait.
Zonde van Asp, wel. Beste opkomstnummer dat er tussen zit.
3:39-4:04quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wisten jullie dat Fok midden in de nacht een uur niet bereikbaar is vanwege back-ups? Ouderwets he?
Ja, boven de 100.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat niveau was wel hoger toch? Die wedstrijd was wel echt een klassieker net als MVG-Cross
Ze hadden het net over paardenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben koeien. Danny Janscow
Danny Salineroquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hadden het net over paarden
Dat is wel te zien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het WK van Cross is gewoon alweer vijf jaar geleden.
Zin in het vingertje. Daar zijn gifjes van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een potje kijken van Dolan, das lang geleden naar mijn gevoel (Dolan tegen Hendriks kon ik niet aanzien).
Een epische MvG tegen Dirkie dan dit jaar?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In 2013 hadden we een legendarische Van Gerwen v Lewis, in 2018 een legendarische Van Gerwen v Cross, en dan nu een legendarische Rock v Van Gerw.. nee haha make that the cat wise.
Dirk gaat eruit deze ronde.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een epische MvG tegen Dirkie dan dit jaar?
Dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dirk gaat eruit deze ronde.
VdBergh - Cross. 6-5.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In 2013 hadden we een legendarische Van Gerwen v Lewis, in 2018 een legendarische Van Gerwen v Cross, en dan nu een legendarische Rock v Van Gerw.. nee haha make that the cat wise.
Wordt vooral interessant wat voor Wright we vanavond gaan zien. De laatste WK's vindt hij ergens halverwege zijn laatste 32-pot de juiste motor.quote:
Ik en Wim.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Juicht er hier iemand voor Dolan?
Waarom cafeïne als je ook cocaïne kan gebruikenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:31 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een bak koffie
Ter info
Een klein gniffeltje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een type die Dolan-stripjes erg leuk vind
[ afbeelding ]
Houden wel van een robbertje matten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
Ieren zijn eigenlijk altijd wel sympathiek
Wat een haat
Dit is een Noord-Ier.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
Wat een haat
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga enorm op je letten, een screenshot van je maken en op dit forum zetten.Er zullen niet veel mensen zitten daar die op fok zitten te posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Goed tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aspinall had 15 uit 52 op zijn dubbels, jeetje.
Liefquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Oh en Asp verloren dus ik ben de rest van de dag @:anneloos mentaal aan het supporten.
Wanneer gaat een Ier nou eens Zombie als walk-on nemenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
Wat een haat
Dolan met zijn vieze pedokop en langzame afgrijselijke dartworp is allesbehalve sympathiek te noemen. Ik zet hem in het rijtje King, Wade en Suljovic qua teringlijers.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
Wat een haat
Leuk. Maar hier leven we op bier en vette tjapquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb een nieuw koffiezetapparaat
Uitstekende koffie
Ter info
Niet te missen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop dat Dolan iets naar zijn hoofd geworpen krijgt vanuit het altijd fantastische publiek.
maak mij ook wel zorgen om hemquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je wil winnen, moet je meestal boven de 40 procent hebben.
Dan worden ze Engeland uitgeschopt. Moet je alleen in Dublin doen johquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wanneer gaat een Ier nou eens Zombie als walk-on nemen
En dan bedoel ik de Ran-d versie, vinden ze leuk daar
Darteritis sloeg er in bij momentenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aspinall had 15 uit 52 op zijn dubbels, jeetje.
Haten op Kingquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dolan met zijn vieze pedokop en langzame afgrijselijke dartworp is allesbehalve sympathiek te noemen. Ik zet hem in het rijtje King, Wade en Suljovic qua teringlijers.
Je vergeet Whitlock en Webster.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dolan met zijn vieze pedokop en langzame afgrijselijke dartworp is allesbehalve sympathiek te noemen. Ik zet hem in het rijtje King, Wade en Suljovic qua teringlijers.
Wade is ook wel geinigquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op King
Wat een n00b ben je dan
Ik zit er ook aan te denken om een viandelletje in de airfryer te kankeren maar kom NET van het sporten afquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk. Maar hier leven we op bier en vette tjap
@DolanIsBestOke?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb op heel veel sites de username Dolan gebruikt vroeger dus daarom altijd milde sympathie voor de darter.
Echt een eikelquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op King
Wat een n00b ben je dan
Inderdaad allemaal best prima kerels op zich.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt hé.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op King
Wat een n00b ben je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ecth hé.Heerlijke Engelse tokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Alleen King is een legendquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe dit maar niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om een viandelletje in de airfryer te kankeren maar kom NET van het sporten af
Lastig
Nee gewoon Dolan (vernoemd naar die kutmeme van 10 jaar terug). Nog meerdere internetfora mee geterroriseerd!!! Dat vond ik heel cool toen.quote:
Gooide gewoon het derde hoogste gemiddelde in de laatste 64, 6 uit 12 op de dubbels tegen Van Trijp.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:42 schreef bechirti het volgende:
Clayton in deze mwah meah vorm is ook opvulling
Precies, Merv is een grootheid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op King
Wat een n00b ben je dan
O, nu is het compliment wat ik net van je kreeg toch iets minder waard.quote:
Dat wel maar vind hem best een matig jaar hebben, zeker in de beslissende fases van de grote toernooien in 2022quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gooide gewoon het derde hoogste gemiddelde in de laatste 64, 6 uit 12 op de dubbels tegen Van Trijp.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, Merv is een grootheid.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga snel even de gym slopen boys. Zodoende ben ik op tijd terug voor de avondsessie.
#BarneyArmy
Ik denk dat Price nu wel klaar voor hem is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Price - Barney voorspellingen?
Ik ben bang dat Barney een inzinking krijgt
Qua resultaten zeker. Qua spel denk ik dat hij alleen tegen Soutar op de GSoD écht pover was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:45 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dat wel maar vind hem best een matig jaar hebben, zeker in de beslissende fases van de grote toernooien in 2022
Klopt staat ook gewoon weer op plek 15 in de OoM van het jaar, buiten de Premier League weinig indruk gemaakt dit jaar en uiteindelijk niks gewonnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:45 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dat wel maar vind hem best een matig jaar hebben, zeker in de beslissende fases van de grote toernooien in 2022
Onlogisch werkt ook met de coaches van het toto king darts teamquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Goeie maat! Ik hoop dat de kapsalon je smaakt.
Tijden veranderen…quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haten op Mervyn King is een doodzonde
Verjaardag Mason, 4-0 Rayaquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Er zijn uberhaupt geen mods nodig johquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
Waarom zijn @:heywoodu en @:borisz eigenlijk DRT mod?. We zien ze NOOIT.
@:Coco wordt vanaf NU DRT mod. Niks DIG.
2021 was duidelijk zijn piek idd, hopelijk voor hem geen one year fly, dat mag ie vg jaar gaan bewijzenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt staat ook gewoon weer op plek 15 in de OoM van het jaar, buiten de Premier League weinig indruk gemaakt dit jaar en uiteindelijk niks gewonnen.
Gaat ook zijn plek in de PL verliezen.
Barney gooit 2 9-darters en wint 4-0quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Reeksmods.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn uberhaupt geen mods nodig joh
Stukje wanbeleid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
Ik loop door omstandigheden nog een kwartiertje achter!quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
Misschien niet eens, denk dat Price wel wat beter gaat gooien als de vorige keren, en natuurlijk moet je nog een set meer winnen. Door de druk van de Premier league enz, denk ik dat Price nu wel wint dus. Zeer benieuwd, hij heeft er iig veel vertrouwen inquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Heywoodu is een aardige man.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stukje wanbeleid.
Alleen billenmaatjes van admins worden hier mod
De juiste zinsnede is zak in elkaar joh kk gekquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Wij zijn zelfregulerend, het loopt hier nooit uit de hand. Hier let op.
Kanker.
Vergeleken met de top klopt dit wel ja, gelukkig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:02 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dat en hij kan er überhaupt geen flikker van
Ik zag het al jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Je bent zelf een nieuwe user hier.![]()
Kijk eens bij de sticky topics van DRT?
Ik zit nog keurig onder de triple digitsquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jouw omvang kennende een 3,5-zitter?
Stond zeker met zijn hoofd te schudden toen de kist de grond in ging.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die wedstrijd van Thornton was destijds extra knap op de dag dat hij zijn moeder (of vader?) had begraven.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stond zeker met zijn hoofd te schudden toen de kist de grond in ging.
Toch ziet het er allemaal weinig indrukwekkend uit. Gek wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kleeten vorige zet 117 op de eerste 9 darts.
Vooral op z'n dubbels pover.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch ziet het er allemaal weinig indrukwekkend uit. Gek wel.
Dat heeft meer met zijn totale gebrek aan enig charisma te makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veel breaks 'tegen' ook. Komt-ie nu nog mee weg.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wacht op de 4-2quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:30 schreef Zorro het volgende:
Ja lach maar. Je verneukt mijn pool lul
Je weet dat we hier het set-systeem hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:31 schreef BB-King het volgende:
Ik voel een cumbek aankomen.
Nee niet echt.
Wordt gewaardeerd op deze donkere dagen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik deel hier likes uit als een Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |