Haten op Kingquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dolan met zijn vieze pedokop en langzame afgrijselijke dartworp is allesbehalve sympathiek te noemen. Ik zet hem in het rijtje King, Wade en Suljovic qua teringlijers.
Je vergeet Whitlock en Webster.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dolan met zijn vieze pedokop en langzame afgrijselijke dartworp is allesbehalve sympathiek te noemen. Ik zet hem in het rijtje King, Wade en Suljovic qua teringlijers.
Wade is ook wel geinigquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op King
Wat een n00b ben je dan
Ik zit er ook aan te denken om een viandelletje in de airfryer te kankeren maar kom NET van het sporten afquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk. Maar hier leven we op bier en vette tjap
@DolanIsBestOke?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb op heel veel sites de username Dolan gebruikt vroeger dus daarom altijd milde sympathie voor de darter.
Echt een eikelquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op King
Wat een n00b ben je dan
Inderdaad allemaal best prima kerels op zich.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt hé.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op King
Wat een n00b ben je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ecth hé.Heerlijke Engelse tokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Alleen King is een legendquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe dit maar niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om een viandelletje in de airfryer te kankeren maar kom NET van het sporten af
Lastig
Nee gewoon Dolan (vernoemd naar die kutmeme van 10 jaar terug). Nog meerdere internetfora mee geterroriseerd!!! Dat vond ik heel cool toen.quote:
Gooide gewoon het derde hoogste gemiddelde in de laatste 64, 6 uit 12 op de dubbels tegen Van Trijp.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:42 schreef bechirti het volgende:
Clayton in deze mwah meah vorm is ook opvulling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |