Een klein gniffeltje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een type die Dolan-stripjes erg leuk vind
[ afbeelding ]
Houden wel van een robbertje matten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
Ieren zijn eigenlijk altijd wel sympathiek
Wat een haat
Dit is een Noord-Ier.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
Wat een haat
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga enorm op je letten, een screenshot van je maken en op dit forum zetten.Er zullen niet veel mensen zitten daar die op fok zitten te posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Goed tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aspinall had 15 uit 52 op zijn dubbels, jeetje.
Liefquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Oh en Asp verloren dus ik ben de rest van de dag @:anneloos mentaal aan het supporten.
Wanneer gaat een Ier nou eens Zombie als walk-on nemenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
Wat een haat
Dolan met zijn vieze pedokop en langzame afgrijselijke dartworp is allesbehalve sympathiek te noemen. Ik zet hem in het rijtje King, Wade en Suljovic qua teringlijers.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
Wat een haat
Leuk. Maar hier leven we op bier en vette tjapquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb een nieuw koffiezetapparaat
Uitstekende koffie
Ter info
Niet te missen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop dat Dolan iets naar zijn hoofd geworpen krijgt vanuit het altijd fantastische publiek.
maak mij ook wel zorgen om hemquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je wil winnen, moet je meestal boven de 40 procent hebben.
Dan worden ze Engeland uitgeschopt. Moet je alleen in Dublin doen johquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wanneer gaat een Ier nou eens Zombie als walk-on nemen
En dan bedoel ik de Ran-d versie, vinden ze leuk daar
Darteritis sloeg er in bij momentenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aspinall had 15 uit 52 op zijn dubbels, jeetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |