Zin in het vingertje. Daar zijn gifjes van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een potje kijken van Dolan, das lang geleden naar mijn gevoel (Dolan tegen Hendriks kon ik niet aanzien).
Een epische MvG tegen Dirkie dan dit jaar?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In 2013 hadden we een legendarische Van Gerwen v Lewis, in 2018 een legendarische Van Gerwen v Cross, en dan nu een legendarische Rock v Van Gerw.. nee haha make that the cat wise.
Dirk gaat eruit deze ronde.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een epische MvG tegen Dirkie dan dit jaar?
Dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dirk gaat eruit deze ronde.
VdBergh - Cross. 6-5.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In 2013 hadden we een legendarische Van Gerwen v Lewis, in 2018 een legendarische Van Gerwen v Cross, en dan nu een legendarische Rock v Van Gerw.. nee haha make that the cat wise.
Wordt vooral interessant wat voor Wright we vanavond gaan zien. De laatste WK's vindt hij ergens halverwege zijn laatste 32-pot de juiste motor.quote:
Ik en Wim.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Juicht er hier iemand voor Dolan?
Waarom cafeïne als je ook cocaïne kan gebruikenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:31 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een bak koffie
Ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |