quote:Tuesday, December 27
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dimitri Van den Bergh vs Krzysztof Ratajski
Nathan Aspinall vs Josh Rock
Jonny Clayton vs Brendan Dolan
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Steek jij geen vingertje op als je klaar bent gekomen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
Al 1,5 keer op keer klaar komen geblazen. En dan krijgen we hierna Brendan Dolan
Ik vond Cross wel een stuk indrukquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rock.
De weg naar een Crossje 2018 is voor hem een stuk of 86 keer pittiger, maar it's worth a try.
Ik vond Cross wel beterquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rock.
De weg naar een Crossje 2018 is voor hem een stuk of 86 keer pittiger, maar it's worth a try.
Dartstreams werkt gewoon weer. Weg bij die emotieloze kutbelgenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nul emotie bij de Belgen. Lijkzakken
De Steigerbouwerquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef The_Undertone het volgende:
Pure Albertino Essers vibes bij the Asp
Indrukwekkender of beter?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond Cross wel een stuk indruk
[..]
Ik vond Cross wel beter
Je krijgt het depressieve Dimitridansjequote:Op dinsdag 27 december 2022 16:16 schreef fetX het volgende:
Jammer. Een van de beste walk on songs. Die mis ik dan dus ook mooi.
Gelukkig zit ik zo ongeveer aan het podium dus hij zal mijn ‘boe’ duidelijk horen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je krijgt het depressieve Dimitridansje
Vijf jaar geleden won Cross in de laatste 32 ook met 4-3, van Smith.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond Cross wel een stuk indruk
[..]
Ik vond Cross wel beter
Je verstaat er alleen geen hout van. Alsof je Dave Chisnall achteruit afdraait.quote:
Wat ga jij nu doen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
De echte diehards blijven nog even zitten voor Dolan
De grote vraag is of hij vandaag zijn kerst shirt aan heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ga enorm op je letten, een screenshot van je maken en op dit forum zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik zo ongeveer aan het podium dus hij zal mijn ‘boe’ duidelijk horen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Veel plezier samen met @wimderon .quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Vanaf nu alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:18 schreef Nober het volgende:
Nu al beginnen over een wereldtitel, nog maar vier wedstrijden.
Dat niveau was wel hoger toch? Die wedstrijd was wel echt een klassieker net als MVG-Crossquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden won Cross in de laatste 32 ook met 4-3, van Smith.
En Smith won elke set dan weer met 0-3. Ook op het randje.
Hoeft alleen nog maar te winnen van Clayton, Wright /vdBergh en vGerwen/Cross om de finale te halenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:18 schreef Nober het volgende:
Nu al beginnen over een wereldtitel, nog maar vier wedstrijden.
Ik had wel verwacht dat Josh er uit zou gaan tegen Rydz of Asp. Zelfs Justicia was een lastige eerste ronde.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je verstaat er alleen geen hout van. Alsof je Dave Chisnall achteruit afdraait.
Zonde van Asp, wel. Beste opkomstnummer dat er tussen zit.
3:39-4:04quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wisten jullie dat Fok midden in de nacht een uur niet bereikbaar is vanwege back-ups? Ouderwets he?
Ja, boven de 100.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat niveau was wel hoger toch? Die wedstrijd was wel echt een klassieker net als MVG-Cross
Ze hadden het net over paardenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben koeien. Danny Janscow
Danny Salineroquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hadden het net over paarden
Dat is wel te zien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het WK van Cross is gewoon alweer vijf jaar geleden.
Zin in het vingertje. Daar zijn gifjes van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een potje kijken van Dolan, das lang geleden naar mijn gevoel (Dolan tegen Hendriks kon ik niet aanzien).
Een epische MvG tegen Dirkie dan dit jaar?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In 2013 hadden we een legendarische Van Gerwen v Lewis, in 2018 een legendarische Van Gerwen v Cross, en dan nu een legendarische Rock v Van Gerw.. nee haha make that the cat wise.
Dirk gaat eruit deze ronde.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een epische MvG tegen Dirkie dan dit jaar?
Dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dirk gaat eruit deze ronde.
VdBergh - Cross. 6-5.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In 2013 hadden we een legendarische Van Gerwen v Lewis, in 2018 een legendarische Van Gerwen v Cross, en dan nu een legendarische Rock v Van Gerw.. nee haha make that the cat wise.
Wordt vooral interessant wat voor Wright we vanavond gaan zien. De laatste WK's vindt hij ergens halverwege zijn laatste 32-pot de juiste motor.quote:
Ik en Wim.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Juicht er hier iemand voor Dolan?
Waarom cafeïne als je ook cocaïne kan gebruikenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:31 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een bak koffie
Ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |