Precies, Merv is een grootheid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op King
Wat een n00b ben je dan
Dat wel maar vind hem best een matig jaar hebben, zeker in de beslissende fases van de grote toernooien in 2022quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gooide gewoon het derde hoogste gemiddelde in de laatste 64, 6 uit 12 op de dubbels tegen Van Trijp.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, Merv is een grootheid.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga snel even de gym slopen boys. Zodoende ben ik op tijd terug voor de avondsessie.
#BarneyArmy
Ik denk dat Price nu wel klaar voor hem is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Price - Barney voorspellingen?
Ik ben bang dat Barney een inzinking krijgt
Qua resultaten zeker. Qua spel denk ik dat hij alleen tegen Soutar op de GSoD écht pover was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:45 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dat wel maar vind hem best een matig jaar hebben, zeker in de beslissende fases van de grote toernooien in 2022
Klopt staat ook gewoon weer op plek 15 in de OoM van het jaar, buiten de Premier League weinig indruk gemaakt dit jaar en uiteindelijk niks gewonnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:45 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dat wel maar vind hem best een matig jaar hebben, zeker in de beslissende fases van de grote toernooien in 2022
Onlogisch werkt ook met de coaches van het toto king darts teamquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Goeie maat! Ik hoop dat de kapsalon je smaakt.
Tijden veranderen…quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haten op Mervyn King is een doodzonde
Verjaardag Mason, 4-0 Rayaquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Er zijn uberhaupt geen mods nodig johquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
Waarom zijn @:heywoodu en @:borisz eigenlijk DRT mod?. We zien ze NOOIT.
@:Coco wordt vanaf NU DRT mod. Niks DIG.
2021 was duidelijk zijn piek idd, hopelijk voor hem geen one year fly, dat mag ie vg jaar gaan bewijzenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt staat ook gewoon weer op plek 15 in de OoM van het jaar, buiten de Premier League weinig indruk gemaakt dit jaar en uiteindelijk niks gewonnen.
Gaat ook zijn plek in de PL verliezen.
Barney gooit 2 9-darters en wint 4-0quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Reeksmods.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn uberhaupt geen mods nodig joh
Stukje wanbeleid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
Ik loop door omstandigheden nog een kwartiertje achter!quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
Misschien niet eens, denk dat Price wel wat beter gaat gooien als de vorige keren, en natuurlijk moet je nog een set meer winnen. Door de druk van de Premier league enz, denk ik dat Price nu wel wint dus. Zeer benieuwd, hij heeft er iig veel vertrouwen inquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Heywoodu is een aardige man.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stukje wanbeleid.
Alleen billenmaatjes van admins worden hier mod
De juiste zinsnede is zak in elkaar joh kk gekquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Wij zijn zelfregulerend, het loopt hier nooit uit de hand. Hier let op.
Kanker.
Vergeleken met de top klopt dit wel ja, gelukkig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:02 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dat en hij kan er überhaupt geen flikker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |