Ik zag het al jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Je bent zelf een nieuwe user hier.![]()
Kijk eens bij de sticky topics van DRT?
Ik zit nog keurig onder de triple digitsquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jouw omvang kennende een 3,5-zitter?
Stond zeker met zijn hoofd te schudden toen de kist de grond in ging.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die wedstrijd van Thornton was destijds extra knap op de dag dat hij zijn moeder (of vader?) had begraven.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stond zeker met zijn hoofd te schudden toen de kist de grond in ging.
Toch ziet het er allemaal weinig indrukwekkend uit. Gek wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kleeten vorige zet 117 op de eerste 9 darts.
Vooral op z'n dubbels pover.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch ziet het er allemaal weinig indrukwekkend uit. Gek wel.
Dat heeft meer met zijn totale gebrek aan enig charisma te makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veel breaks 'tegen' ook. Komt-ie nu nog mee weg.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wacht op de 4-2quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:30 schreef Zorro het volgende:
Ja lach maar. Je verneukt mijn pool lul
Je weet dat we hier het set-systeem hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:31 schreef BB-King het volgende:
Ik voel een cumbek aankomen.
Nee niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |