abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207208309
Dit is toch wel een sterke hoor. Lancet drone wordt tegengehouden door camouflage net.

Deze drone is een grote bedreiging, gezien de hoeveelheid video's de afgelopen weken. Gelukkig heeft Oekraine nu een goede afweer gevonden. :7
  vrijdag 23 december 2022 @ 23:35:43 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207208313
quote:
Mooi dat ze laten zien hoe Russen er over 1,5 week bij zitten met kerst. Oh wacht. Dat klopt niet want papa is er niet meer.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 23 december 2022 @ 23:40:57 #153
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207208409
quote:
84s.gif Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja. Had hem eerder al gepost. Dat oude vrouwtje op 1:19 :'( En dan dat ouwe haatwijf op 2:55 -O-

Manmanman.... ooh en dat kutwijf op 0:46 wil ik graag een paar stompen geven.
Die zegt zelf aan het einde (als ik de vertaling mag geloven) "waarom ben ik de enige die deze nonsens uitkraamt?".

Ik interpreteer dat alsof ze cynisch was en dus best aardig weet wat er speelt.
  vrijdag 23 december 2022 @ 23:45:59 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207208481
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 23:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Die zegt zelf aan het einde (als ik de vertaling mag geloven) "waarom ben ik de enige die deze nonsens uitkraamt?".

Ik interpreteer dat alsof ze cynisch was en dus best aardig weet wat er speelt.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 23 december 2022 @ 23:47:32 #155
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 23:53:10 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207208587
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2022 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee serieus, ik dacht dat mariopol terug was veroverd. Of ben ik nou gek? :')
Dat laatste

Of je doet alsof, hoe dan ook zie ik de lol niet echt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_207208875
Iemand al eens nagedacht over die persconferentie van Zelensky en Biden?
Dat Biden zei dat de VS geen groter wapentuig gaat leveren omdat dat de NATO and the West als alliantie uit elkaar kan doen vallen.

Ik vond dat een heel bijzondere uitspraak.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 24 december 2022 @ 00:31:07 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207208914

Iemand hier ook deze video gezien?

En daarna deze
  zaterdag 24 december 2022 @ 00:34:24 #159
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207208955
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 00:26 schreef capricia het volgende:
Dat Biden zei dat de VS geen groter wapentuig gaat leveren omdat dat de NATO and the West als alliantie uit elkaar kan doen vallen.

Zouden een Duitsland en Frankrijk bijvoorbeeld daar niet tegen zijn (zijn een beetje de eerste namen waar ik zo op kom die voorzichtiger zijn met leveringen en uitspraken). Misschien ook een Erdogan die daar op tegen is.
pi_207208965
quote:

Dat was omdat ze geen oorlog willen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_207209165
quote:

Ja viel me ook op. Zijn dus vooral de Europese landen die op de rem trappen, tot ergenis van de Amerikanen. Hij sloot af met te zeggen dat hij waarschijnlijk al te veel had gezegd daarmee.
pi_207209194
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 01:02 schreef Jemoederniet het volgende:

Zijn dus vooral de Europese landen die op de rem trappen, tot ergenis van de Amerikanen.
Ongetwijfeld Duitsland en Frankrijk uiteraard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207209486
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 00:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Zouden een Duitsland en Frankrijk bijvoorbeeld daar niet tegen zijn (zijn een beetje de eerste namen waar ik zo op kom die voorzichtiger zijn met leveringen en uitspraken). Misschien ook een Erdogan die daar op tegen is.
Duitsland heeft gezegd niet als enige tanks te willen leveren. Dat impliceert dat ze het wel willen doen als de VS wel tanks levert.
pi_207209567
Wow. Check deze dan. Zijn hele arm naar de kloten.
https://old.reddit.com/r/(...)russian_soldiers_in/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207209578
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 02:47 schreef superniger het volgende:
Die andere soldaatjes reageren ook maar matig h? Zou toch iig nog wegrennen ofzo?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207209728
quote:
Ticket home.
pi_207209737
quote:
Maakt niet uit, hij was zo te zien op slag dood.
pi_207210130
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 02:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die andere soldaatjes reageren ook maar matig h? Zou toch iig nog wegrennen ofzo?
Das in die loopgraven
Vakman pur sang
pi_207210143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 13:52 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze moeten pas in interneringskampen nadat ze voor een tribunaal zijn verschenen,
Dan dienen ze juist een strafkamp in gestuurd te worden, de interneringskampen dienen voor de tussentijdse opslag in afwachting van het strafproces voor een tribunaal. :Y
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207210251
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 24 december 2022 @ 09:30:43 #171
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_207210267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 23:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Onze hamsters en andere huisdieren hebben nog 2 dagen te leven voordat we wel genoodzaakt zijn om ze uit pure nood op te eten.
En Zelensky zong: "Maar ik had de grens toch goed dichtgedaan"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207210271
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 09:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En Zelensky zong: "Maar ik had de grens toch goed dichtgedaan"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gelachen
pi_207210563
quote:
Dat ondertitelen gebeurt andersom toch ook. Hoe vaak hebben wij een navalny wel niet op tv gezien.
pi_207211129
Russians turning Mariupol into military base
https://www.ukrinform.net(...)y-base-stratcom.html
pi_207211151
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 22:48 schreef havanagila het volgende:

[..]
Hoop het ook.

Kon echter wel eens vies tegenvallen. De meeste mensen daar geloven de staatspropaganda, inclusief wereldbeeld waar "het kwaadaardige VS/EU de wereld wil overnemen en Putin en het machtige superieure Rusland de enige zijn daar tegen terug vechten".......
Da's hun probleem.
pi_207211246
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 06:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ticket home.
Jij bent optimistisch voor de beste man.

Eerder "you died"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207211565
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 23:35 schreef oheng het volgende:
Dit is toch wel een sterke hoor. Lancet drone wordt tegengehouden door camouflage net.

Deze drone is een grote bedreiging, gezien de hoeveelheid video's de afgelopen weken. Gelukkig heeft Oekraine nu een goede afweer gevonden. :7
Geloof je het zelf?
pi_207211590
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Geloof je het zelf?
Dat is niet anders dan die cope cages die Rusland gebruikte op hun tanks.
pi_207211600
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:16 schreef polderturk het volgende:
Dat is niet anders dan die cope cages die Rusland gebruikte op hun tanks.
Die ook niet werken idd...

Leuk tegen stenen gooiend publiek maar doet nul komma nul tegen ingezette bewapening.

Een beetje dit niveau:
twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door AchJa op 24-12-2022 12:25:35 ]
pi_207211711
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Geloof je het zelf?
Das gewoon een peleton engeltjes op je schouders hebben.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 24 december 2022 @ 12:32:41 #182
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_207211716
quote:

Ik kan mij dat zo niet herinneren...... heb je ms een context en/of transcript ?

Zover ik het zie en begrepen heb, houdt Biden vast aan de policy dat ook past in de EU cq NATO orintatie, dat Zelensky geen lange afstandswapens verkrijgt die offensief ingezet kunnen worden. Dat Oekrane Patriots krijgen - is toch een vrij groot stuk wapentuig - past in dat beeld.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_207211891
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:32 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik kan mij dat zo niet herinneren...... heb je ms een context en/of transcript ?

Zover ik het zie en begrepen heb, houdt Biden vast aan de policy dat ook past in de EU cq NATO orintatie, dat Zelensky geen lange afstandswapens verkrijgt die offensief ingezet kunnen worden. Dat Oekrane Patriots krijgen - is toch een vrij groot stuk wapentuig - past in dat beeld.
Dat heeft hij idd (min of meer) gezegd ja.

En je verteld op een wat moeilijke manier dat de VS idd vasthoud aan VS beleid. Maar ik denk niet dat ik de EU of NAVO ooit heb horen zeggen dat ze tegen lange afstands wapens zijn.

Ik denk dat als je het aan de baltische staten & polen overlaat, oekraine eergisteren al die dingen hadden.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207211927
quote:

[..]

Hier is de video, vanaf 35:20, of iets eerder als je de vraag wil horen (is de vraag waar gelachen wordt)

https://www.c-span.org/vi(...)oint-news-conference
pi_207211941
quote:

[..]

Laatste vraag gaat het om, op 15:17, waarom geven we Ukraine niet gewoon alles.
Daarna maken Biden en Zelensky een grapje en gaat Biden vertellen wat ie allemaal al doet.
Maar dan het echte antwoord waar het om gaat: 17:30

Biden, vrij vertaald door mij vanaf mijn telefoon:
quote:
Het idee om Ukraine zwaarder/ander wapentuig te leveren, kan de hele EU, NATO etc opblazen.

Ik (Biden) heb 100en uren face to face met Europese leiders gesproken om te zorgen dat er geleverd wordt. En de Europese leiders begrijpen heel goed wat we op het spel staat. Maar willen niet in een rechtstreekse confrontatie met Rusland komen. Geen wereldoorlog.
Ik kan hier wel meer over vertellen. Maar ik heb waarschijnlijk al teveel gezegd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207212016
quote:
Hiervoor verzinnen de Russen niet eens een slap excuus zoals bij de energiecentrales of een ziekenhuis dat ze bombarderen neem ik aan. Lukraak een stad bombarderen waar mensen hun boodschappen aan het doen zijn.
  zaterdag 24 december 2022 @ 13:08:37 #189
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207212025
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:59 schreef capricia het volgende:
Het idee om Ukraine zwaarder/ander wapentuig te leveren, kan de hele EU, NATO etc opblazen.
Ik (Biden) heb 100en uren face to face met Europese leiders gesproken om te zorgen dat er geleverd wordt. En de Europese leiders begrijpen heel goed wat we op het spel staat. Maar willen niet in een rechtstreekse confrontatie met Rusland komen. Geen wereldoorlog.
Ik kan hier wel meer over vertellen. Maar ik heb waarschijnlijk al teveel gezegd.
Het NATO opblazen volg ik niet maar voor de rest gaat het nu toch prima? Rusland koerst richting de afgrond (wapens raken op, treinen rijden over enkele maanden/een jaar niet meer, oliebronnen bevriezen en gaan kapot en daarna duurt het jaren voordat ze weer gerepareerd zijn) terwijl er geen risico is op nukes. Het duurt wel wat langer dan met aanvalsraketten tanks en fighterjets de Russen uitmoorden maar het risico op een wereldoorlog is wel minimaal
pi_207212066
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Laatste vraag gaat het om, op 15:17, waarom geven we Ukraine niet gewoon alles.
Daarna maken Biden en Zelensky een grapje en gaat Biden vertellen wat ie allemaal al doet.
Maar dan het echte antwoord waar het om gaat: 17:30

Biden, vrij vertaald door mij vanaf mijn telefoon:
[..]

De lafheid van Europese (lees: waarschijnlijk Franse en Duitse) politici kent geen grenzen. Triest. :N
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207212087
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Het duurt wel wat langer dan met aanvalsraketten tanks en fighterjets de Russen uitmoorden maar het risico op een wereldoorlog is wel minimaal
Maar het zijn dus enkele figuren om biden heen, die zichzelf vertellen dat het leveren van dat leid tot een WO. Ik vind het niet zo vanzelfsprekend.

En ja, het gaat slecht voor rus, maar ondertussen zijn we dus lekker "voorzichtig" over de lijken van oekrainse soldaten.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 24 december 2022 @ 13:16:38 #192
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207212126
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:08 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Het NATO opblazen volg ik niet maar voor de rest gaat het nu toch prima? Rusland koerst richting de afgrond (wapens raken op, treinen rijden over enkele maanden/een jaar niet meer, oliebronnen bevriezen en gaan kapot en daarna duurt het jaren voordat ze weer gerepareerd zijn) terwijl er geen risico is op nukes. Het duurt wel wat langer dan met aanvalsraketten tanks en fighterjets de Russen uitmoorden maar het risico op een wereldoorlog is wel minimaal
Ja. Dat stukje over de NATO, de EU, opblazen, dat vond ik nou juist zo opmerkelijk aan zijn antwoord.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207212191
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De lafheid van Europese (lees: waarschijnlijk Franse en Duitse) politici kent geen grenzen. Triest. :N
Die hebben daar geen hand in. Zo werkt de NAVO niet, de EU al helemaal niet.

Denk dat het probleem is dat je niet om de VS heen kan. De VS zal altijd moeten goedkeuren als je iets wat (deels) daar gemaakt is door wil schuiven.
pi_207212571
https://www.tubantia.nl/p(...)le-fronten~af1935e4/

Reconstructie over de omgang van het Nederlandse kabinet met de oorlog. Vanaf de vooravond van de invasie tot nu.

Niet perse heel veel nieuws, maar wel een prima stuk om het eens allemaal achter mekaar te lezen.
zie email 27 oktober
pi_207212593
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
https://www.tubantia.nl/p(...)-treuzelen~aa369800/

Moet je dit stuk eens lezen, over wat voor druk Nederland moest leggen om met name panzerfaust te kunnen leveren. Inclusief dreigen met het gewoon doen, zonder toestemming.
En in een later stadium moest de persoon Scholz ook nog voor het blok gezet worden mbt houwitsers.
zie email 27 oktober
pi_207212677
Volgens mij hebben die Duitsers in het begin gewoon de hoop gehad dat dit net als de Krim over zou waaien en we weer vrolijk goedkoop gas konden importeren. Om vervolgens over een paar jaar de volgende landen te zien vallen.
pi_207212700
pi_207212709
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
https://www.tubantia.nl/p(...)-treuzelen~aa369800/

Moet je dit stuk eens lezen, over wat voor druk Nederland moest leggen om met name panzerfaust te kunnen leveren. Inclusief dreigen met het gewoon doen, zonder toestemming.
En in een later stadium moest de persoon Scholz ook nog voor het blok gezet worden mbt houwitsers.
Dat gerucht ging idd rond. Dat het NL was die uiteindelijk kwezel scholtz z'n virtuele arm net zo hard draaide tot die akkoord ging met leveren van, en dan als de lafaard die die is achter de rug van het piepkleine NL schuilen en ook maar leveren :')

Leuk om het bevestigd te zien. ;)

En dat is dus de reden, dat Zelensky rond de 19de NL om tanks vraagt.

twitter

Niet omdat we die hebben ( :') ) maar omdat we die l*l scholtz in beweging kunnen trappen.
pi_207212710
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:58 schreef trein2000 het volgende:

Reconstructie over de omgang van het Nederlandse kabinet met de oorlog. Vanaf de vooravond van de invasie tot nu.

Niet perse heel veel nieuws, maar wel een prima stuk om het eens allemaal achter mekaar te lezen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:58 schreef trein2000 het volgende:

Kan je beide artikelen. Copy, pasten? Het zijn betaal paginas.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')