Mooi dat ze laten zien hoe Russen er over 1,5 week bij zitten met kerst. Oh wacht. Dat klopt niet want papa is er niet meer.quote:
Die zegt zelf aan het einde (als ik de vertaling mag geloven) "waarom ben ik de enige die deze nonsens uitkraamt?".quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Had hem eerder al gepost. Dat oude vrouwtje op 1:19En dan dat ouwe haatwijf op 2:55
![]()
Manmanman.... ooh en dat kutwijf op 0:46 wil ik graag een paar stompen geven.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die zegt zelf aan het einde (als ik de vertaling mag geloven) "waarom ben ik de enige die deze nonsens uitkraamt?".
Ik interpreteer dat alsof ze cynisch was en dus best aardig weet wat er speelt.
Dat laatstequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee serieus, ik dacht dat mariopol terug was veroverd. Of ben ik nou gek?
Zouden een Duitsland en Frankrijk bijvoorbeeld daar niet tegen zijn (zijn een beetje de eerste namen waar ik zo op kom die voorzichtiger zijn met leveringen en uitspraken). Misschien ook een Erdogan die daar op tegen is.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:26 schreef capricia het volgende:
Iemand al eens nagedacht over die persconferentie van Zelensky en Biden?
Dat Biden zei dat de VS geen groter wapentuig gaat leveren omdat dat de NATO and the West als alliantie uit elkaar kan doen vallen.
Ik vond dat een heel bijzondere uitspraak.
Dat was omdat ze geen oorlog willen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:26 schreef capricia het volgende:
Dat Biden zei dat de VS geen groter wapentuig gaat leveren omdat dat de NATO and the West als alliantie uit elkaar kan doen vallen.
Ja viel me ook op. Zijn dus vooral de Europese landen die op de rem trappen, tot ergenis van de Amerikanen. Hij sloot af met te zeggen dat hij waarschijnlijk al te veel had gezegd daarmee.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:26 schreef capricia het volgende:
Ongetwijfeld Duitsland en Frankrijk uiteraardquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Zijn dus vooral de Europese landen die op de rem trappen, tot ergenis van de Amerikanen.
Duitsland heeft gezegd niet als enige tanks te willen leveren. Dat impliceert dat ze het wel willen doen als de VS wel tanks levert.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden een Duitsland en Frankrijk bijvoorbeeld daar niet tegen zijn (zijn een beetje de eerste namen waar ik zo op kom die voorzichtiger zijn met leveringen en uitspraken). Misschien ook een Erdogan die daar op tegen is.
Die andere soldaatjes reageren ook maar matig hè? Zou toch iig nog wegrennen ofzo?quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:47 schreef superniger het volgende:
Wow. Check deze dan. Zijn hele arm naar de kloten.
https://old.reddit.com/r/(...)russian_soldiers_in/
Ticket home.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:47 schreef superniger het volgende:
Maakt niet uit, hij was zo te zien op slag dood.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:47 schreef superniger het volgende:
Das in die loopgravenquote:Op zaterdag 24 december 2022 02:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die andere soldaatjes reageren ook maar matig hè? Zou toch iig nog wegrennen ofzo?
Dan dienen ze juist een strafkamp in gestuurd te worden, de interneringskampen dienen voor de tussentijdse opslag in afwachting van het strafproces voor een tribunaal.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze moeten pas in interneringskampen nadat ze voor een tribunaal zijn verschenen,
En Zelensky zong: "Maar ik had de grens toch goed dichtgedaan"quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Onze hamsters en andere huisdieren hebben nog 2 dagen te leven voordat we wel genoodzaakt zijn om ze uit pure nood op te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En Zelensky zong: "Maar ik had de grens toch goed dichtgedaan"Niet gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's hun probleem.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:48 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hoop het ook.
Kon echter wel eens vies tegenvallen. De meeste mensen daar geloven de staatspropaganda, inclusief wereldbeeld waar "het kwaadaardige VS/EU de wereld wil overnemen en Putin en het machtige superieure Rusland de enige zijn daar tegen terug vechten".......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |