Bij Wezep is een brug en daar staan altijd van die mafketels op als ik er overdag onder rij. Zelfs met striemende regen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:53 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Er stonden hier vanmiddag bij een viaduct ook weer een paar van die driekwarters met vlaggen te zwaaien en te kwijlen als het vrachtwagentje eventjes toettoet deed. Mijn grote boodschap kijkt me 's ochtends intelligenter aan.
Hier staan ze niet als het regentquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij Wezep is een brug en daar staan altijd van die mafketels op als ik er overdag onder rij. Zelfs met striemende regen.
Het leidt behoorlijk af tijdens het rijden. Het is echt niet goed wanneer automobilisten steevast omhoog kijken en er vroeg of laat file ontstaat.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij Wezep is een brug en daar staan altijd van die mafketels op als ik er overdag onder rij. Zelfs met striemende regen.
Ergens vond ik het wel inventief. Stuk beter dan die zooi die weetjewel post.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wilde hem net posten. Wat een niveau van propaganda ook. Hoe moeten al die hongerige koude Europeanen dit nou eigenlijk kunnen zien als er geen stroom is?
Snotverquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het leidt behoorlijk af tijdens het rijden. Het is echt niet goed wanneer automobilisten steevast omhoog kijken en er vroeg of laat file ontstaat.
Het is ook laf, dat hangen op die brug. Ik moet gewoon werken en heb geen tijd om te stoppen en ze keihard uit te lachen
Hihi lekker trollen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag die berichten dat mariopol totaal werd afgebroken door Russen.
Ik dacht hè? Die is toch allang terugveroverd door Oekraïne? Maar dat was alleen Cherson?
Neequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik dacht hè? Die is toch allang terugveroverd door Oekraïne? Maar dat was alleen Cherson?
Nee serieus, ik dacht dat mariopol terug was veroverd. Of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee
Echt totaal niet, je dacht het ook niet, niemand dacht het
Hoop het ook.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland stort sneller in elkaar als ze van de Krim worden geschopt.
Je bent gek. Maar maakt niet uit, wisten we alquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee serieus, ik dacht dat mariopol terug was veroverd. Of ben ik nou gek?
Neeh, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent gek. Maar maakt niet uit, wisten we al.
Ja. Had hem eerder al gepost. Dat oude vrouwtje op 1:19quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:33 schreef Anton91 het volgende:
Filmpje met een paar verrassende antwoorden...
Kijk eens op de kaart. En ja, de hele stad Mariupol is naar de grafk%¤%^& geschoten door de Russen. Daar zijn al genoeg beelden van voorbij gekomen in deze reeks. Minimaal 20.000 burgers vermoord.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi hè die gasleiding mooi geel op 3 meter hoogte langs de huizenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Had hem eerder al gepost. Dat oude vrouwtje op 1:19En dan dat ouwe haatwijf op 2:55
![]()
Manmanman.... ooh en dat kutwijf op 0:46 wil ik graag een paar stompen geven.
Ze hadden de borden toch binnen 2 dagen weer teruggeplaatst en alles?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kijk eens op de kaart. En ja, de hele stad Mariupol is naar de grafk%¤%^& geschoten door de Russen. Daar zijn al genoeg beelden van voorbij gekomen in deze reeks. Minimaal 20.000 burgers vermoord.
Je bent in de war met de "bevrijding" door de Russen:quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hadden de borden toch binnen 2 dagen weer teruggeplaatst en alles?
Nou ben in de war met een ander gat daar denk ik
Het is ook nog geen kerst 2022quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wilde hem net posten. Wat een niveau van propaganda ook. Hoe moeten al die hongerige koude Europeanen dit nou eigenlijk kunnen zien als er geen stroom is?
Onze hamsters en andere huisdieren hebben nog 2 dagen te leven voordat we wel genoodzaakt zijn om ze uit pure nood op te eten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is ook nog geen kerst 2022![]()
Nee, dat is pas met kerst 2023.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Onze hamsters en andere huisdieren hebben nog 2 dagen te leven voordat we wel genoodzaakt zijn om ze uit pure nood op te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |