SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles op alles zetten om 2 sets te gaan winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe moet Mansell dit nog omdraaien?
Helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om 2 sets te gaan winnen.
Morgenmiddag moet Adie ons verlossen van de extreem irritant dode kutZweed Larsson.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig al op eerste avond verlost van woekerend weefsel.
Wright was als een bijzonder effectieve chemotherapie, in een keer verlost van kanker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig al op eerste avond verlost van woekerend weefsel.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:18 schreef BB-King het volgende:
Is Peter Wright zo goed of is Mickey Mansell zo slecht?
Die vinden zijn verkleedpartijtjes ongetwijfeld kut. Leidt hun alleen maar af.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef engine het volgende:
Krijg toch een beetje het idee dat Vinnie en Barney niet echt fan zijn van Wright.
Ze weten die WK-beleving iig mooi naar de klote te helpenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Het wensdenken van de Viaplee klootzakken kent geen grenzen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef engine het volgende:
Krijg toch een beetje het idee dat Vinnie en Barney niet echt fan zijn van Wright.
Ik mis De Cuil en die striptekenaar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:22 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ze weten die WK-beleving iig mooi naar de klote te helpen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Mansell was in zijn eerste pot trouwens zo blauw als een aap. Ik vond hem al zo geanimeerd.
[ twitter ]
Die was stomdronken inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Mansell was in zijn eerste pot trouwens zo blauw als een aap. Ik vond hem al zo geanimeerd.
[ twitter ]
Ik heb bang voor Sherrock, O'Connor en Owen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoeveel geld erop dat Justicia, slachtoffer van voormalig keelgrijper A. Lewis, zich extreem heeft opgeladen voor zijn clash met Rock en de coup van R1 pleegt?
Of als je jezelf raakt. Derhalve goedgekeurd.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Je pijlen in de lucht gooien mag alleen als je hebt gewonnen en je Barney heet
Wel gek dat je een enorm jaarsalaris kan binnen slepen en dat je dan bezopen op komt dagenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb Larsson opgeschreven.quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb bang voor Sherrock, O'Connor en Owen.
Het is allemaal zo statisch ook in die studio. Weinig gezelligheid. Ze nemen het wel heel serieus allemaal. Waar is de haard, het dartbord, de kerststukjes, oliebollen…quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:22 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ze weten die WK-beleving iig mooi naar de klote te helpen
Barney neemt alles serieus. Telkens als je hem in beeld ziet verwacht je een reclame voor geestelijke bijstand voor suīcidale gedachten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is allemaal zo statisch ook in die studio. Weinig gezelligheid. Ze nemen het wel heel serieus allemaal. Waar is de haard, het dartbord, de kerststukjes, oliebollen…
Ze praten er over alsof het hogere wiskunde is en bezeiken ons door 25 seconden achter te liggen qua beelden…. En dat dan ook nog eens zonder kut kerst reclames van de Jumbo of kutschimmelzalfgenot reclames. Zo zonde dit. Ik had het nooit durven denken maar ik verlang terug naar klootzak M. Maijer.
Dit is juist wat het zo vermakelijk maakt imhoquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Barney neemt alles serieus. Telkens als je hem in beeld ziet verwacht je een reclame voor geestelijke bijstand voor suīcidale gedachten.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is juist wat het zo vermakelijk maakt imho
Waarschijnlijk won hij dankzij z'n bezopen kop (de voorronde).quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel gek dat je een enorm jaarsalaris kan binnen slepen en dat je dan bezopen op komt dagen
Ik kan niet alles tegelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:djkoelkast kijkt liever ZONDER FOK.
Viaplay gaat er aan voorbij dat de DRT kijker op zo'n avond een paar blikken Grolsch Kanon klapt en helemaal niet zit te wachten op een academische analyse. We willen gewoon hossen en met het vlaggetje zwaaien!quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is allemaal zo statisch ook in die studio. Weinig gezelligheid. Ze nemen het wel heel serieus allemaal. Waar is de haard, het dartbord, de kerststukjes, oliebollen…
Ze praten er over alsof het hogere wiskunde is en bezeiken ons door 25 seconden achter te liggen qua beelden…. En dat dan ook nog eens zonder kut kerst reclames van de Jumbo of kutschimmelzalfgenot reclames. Zo zonde dit. Ik had het nooit durven denken maar ik verlang terug naar klootzak M. Maijer.
Hee, jij hier?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:37 schreef djkoelkast het volgende:
In België is het nog saaier, daar zie je alleen de commentatoren in beeld en die dragen heel de show.
En iedereen "Nee dat is zijn Noord-Ierse accent!"quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen lekker viaplay blijven kijken en iedereen zich lekker kapot blijven ergeren aan allesquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
Matthijs is woedend.
"Alles voor gedaan, bedaank voor de mense, die ander was beter, tot volgend jaar allenquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:53 schreef djkoelkast het volgende:
Het stond bij RTL in het contract, zal bij Viaplay niet anders zijn.
Maar ze kunnen toch ook gewoon een beetje sportief reageren, 2 minuten en daarna kun je weer chagrijnig doen![]()
Wat wil je horen dan?
Nee, ze willen een analyse van het spel: wat ging er nou precies mis, hoe voelde je je, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Alles voor gedaan, bedaank voor de mense, die ander was beter, tot volgend jaar allen"
Ja okee ik snap het ook niet
Haha nee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:59 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb de helft gemist, hep dikke Djurmeen gewonnen?
Morgen pas!quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:30 schreef Szura het volgende:
Ach nee vandaag de altijd nutteloze op z’n paspoort terende flutdarter D Portela
Owja! Ik heb een nieuwe bril nodig.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Morgen pas!
Gelukkig ben ik dan absent.
Nee, heeft wel een pijl in zijn eigen vetnek gegooidquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:59 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:59 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat ik dit gemist heb.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee, heeft wel een pijl in zijn eigen vetnek gegooid
Géén hollandse avondquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:08 schreef GwaiLow het volgende:
Poh. vandaag, morgen en overmorgen in totaal 24 wedstrijden waar geen enkele Nederlander in voorkomt
Maandag kan ik niet denk ik danquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maandag wel! Danny Jansen, Niels Zonneveld, Geert Nentjes en Danny van Trijp
Wat wil je horen?quote:
Wel goed dat Arjan meteen ingrijpt. Veel van die media bloedhonden gaan dan eerst nog even hun eigen itempje bij elkaar staan zuigen.quote:
Eens, alleen dat laatste gaat net wat te ver :p.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben die clown ook meer dan kotsbeu. Al drie jaar ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:30 schreef Szura het volgende:
Ach nee vandaag de altijd nutteloze op z’n paspoort terende flutdarter D Portela
Een beetje overdrijven maakt de zaak duidelijkquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:50 schreef bechirti het volgende:
[..]
Eens, alleen dat laatste gaat net wat te ver :p.
Dit is echt heerlijkquote:
quote:
Dit denken/hopen we ieder jaar weer tevergeefs.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
We schakelen in om mogelijk een glimp van de oude Lewis op te vangen
Mss ff Peter Manley vragen. Kujjelachejonge.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit denken/hopen we ieder jaar weer tevergeefs.
Kerstkransjesquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dubbelzoute drop voor de middagsessieNou jullie weer
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dubbelzoute drop voor de middagsessieNou jullie weer
We proberen hier in DRT een beetje professioneel over te komen...quote:
Jij bent al met jumbofrikandel speciaal XXL aan het gooien of zo?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:41 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
We proberen hier in DRT een beetje professioneel over te komen...
Ik trek de kipcorns zo uit de diepvriesquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:41 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
We proberen hier in DRT een beetje professioneel over te komen...
Hun vegetarische kroketten zijn ook fantastisch.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb van die Mora vegetarische kipcorns. Je zou het niet zeggen maar die troep is verbazend goed binnen te houden.
Nou ik echt niet, ik zie hem het liefste helemaal niet meer. Vreselijke speler om naar te kijken vind ik dat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit denken/hopen we ieder jaar weer tevergeefs.
Er valt ook weinig te verpesten aan vegetarische kip, laat staan als het voor de frituurpan bestemd is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb van die Mora vegetarische kipcorns. Je zou het niet zeggen maar die troep is verbazend goed binnen te houden.
Nou ja genoeg hoor. Het had droog of smaakloos kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er valt ook weinig te verpesten aan vegetarische kip, laat staan als het voor de frituurpan bestemd is.
eetwedstrijdenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:05 schreef Machielovic het volgende:
Kunnen we de fora cul en sport niet beter samentrekken![]()
Ja wie er het eerst 501 frikandellen in zijn giechel propt. Eindigen met een dubbelequote:
Je had meteen vuurwerk verwacht?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was niet echt goed he?
Nee, maar het was wel heel matig behalve de allereerste zet, van alle acht de deelnemers.quote:
Best opmerkelijk, Mansell of all places die 113 gemiddeld gooit terwijl hij zo blauw als een tientje was.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel heel matig behalve de allereerste zet, van alle acht de deelnemers.
En dan te bedenken dat de tweede een behoorlijke zaadpot wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan alleen de eerste 2 potten zien
Ja, dan ga ik stofzuigen denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de tweede een behoorlijke zaadpot wordt.
Waar is de tijd van lockdown geblevenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
En vanavond, morgen en zondag kan ik niet kijkenLeuk WK zo
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben uitgegleden met de fiets.
Ik ben er vanavond ook niet. Morgenavond ook niet. Zondag werk ik van 5 tot 10.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, maar was letterlijk 100 meter van mijn huis zonder dat ik een rare stuurbeweging maakte.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Zwaar gewond?
Het is wel verraderlijk glad
Volgende keer even met Barry Hearn afstemmen wanneer jij moet stofzuigen want dan kan er geen WK gehouden worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel meer dan stofzuigen in deze tijd. Vanaf maandag zal ik er meer zijn, maar dan luister ik ook meer radioquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer even met Barry Hearn afstemmen wanneer jij moet stofzuigen want dan kan er geen WK gehouden worden natuurlijk.
Ouwelullenslaapjequote:Op vrijdag 16 december 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat er vanavond op het menu voor tussen de middag en avondsessie?
Nurvzquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef RensAjacied het volgende:
Beginnen met 30 en 41 man man man
Ik ga voor pasta met garnalen.quote:
Gebeurt mij nou nooit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef RensAjacied het volgende:
Beginnen met 30 en 41 man man man
Oh eten. Bak snert met extra rookworst denkquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga voor pasta met garnalen.
Shoarma. Vanavond naar de kroeg in Katwijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat er vanavond op het menu voor tussen de middag en avondsessie?
Fair, maar dat probleem heb je ook met normale kipcorn. Ik vind de kipfilet van de Vegaslager gewoon beter dan een normaal stuk kipfilet (kost alleen vier keer meer).quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja genoeg hoor. Het had droog of smaakloos kunnen zijn.
Dingen. Uhuh.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik kijk met half oog want moet ook nog dingen doen ondertussen.
Ik word er tot nu toe niet heel vrolijk van amicequote:Op vrijdag 16 december 2022 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is de volgende wedstrijd meer.
Soutar is inmiddels gewoon een TV-meubelstuk.
Goede kipfilet is niet te versmaden, niet die kiloknallers uit de superquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fair, maar dat probleem heb je ook met normale kipcorn. Ik vind de kipfilet van de Vegaslager gewoon beter dan een normaal stuk kipfilet (kost alleen vier keer meer).
De eerste/tweede ronde zijn nooit meteen van een hoog niveau. En uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het niet heel makkelijk is om meteen in je focus te komen als je, zoals Cuming, geen ervaren speler bent.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik word er tot nu toe niet heel vrolijk van amice
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen en zondag moeten we al om 12:15 voor de buis zitten, jeetje.
Zou het?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen en zondag al om 12:15 voor de buis, jeetje.
Dat was eenmalig hoor. Sta meestal tussen de 45 en 55 te gooien...quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:56 schreef Doevelaer het volgende:
Cuming 61 gemiddeld over set 1. Dan had @:RensAjacied er ook kunnen staan
Laatst moest ik in de ballentent van mijn wijk voor de eerste keer Eredivisie gooien. Kwam er ook pas na twee legs in qua focus/concentratie tegen een van de besten van de regio, waarna ik sterk terugkwam tot 2-2 en kans had op 2-3.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:56 schreef Doevelaer het volgende:
Cuming 61 gemiddeld over set 1. Dan had @:RensAjacied er ook kunnen staan
Nee tuurlijk niet manquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:56 schreef Machielovic het volgende:
Zouden jullie darters van Cummings winnen?
Ah jij gooit echt wekelijkse competitie?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laatst moest ik in de ballentent van mijn wijk voor de eerste keer Eredivisie gooien. Kwam er ook pas na twee legs in qua focus/concentratie tegen een van de besten van de regio, waarna ik sterk terugkwam tot 2-2 en kans had op 2-3.
/poepz0r-modus
boh boh Toon Greebe bohquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laatst moest ik in de ballentent van mijn wijk voor de eerste keer Eredivisie gooien. Kwam er ook pas na twee legs in qua focus/concentratie tegen een van de besten van de regio, waarna ik sterk terugkwam tot 2-2 en kans had op 2-3.
/poepz0r-modus
Nee, sta wel ingeschreven omdat ik tijdens de zomercompetitie wat indruk heb gemaakt bij teamgenoten van m'n pa.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah jij gooit echt wekelijkse competitie?
Gewoon allebei niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zie liever Sherrock - Cuming dan Soutar - Cuming
Ja, ik reageer daar dan ook op.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was een SlechteWoordgrap denk ik
Daar is een leuk gifje vanquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij lijkt een beetje op Darin Young vind je niet?
Het is echt belabberd. Het niveau dit wk is drama.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie dat ik een 'leuke' pot heb uitgekozen om wel te kunnen kijken
We zijn welgeteld 1 sessie + 1,5 set onderwegquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt belabberd. Het niveau dit wk is drama.
Dit is blijvend.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We zijn welgeteld 1 sessie + 1,5 set onderweg
Dimi gaat depressief de finale halenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is blijvend.
Zul je zien dat Dimitri morgen weer tegen een plotseling schroeiende Robbie Sjon aanwandelt.
De rest kan er gewoon geen kut van inderdaad hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen Keane Barry heeft tot nu toe teleurgesteld.
Kalm aan, hij speelt tegen een fitte Neten in de volgende ronde.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Geen leuke rubriek, de afschuwelijke Alan Soutar die weer door het WK gaat glibberen met zijnm sub 90 gemiddelden.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet. Barney die van Young verliest en Young die grijnzend door het beeld loopt
Toffe vent, altijd aardig en vriendelijk, goeie praatjes voor de camera, goeie brandweerverhalen. Nee dan Djurmeen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Geen leuke rubriek, de afschuwelijke Alan Soutar die weer door het WK gaat glibberen met zijnm sub 90 gemiddelden.
Ik zie de nutteloze Gurney?quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kalm aan, hij speelt tegen een fitte Neten in de volgende ronde.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik kijk met half oog want moet ook nog dingen doen ondertussen.
Gewoon de frituur aanslingeren.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet er nog een beetje inkomen dit toernooi.
Stukje dichtslibben.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de frituur aanslingeren.
Nutteloos? Hij gooit best oké.quote:
ja ik vond nog een blikkie en het moest opquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waar stop jij jezelf allemaal mee vol joh
Einde tijdperk Paul "Nine dart" Limquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis Harukiiiiiiiii Muramatsuuuuuuu hier
En Paul Lim![]()
Heel mooi.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Einde tijdperk Paul "Nine dart" Lim![]()
te weinig alcohol?quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Last van steken in mn lever genot
Gelukkig welquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Einde tijdperk Paul "Nine dart" Lim![]()
https://dartstreams.de.cool/pdc1.phpquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:40 schreef Lonaa het volgende:
*mopper
Ik heb geen werkende stream meer
Hoe moet Fok! dit omdraaien?quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is verschrikkelijk.
We gaan geen topicrecord halen @:neef_wuppie
En dit is dan de middagsessie die ik mee kan pakkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat deze middag snel voorbij zijn. Het is niet om aan te gluren
Een nieuwe coronavariant + lockdown zou helpen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe moet Fok! dit omdraaien?
Ze naaien ons ALTIJD!quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dit is dan de middagsessie die ik mee kan pakken
Vorig jaar gaf het immer sympathieke OMT ons gewoon vrij om deze potjes mee te pakken.
Weet ik niet precies maar vorig jaar waren we op dit punt bij topic 15.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel is het top[icrcord eigenlijk?
Ah ja mooi klusje voor iemand om even de schema's erbij terug te zoeken van de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar vorig jaar waren we op dit punt bij topic 15.
Darten niet bij Viaplay zou ook helpen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een nieuwe coronavariant + lockdown zou helpen.
Au.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar vorig jaar waren we op dit punt bij topic 15.
180 hebben we in ieder geval al eens geredquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel is het top[icrcord eigenlijk?
Het FOK! OMT moet ingrijpen @Molo @Zipportal @Oliver23 @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dit is dan de middagsessie die ik mee kan pakken
Vorig jaar gaf het immer sympathieke OMT ons gewoon vrij om deze potjes mee te pakken.
Ik zal even een spoedberaad beleggenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het FOK! OMT moet ingrijpen @:molo @:zipportal @:oliver23 @:Lenny_Leonard
Vanaf 15.15 uur geldt in dit hele land de lockdown weerquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zal even een spoedberaad beleggen
BRB!
Pitamientjesquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik matig. Maar okee, jij mag dat.
0.0 drink dan cassisquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen aan de bier.
0,0 uiteraard want nog aan het werk.
Hij keek ook al nooit behalve WKquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR post toch nog wel? Alleen wel veel minder actief.
Allemaal de schuld van Viaplayquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig jaar hadden we over het hele WK tien gemiddeldes van onder de 80.
Na deze wedstrijd staan we vermoedelijk op zes gemiddeldes onder de 80 dit WK
We gaan het mee maken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zometeen Larsson voor het zevende gemiddelde onder de 80!
Viel toch nog mee had nog gekundquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:02 schreef Machielovic het volgende:
Voorspeld dat Susuki een set wint whahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |