quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen en zondag moeten we al om 12:15 voor de buis zitten, jeetje.
Zou het?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen en zondag al om 12:15 voor de buis, jeetje.
Dat was eenmalig hoor. Sta meestal tussen de 45 en 55 te gooien...quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:56 schreef Doevelaer het volgende:
Cuming 61 gemiddeld over set 1. Dan had @:RensAjacied er ook kunnen staan
Laatst moest ik in de ballentent van mijn wijk voor de eerste keer Eredivisie gooien. Kwam er ook pas na twee legs in qua focus/concentratie tegen een van de besten van de regio, waarna ik sterk terugkwam tot 2-2 en kans had op 2-3.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:56 schreef Doevelaer het volgende:
Cuming 61 gemiddeld over set 1. Dan had @:RensAjacied er ook kunnen staan
Nee tuurlijk niet manquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:56 schreef Machielovic het volgende:
Zouden jullie darters van Cummings winnen?
Ah jij gooit echt wekelijkse competitie?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laatst moest ik in de ballentent van mijn wijk voor de eerste keer Eredivisie gooien. Kwam er ook pas na twee legs in qua focus/concentratie tegen een van de besten van de regio, waarna ik sterk terugkwam tot 2-2 en kans had op 2-3.
/poepz0r-modus
boh boh Toon Greebe bohquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laatst moest ik in de ballentent van mijn wijk voor de eerste keer Eredivisie gooien. Kwam er ook pas na twee legs in qua focus/concentratie tegen een van de besten van de regio, waarna ik sterk terugkwam tot 2-2 en kans had op 2-3.
/poepz0r-modus
Nee, sta wel ingeschreven omdat ik tijdens de zomercompetitie wat indruk heb gemaakt bij teamgenoten van m'n pa.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah jij gooit echt wekelijkse competitie?
Gewoon allebei niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zie liever Sherrock - Cuming dan Soutar - Cuming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |