Ouwelullenslaapjequote:Op vrijdag 16 december 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat er vanavond op het menu voor tussen de middag en avondsessie?
Nurvzquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef RensAjacied het volgende:
Beginnen met 30 en 41 man man man
Ik ga voor pasta met garnalen.quote:
Gebeurt mij nou nooit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef RensAjacied het volgende:
Beginnen met 30 en 41 man man man
Oh eten. Bak snert met extra rookworst denkquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga voor pasta met garnalen.
Shoarma. Vanavond naar de kroeg in Katwijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat er vanavond op het menu voor tussen de middag en avondsessie?
Fair, maar dat probleem heb je ook met normale kipcorn. Ik vind de kipfilet van de Vegaslager gewoon beter dan een normaal stuk kipfilet (kost alleen vier keer meer).quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja genoeg hoor. Het had droog of smaakloos kunnen zijn.
Dingen. Uhuh.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik kijk met half oog want moet ook nog dingen doen ondertussen.
Ik word er tot nu toe niet heel vrolijk van amicequote:Op vrijdag 16 december 2022 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is de volgende wedstrijd meer.
Soutar is inmiddels gewoon een TV-meubelstuk.
Goede kipfilet is niet te versmaden, niet die kiloknallers uit de superquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fair, maar dat probleem heb je ook met normale kipcorn. Ik vind de kipfilet van de Vegaslager gewoon beter dan een normaal stuk kipfilet (kost alleen vier keer meer).
De eerste/tweede ronde zijn nooit meteen van een hoog niveau. En uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het niet heel makkelijk is om meteen in je focus te komen als je, zoals Cuming, geen ervaren speler bent.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik word er tot nu toe niet heel vrolijk van amice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |