En dan te bedenken dat de tweede een behoorlijke zaadpot wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan alleen de eerste 2 potten zien
Ja, dan ga ik stofzuigen denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de tweede een behoorlijke zaadpot wordt.
Waar is de tijd van lockdown geblevenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
En vanavond, morgen en zondag kan ik niet kijkenLeuk WK zo
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben uitgegleden met de fiets.
Ik ben er vanavond ook niet. Morgenavond ook niet. Zondag werk ik van 5 tot 10.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, maar was letterlijk 100 meter van mijn huis zonder dat ik een rare stuurbeweging maakte.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Zwaar gewond?
Het is wel verraderlijk glad
Volgende keer even met Barry Hearn afstemmen wanneer jij moet stofzuigen want dan kan er geen WK gehouden worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel meer dan stofzuigen in deze tijd. Vanaf maandag zal ik er meer zijn, maar dan luister ik ook meer radioquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer even met Barry Hearn afstemmen wanneer jij moet stofzuigen want dan kan er geen WK gehouden worden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |