SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles op alles zetten om 2 sets te gaan winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe moet Mansell dit nog omdraaien?
Helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om 2 sets te gaan winnen.
Morgenmiddag moet Adie ons verlossen van de extreem irritant dode kutZweed Larsson.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig al op eerste avond verlost van woekerend weefsel.
Wright was als een bijzonder effectieve chemotherapie, in een keer verlost van kanker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig al op eerste avond verlost van woekerend weefsel.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:18 schreef BB-King het volgende:
Is Peter Wright zo goed of is Mickey Mansell zo slecht?
Die vinden zijn verkleedpartijtjes ongetwijfeld kut. Leidt hun alleen maar af.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef engine het volgende:
Krijg toch een beetje het idee dat Vinnie en Barney niet echt fan zijn van Wright.
Ze weten die WK-beleving iig mooi naar de klote te helpenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Het wensdenken van de Viaplee klootzakken kent geen grenzen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef engine het volgende:
Krijg toch een beetje het idee dat Vinnie en Barney niet echt fan zijn van Wright.
Ik mis De Cuil en die striptekenaar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:22 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ze weten die WK-beleving iig mooi naar de klote te helpen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Mansell was in zijn eerste pot trouwens zo blauw als een aap. Ik vond hem al zo geanimeerd.
[ twitter ]
Die was stomdronken inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Mansell was in zijn eerste pot trouwens zo blauw als een aap. Ik vond hem al zo geanimeerd.
[ twitter ]
Ik heb bang voor Sherrock, O'Connor en Owen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoeveel geld erop dat Justicia, slachtoffer van voormalig keelgrijper A. Lewis, zich extreem heeft opgeladen voor zijn clash met Rock en de coup van R1 pleegt?
Of als je jezelf raakt. Derhalve goedgekeurd.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Je pijlen in de lucht gooien mag alleen als je hebt gewonnen en je Barney heet
Wel gek dat je een enorm jaarsalaris kan binnen slepen en dat je dan bezopen op komt dagenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb Larsson opgeschreven.quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb bang voor Sherrock, O'Connor en Owen.
Het is allemaal zo statisch ook in die studio. Weinig gezelligheid. Ze nemen het wel heel serieus allemaal. Waar is de haard, het dartbord, de kerststukjes, oliebollen…quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:22 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ze weten die WK-beleving iig mooi naar de klote te helpen
Barney neemt alles serieus. Telkens als je hem in beeld ziet verwacht je een reclame voor geestelijke bijstand voor sucidale gedachten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is allemaal zo statisch ook in die studio. Weinig gezelligheid. Ze nemen het wel heel serieus allemaal. Waar is de haard, het dartbord, de kerststukjes, oliebollen…
Ze praten er over alsof het hogere wiskunde is en bezeiken ons door 25 seconden achter te liggen qua beelden…. En dat dan ook nog eens zonder kut kerst reclames van de Jumbo of kutschimmelzalfgenot reclames. Zo zonde dit. Ik had het nooit durven denken maar ik verlang terug naar klootzak M. Maijer.
Dit is juist wat het zo vermakelijk maakt imhoquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Barney neemt alles serieus. Telkens als je hem in beeld ziet verwacht je een reclame voor geestelijke bijstand voor sucidale gedachten.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is juist wat het zo vermakelijk maakt imho
Waarschijnlijk won hij dankzij z'n bezopen kop (de voorronde).quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel gek dat je een enorm jaarsalaris kan binnen slepen en dat je dan bezopen op komt dagen
Ik kan niet alles tegelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:djkoelkast kijkt liever ZONDER FOK.
Viaplay gaat er aan voorbij dat de DRT kijker op zo'n avond een paar blikken Grolsch Kanon klapt en helemaal niet zit te wachten op een academische analyse. We willen gewoon hossen en met het vlaggetje zwaaien!quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is allemaal zo statisch ook in die studio. Weinig gezelligheid. Ze nemen het wel heel serieus allemaal. Waar is de haard, het dartbord, de kerststukjes, oliebollen…
Ze praten er over alsof het hogere wiskunde is en bezeiken ons door 25 seconden achter te liggen qua beelden…. En dat dan ook nog eens zonder kut kerst reclames van de Jumbo of kutschimmelzalfgenot reclames. Zo zonde dit. Ik had het nooit durven denken maar ik verlang terug naar klootzak M. Maijer.
Hee, jij hier?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:37 schreef djkoelkast het volgende:
In Belgi is het nog saaier, daar zie je alleen de commentatoren in beeld en die dragen heel de show.
En iedereen "Nee dat is zijn Noord-Ierse accent!"quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen lekker viaplay blijven kijken en iedereen zich lekker kapot blijven ergeren aan allesquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
Matthijs is woedend.
"Alles voor gedaan, bedaank voor de mense, die ander was beter, tot volgend jaar allenquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:53 schreef djkoelkast het volgende:
Het stond bij RTL in het contract, zal bij Viaplay niet anders zijn.
Maar ze kunnen toch ook gewoon een beetje sportief reageren, 2 minuten en daarna kun je weer chagrijnig doen![]()
Wat wil je horen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |