SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt @:Neef_Wuppie
Ja kloptquote:Op donderdag 15 december 2022 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Het lag aan de stream. De stream van @:Anneloos werkt probleemloos.
Dat rijmt.
Er is maar 1 stream, andere streams zijn niet rullevant.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Het lag aan de stream. De stream van @:Anneloos werkt probleemloos.
Dat rijmt.
oke.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja klopt
Daarom wilde ik je uitleggen dat je op je tv zelf de tweede optie van die site kon gebruiken maar dat was te moeilijk
Omdat je kijkt bij de Engelsman?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom heb ik Engels commentaar?
Viapleequote:Op donderdag 15 december 2022 20:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Omdat je kijkt bij de Engelsman?
Ja of de Toedeflansquote:Op donderdag 15 december 2022 20:18 schreef Coco het volgende:
Dit is net een WK voetbal wedstrijd kijken waar de ene helft van het topic de NOS kijkt en de andere helft Bij de Belg of BBC.
Je kunt met elk willekeurig DPG-account (Algemeen Dagblad, NU.nl of een nieuwe aanmaken) inloggen en gratis kijken bij het Belgische VTM. VPN is niet nodig. En de apps werken ook prima als je even een losse apk installeert.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:04 schreef AllesKaputt het volgende:
Welke (volledig legale) stream wordt hier zoal bekeken?
ONE HUNDRED AND EEEIIIIIIIIGHTYYYYYquote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Hoeveel rekenfouten van Bray krijgen we
Niks mis met een beetje voelen.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef The_Undertone het volgende:
Nigel Mansell ziet er een echte feestneus uit
Hij lijkt gek genoeg nog even oud als 10 jaar geleden voor mijn gevoelquote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef Szura het volgende:
Broer van Wade weer aan het schrijven
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je kunt met elk willekeurig DPG-account (Algemeen Dagblad, NU.nl of een nieuwe aanmaken) inloggen en gratis kijken bij het Belgische VTM. VPN is niet nodig. De apps werken ook prima als je even een losse apk installeert.
Ik weiger voor Viaplay te betalenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gratis streams zijn voor paupers.
Met VTM moet je wel echt geluk met de commentatoren hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je kunt met elk willekeurig DPG-account (Algemeen Dagblad, NU.nl of een nieuwe aanmaken) inloggen en gratis kijken bij het Belgische VTM. VPN is niet nodig. En de apps werken ook prima als je even een losse apk installeert.
Wel een dikkere pensquote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij lijkt gek genoeg nog even oud als 10 jaar geleden voor mijn gevoel
Is Erik Clarys vandaag, dik in ordequote:Op donderdag 15 december 2022 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met VTM moet je wel echt geluk met de commentatoren hebben
Was zeker heel druk met hahah daten en hihi drinken en hoho misschien wel een pilletje!quote:
Koop ik lekker een pizza van het geld dat ik bespaar, joe.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zin in bier nu.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was zeker heel druk met hahah daten en hihi drinken en hoho misschien wel een pilletje!
Elke keer een tweede date met een meisje waarvan hij al weet dat het niets wordtquote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was zeker heel druk met hahah daten en hihi drinken en hoho misschien wel een pilletje!
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Koop ik lekker een pizza van het geld dat ik bespaar, joe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Of zo'n turbo schaal bittergarnituur jwzquote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Koop ik lekker een pizza van het geld dat ik bespaar, joe.
Hier hoort een illustratie bij.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zo'n turbo schaal bittergarnituur jwz
Die dartsfans verzinnen anders de gekste outfits.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou ook gek zijn als er wel een hond zou zitten @:Mexicanobakker
Wat is dat nu weerquote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef The_Undertone het volgende:
Wordt een Red Wedding voor Robb
Wot, ik weet niet zellufquote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zo'n turbo schaal bittergarnituur jwz
Enter Rits de Boer tweetsquote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:djkoelkast kijkt liever ZONDER FOK.
Nope.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
GAme of Thrones niet gezien?
Hebben ze sluikreclame ofzo via het commentaar jaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:djkoelkast kijkt liever ZONDER FOK.
Hopelijk nog wel een thuischallengequote:Op donderdag 15 december 2022 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas geen kutschimmelzalf-reclames. Wel een gemis.
Dat interesseert me allemaal weinig.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mickey gooit best leuk, amice.
Dat straalt ie niet uit….quote:Op donderdag 15 december 2022 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nigel Mansell heeft er zin in
Ik weiger uit principe te betalen voor Max Verstappen aids.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch heb je het gevoel dat je naar niks zit te kijkenquote:
Volgende ronde weer 80 gemiddeld.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Mansell in de break testen op doping.
Beetje zoals bij het Nederlands Elftal.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch heb je het gevoel dat je naar niks zit te kijken
Iedere morgen in de spiegel ja.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch heb je het gevoel dat je naar niks zit te kijken
Heb het idee dat de helft hier totaal niet kijktquote:Op donderdag 15 december 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:
Dat is een prima eerste set vrienden.
Zijn dat geen types voor jou neequote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje zoals bij het Nederlands Elftal.
Lijkt wel het WK voetbal.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het idee dat de helft hier totaal niet kijkt
Beetje 50/50 tv en laptop hier hoor.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je bij de keel gegrepen worden? Dan moet je zo doorgaan.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal mietjes joh.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn dat geen types voor jou nee
@Lonaa is van het type Dumfries.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn dat geen types voor jou nee
Pohquote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Wil je bij de keel gegrepen worden? Dan moet je zo doorgaan.
Wij worden pas wakker bij partij 3.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een darts topic dat over darts gaatquote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verbijsterd zitten kijken naar de herrijzenis van Insell.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ok Jaapquote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, nou, ik kan niet zo goed tegen dat "mimimimimi ik ben gevallen".quote:
Kun je een post meerdere keren liken?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een darts topic dat over darts gaat
Sowquote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat ik dan doe is de post liken + quoten.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kun je een post meerdere keren liken?
Sluit niet uit dat er buiten DRT meer over darts wordt gepraat dan erbinnen bij de majorsquote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een darts topic dat over darts gaat
Niet een stream hebben met spannend muziekjequote:Op donderdag 15 december 2022 20:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben dat wijf nu al spuugzat.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ik dan doe is de post liken + quoten.
Voelt als dubbele like.
Brabanders de nieuwe asielzoekers maar dan op tv.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Paar dingen erover opgezocht.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Liever niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mansell lijkt me een figuur dat je in een nudistenzwembad tegen zou kunnen komen.
Dag Henk.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Kinderbadje.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mansell lijkt me een figuur dat je in een nudistenzwembad tegen zou kunnen komen.
Zou best grensoverschrijdend gedrag zijn in dit warme bad he.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Ligt eraan.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best grensoverschrijdend gedrag zijn in dit warme bad he.
Ik vertrouw Robb met 2 bees niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Mansell hier niet populair is.
Grijze muis, kunnen we niks meequote:Op donderdag 15 december 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Mansell hier niet populair is.
Dit zijn pas bikkels.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Was dit Ben Robb in een vorig leven? Wat een schooier.
Met je 40-45 in je kistquote:Op donderdag 15 december 2022 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit zijn pas bikkels.
Pakken goud geld.
Ik zit liever op kantoor een beetje te FOK!en maar ieder z’n dingquote:Op donderdag 15 december 2022 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit zijn pas bikkels.
Pakken goud geld.
Dit heb ik mezelf vaak horen mompelen.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mo?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Er zitten drie mannen op een scooter. Hoe heet de middelste.
Scooterquote:Op donderdag 15 december 2022 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit weet ik!quote:Op donderdag 15 december 2022 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Mohamed Ihattarenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Altijd schuldig.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Volgend jaar omdat er geen betere Nieuw Zeelander is te vinden?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ren Bobb komt terug dames en heren
is hard op weg naar set 2quote:Op donderdag 15 december 2022 20:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgend jaar omdat er geen betere Nieuw Zeelander is te vinden?
Dan wordt het een eenwieler en zit er niemand meer achteropquote:
Drie homo's op een scooter. Wat hebben die te vieren?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie niks.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:37 schreef Coco het volgende:
In een ander subforum zouden er nu al 4+ TRs te zien zijn.
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Drie homo's op een scooter. Wat hebben die te vieren?
hier IESJ KOELTOERquote:Op donderdag 15 december 2022 20:37 schreef Coco het volgende:
In ESF?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:37 schreef Coco het volgende:
Can't waitquote:Op donderdag 15 december 2022 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Binnenkort genieten van een herboren Corey Fatby.
Toeterende Relschoppers?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:37 schreef Coco het volgende:
Als de zoon van Co Stompe.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:39 schreef BB-King het volgende:
Typisch Mickey Mansell.
Eerste set gooien als een Van Gerwen en de tweede set als een Co Stompé.
Ik kreeg altijd de zenuwen van de stijl van Compéquote:Op donderdag 15 december 2022 20:39 schreef BB-King het volgende:
Typisch Mickey Mansell.
Eerste set gooien als een Van Gerwen en de tweede set als een Co Stompé.
50 euro voor Alieexpress-pijlen van 50 centquote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef Szura het volgende:
Heeft ViaPlay ook een shop @:zipportal?
Begint dat weer?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
50 euro voor Alieexpress-pijlen van 50 cent
Je komt daar niet zomaar binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
In ieder geval de Q en de +quote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan vergeet je vast nog een paar letters.
Link?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
50 euro voor Alieexpress-pijlen van 50 cent
Moeten zij wetenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan vergeet je vast nog een paar letters.
Yannick hoopt nog steeds op de reïncarnatie geloof ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kyle Anderson forever in our hearts.
Stootbumpergodquote:Op donderdag 15 december 2022 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de zenuwen van de stijl van Compé
Een twee drie is Un dos tresquote:Op donderdag 15 december 2022 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Stukje ABC van Bassie en Adriaan genot.
Sterker nog, deze mannen hebben samen 5 wereldtitels gewonnen.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
VDV en Barney. Daar zit samen voor meer dan 50 wks aan tafel
Dit soberso.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook wel zin om vies te trekken, maar het hoofd van Mansell verpest allesquote:
Doen ze allemaal en bij de iets grotere jongens gesponsordquote:Op donderdag 15 december 2022 20:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het valt me opeens op dat ze allebei een horloge dragen. Is dat inderdaad zo raar of valt dat alleen maar op door dat hippe rode bandje van Mickey?
Precies 50 deelnames, binnenkort 52.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
VDV en Barney. Daar zit samen voor meer dan 50 wks aan tafel
Lekker sportiefquote:Op donderdag 15 december 2022 20:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het valt me opeens op dat ze allebei een horloge dragen. Is dat inderdaad zo raar of valt dat alleen maar op door dat hippe rode bandje van Mickey?
Fisting Anal?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Wisten jullie trouwens dat iemand mij heeft genomineerd voor beste FA van het jaar
Dat vond ik erg leuk
Bobby George lacht om Adams.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker sportief
Mis je toch wel de zware Adams-juwelen
Bobby George had ook altijd wel een subtiel blingertjequote:Op donderdag 15 december 2022 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker sportief
Mis je toch wel de zware Adams-juwelen
Zo hard dat ie er spit van krijgtquote:Op donderdag 15 december 2022 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bobby George lacht om Adams.
Al hield ie zn werparm wel vrij. Wie was ook al weer die darter met zon bandje dat continu verschoof?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bobby George had ook altijd wel een subtiel blingertje
Terecht. Er zijn geen leuke FA’s meer.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Wisten jullie trouwens dat iemand mij heeft genomineerd voor beste FA van het jaar
Dat vond ik erg leuk
@Straatcommando.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Terecht. Er zijn geen leuke FA’s meer.
Maar die droeg het niet om z'n werparm (conclusie op basis van 2 filmpjes)quote:Op donderdag 15 december 2022 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bobby George lacht om Adams.
Trina Gulliver.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al hield ie zn werparm wel vrij. Wie was ook al weer die darter met zon bandje dat continu verschoof?
Qatar ook eindelijk verbinding hoorquote:Op donderdag 15 december 2022 20:49 schreef DeeBee het volgende:
Triple 9 als je op 54 staat, dat was een heerlijke finish.
Sowieso.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou die weer een dikkere kop hebben gekregen?
Sowquote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Laat zich opnaaien door chemo-Mansell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |