Yannick hoopt nog steeds op de reīncarnatie geloof ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kyle Anderson forever in our hearts.

Stootbumpergodquote:Op donderdag 15 december 2022 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

quote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de zenuwen van de stijl van Compé

Een twee drie is Un dos tresquote:Op donderdag 15 december 2022 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Stukje ABC van Bassie en Adriaan genot.

Sterker nog, deze mannen hebben samen 5 wereldtitels gewonnen.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
VDV en Barney. Daar zit samen voor meer dan 50 wks aan tafel

Dit soberso.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

Ook wel zin om vies te trekken, maar het hoofd van Mansell verpest allesquote:

Doen ze allemaal en bij de iets grotere jongens gesponsordquote:Op donderdag 15 december 2022 20:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het valt me opeens op dat ze allebei een horloge dragen. Is dat inderdaad zo raar of valt dat alleen maar op door dat hippe rode bandje van Mickey?

Precies 50 deelnames, binnenkort 52.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
VDV en Barney. Daar zit samen voor meer dan 50 wks aan tafel

Lekker sportiefquote:Op donderdag 15 december 2022 20:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het valt me opeens op dat ze allebei een horloge dragen. Is dat inderdaad zo raar of valt dat alleen maar op door dat hippe rode bandje van Mickey?

Fisting Anal?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Wisten jullie trouwens dat iemand mij heeft genomineerd voor beste FA van het jaar
Dat vond ik erg leuk

Bobby George lacht om Adams.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker sportief
Mis je toch wel de zware Adams-juwelen

Bobby George had ook altijd wel een subtiel blingertjequote:Op donderdag 15 december 2022 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker sportief
Mis je toch wel de zware Adams-juwelen

Zo hard dat ie er spit van krijgtquote:Op donderdag 15 december 2022 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bobby George lacht om Adams.

Al hield ie zn werparm wel vrij. Wie was ook al weer die darter met zon bandje dat continu verschoof?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bobby George had ook altijd wel een subtiel blingertje

Terecht. Er zijn geen leuke FA’s meer.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Wisten jullie trouwens dat iemand mij heeft genomineerd voor beste FA van het jaar
Dat vond ik erg leuk

@Straatcommando.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Terecht. Er zijn geen leuke FA’s meer.

Maar die droeg het niet om z'n werparm (conclusie op basis van 2 filmpjes)quote:Op donderdag 15 december 2022 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bobby George lacht om Adams.

Trina Gulliver.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al hield ie zn werparm wel vrij. Wie was ook al weer die darter met zon bandje dat continu verschoof?

Qatar ook eindelijk verbinding hoorquote:Op donderdag 15 december 2022 20:49 schreef DeeBee het volgende:
Triple 9 als je op 54 staat, dat was een heerlijke finish.

Sowieso.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou die weer een dikkere kop hebben gekregen?

Sowquote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Laat zich opnaaien door chemo-Mansell

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |